{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.274 visninger | Oprettet:

Min hund bider Hjææælp {{forumTopicSubject}}

Min hund på næsten 8 mdr. bider når vi leger, ikke hårdt men for hårdt for mine 2 børn.
Det er især mig han bider, når vi er på camping står han jo bundet når vi ikke har ham inde i forteltet eller går med ham. Hvis jeg går væk og kommer tilbage ligger han sig flat på jorden og springer op af mig og bider i mit tøj og mine hænder. Her i weekende fik han faktisk fat i mit lår og han bed hul i benet igennem bukserne.
Jeg er bange for at han kan finde på at bide mine børn eller andre børn, det skal siges at han er meget legsyg, og han altid har bidt meget i leg.
Er der nogen der har et godt råd? Vi har prøvet at sprøjte vand på ham med en vandpistol, og det hjælper lidt,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund bider Hjææælp
  • #1   10. sep 2007 prøv at tage fat i hans underkæbe når har bider dig og sig så nej til ham i en bestemt tone så han forstår det og blev med det hver gang han gøre det jeg er slev igemmen noget ligne i øjeblikket med en hund på 1 år du skal også huske på at din hund kun er en stor hvalp

• #2   10. sep 2007 Tak for rådet, men det har jeg prøvet og han er så lille og hurtig at han er svær at få fat på.

• #3   10. sep 2007 du kan prøve, når han bider i leg i dine fingre, ikke at hive fingrene til dig men til gængæld stikke fingrene længere ind så han får "opkast-fornemmelse", på den måde vil han synes det er træls for ham selv at bide... Eller så lad være med at give ham opmærksomhed hvis han er vild når du kommer hen mod ham.. men prøv at tale roligt til ham og når han så falder til ro så ros, ros og ros, med godbidder.. Håber du finder ud af det med ham... :o)

Mvh Maria

• #4   10. sep 2007 Mange tak for jeres råd, som jeg også alle har prøvet.
    Han er en lille bandit, men jeg elsker ham meget højt, så jeg håber at det bare er "hvalpestreger".
    Men jeg forsøger lige det hele en gang til.

• #7   10. sep 2007 Min mors hund gjorde det samme, hun bed min dreng i øret også var det nok for han ville bare lege med hende smiley
    Jeg valgte at ta fat i hendes nakkeskind og sige nej når hun hoppede op af ham og det hjalp hun gør det ihvertfald ikke mere smiley

• #8   12. sep 2007 Hejsa når han bider så tag fat i næsen . når en hvalp gør noget som dens mor ikk vil have , bider hun den i næsen . det gør vi mennesker jo ikk , men du kan tage fat i næsen og sige NEJ . og det hjælper . håber at det hjælper . vov

Kommentér på:
Min hund bider Hjææælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce