{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.445 visninger | Oprettet:

EFTERLYSNING AF MIN BORTLØBNE {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg er i den frygtelige situation at Athena min grand-danois tæve løb væk igår ca. kl. 1400. fra Ebeltoft Safari.
Hun blev set på en gård ved den lille by Gravlev og senere i skoven ved Gravlev.
Vi har efterlyst hende hos Grenå Politi og har hængt plakater op rundt omkring. Desuden har vi kørt i mange mange timer og forespurgt alle.
Vi holder til på Grenå Strand Camping.
Er der nogen brugere der bor i nærheden af Ebeltoft og omegn eller kender nogen vil jeg blive meget glad for respons.
Athena havde stadigvæk halsbåndet på og lidt snor. Der sidder et hundetegn med telefonnr på halsbåndet, men hun er sikkert ikke lige til at fange.

Mit telefon nr. er 26371406.

Med meget ulykkelig hilsen
Lene Skjalm

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EFTERLYSNING AF MIN BORTLØBNE
  • #2   21. jul 2007 Øv håber hurtigt at i finder Athena igen. Mange varme tanker herfra Midtsjælland!

/ Trine

• #3   21. jul 2007 Også mange varme tanker herfra. Håber hun bliver fundet hurtigt.

• #4   22. jul 2007 Hej
    Det var dog en trist ferie nyhed, håber det lykkedes at jeres hund hurtigst muligt bliver fundet, så I igen kan få en god ferie.

Mange hilsner fra

Frank i Hvidovre

• #5   22. jul 2007 Det er bare noget af det værst der kan ske, vores Dansk Svensk Gårdhund stak af fra en hundepantion og var væk i over 3 dage inden vi fant hende ved en motorvej.

• #6   23. jul 2007 Hej alle

Der er stadigvæk intet nyt om Athena.
    Jeg vil lige resumere hvad tiltag der er lavet.

Grenå Politi og Ebeltoft Politi er underrettet.
    Falck er underrettet, men de kan ikke hjælpe med schweisshunde.
    Radio ABC og Rønde er underrettet og har sendt efterlysning ud lørdag, er underrettet igen idag mandag.
    Plakater er hængt op i hele nærområdet samt flere campingpladser i Ebeltoft, Dråby, Mols samt Rugården.
    Desuden er Grenå Camping hvor vi lå underrettet. Den campingplads kender Athena.
    Der er hængt plakater i Tirstrup samt Grenå by.
    Desuden har jeg kontaktet Ebeltoft Folketidende og Djurslandposten, der kommer annoncer i denne uge.
    Foruden alle de dejlige mennesker der har hjulpet med at gennemsøge området ved Ree Park.
    Jeg har idag kontaktet en dyrlæge og sendt en efterlysning samt et billede.
    Athena vil blive efterlyst hos samtlige dyrlæger og klinikker i hele landet.
    Hele nærområdet på gården hvor Athena blev set i fredags er underrettet samt sommerhusområdet i nærheden.
    Jeg har kontaktet hjemmeværnet i området, men har endnu ikke fået respons.
    Så sådan står situationen lige nu.
    Men håber selvfølgelig at høre noget om min hund uanset om hun er i live eller ej.
    Og jeg kan ikke finde tak nok til alle de søde og rare mennesker der har deltaget i eftersøgning.
    Alle bliver underettet med det samme hvis der sker nyt i sagen om Athena.

Hej fra Lene

Kommentér på:
EFTERLYSNING AF MIN BORTLØBNE

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce