{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
352 visninger | Oprettet:

utryg ved lyde. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig. Vores hund Citta er 1 år, og hun har siden nytår virket lidt utryg herhjemme. Det viser sig ved at hun pludselig gør en gang eller to også kommer hun hen og ligger sig ved os, hvor hun så ligger og øffer...(hun gør ikke der kommer bare lyde fra hendes strube, som tilkendegiver at hun ikke er helt tryg ), og da vi jo gerne vil have at hun er 100% tryg herhjemme så kunne vi godt bruge lidt hjælp. hun virkede ikke specielt stresset nytårsaften, men det må alligevel have gjort noget ved hende.
Er der nogen der har nogle ideer?!?
Hilsen Gitte B

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  utryg ved lyde.
  • #1   16. maj 2007 Ved ikke hvordan racen er, men hun er jo på vej til at blive en voksen 'dame'.. kunne ændringen evt. have kommet i forbindelse med løbetid?

• #2   16. maj 2007 Vedr. nytår med lysglimt og brag, så er lysglimt nok til at gøre hunden nervøs, hvis den ikke har stærke nerver og en stærk psyke.

Der er mange som opdager at hunden ikke er bange for brag / skud osv. men for lysglimt, eller pludselig opstået lyde, som ikke behøver at være særligt højt. da hundens hørelse er meget større en menneskets.

Hvad der skyldes dette, er kun gæt. men nogle hunde kan bare ikke klare det.

• #3   16. maj 2007 Mine svigerforældres hund gør det samme når der går nogen forbi huset...tror han gør det for at advare eller noget...er dog ik sikker

• #4   16. maj 2007 Min ældste tæve kan også somme tider give et bjæf der tilsyneladende er uden grund, hvor efter hun lægger sig ned og øffer et par gange, som du også beskriver det. men det er bare fordi hun er blevet voksen og mere vagtsom. hunden kan somme tider høre ting som du ikke kan høre =o)

• #5   16. maj 2007 Det er i hvert fald ikke fordi hun er ved at komme i løbetid, for hun har gjort det siden nytår.

• #6   16. maj 2007 vi har samme problem. efter vi har lært vores hunde at sove på gulvet i stedet for sengen knurrer vores den lille flere gange om natten. det er lige som om hun er mørkerad for det sker kun om natten og når vores anden hund ikke ligger med hende. vi gør det at bliver hun bange så står vi op og undersøger det hun er bange or sammen med hende så hun finder ud af at det ikke er farligt.

Kommentér på:
utryg ved lyde.

Annonce