{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

Bedste redningsvest til sommer? {{forumTopicSubject}}

Min træningsvest er ved at have udtjent sin værnepligt m, så jeg kigger lidt efter en ny og tænker nogen herinde må have gode bud på den bedste model smiley

Det er til sommerbrug, så ikke for tyk/ikke foret.

Jeg vil helst undgå lommer af den slags med klap (firkantet påsyet lommer, der lukkes med en klap).

Og ellers er det jo bare den klassiske - gode lommer med plads til legetøj og guf, god pasform og rimelig kvalitet... Og allerhelst skal den jo nærmest være gratis smiley

Så hvad har i, fungerer den, holdbarhed osv?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste redningsvest til sommer?
  • #2   29. maj 2019 Hvis det er træningsvest, så helt klart Hurtta.

    Redningsvest har jeg ik forstand på smiley


  • #3   29. maj 2019 Lol lortetelefon - den er ny og kender ikke mine ord endnu... Og dens stavekontrol fungerer mærkeligt... siger det bare, skift aldrig til nyt mærke smiley smiley

    Der er tale om træningsvest... Og prøver lige igen: træningsvest (Og fonen foreslår det rigtige ord.... meeen skriver så alligevel redningsvest smiley )


  • #5   29. maj 2019 Jeg tænkte også at det da var en speciel redningsvest, hvis der skulle være lommer...

    Jeg har selv Hurrta, og har fået synet knapper i ryglommen, så ting ikke falder ud af den. Jeg har i øvrigt også fået syet 7 cm stof i, hele vejen rundt langs lommens kant, så lommen bliver størrer - så har jeg nemlig plads til både stor apportbuk, legetøj og alt mulig andet.

    Ellers synes jeg faktisk at Hööks er et rigtig godt bud!


  • #6   29. maj 2019 Ok, hooks er ikke langt væk, så der kunne jeg jo nemt smutte forbi og rent faktisk prøve den på og se den IRL.

    Må indrømme at jeg ikke er meget for at betale 8-900 kr for en vest, som jeg så først skal sy om, før den dur til formålet. Jeg vil gerne betale lidt for kvalitet, men så skal tingene fandme også virke, basta smiley
    Har haft en pinewood de sidste mange år, og den har holdt til stort set alt. Men den har netop de der lommer med klap og så er stoffet lidt træls - det er sådan noget, som hundehår simpelthen suges fast til, så den ser altid lidt fluffy ud smiley


  • #7   29. maj 2019 Isabelle - er blevet træt af min hundehvalp, så vil lave en moses (hvalp + kurv + varde å), men han skal da trods alt have lidt snacks og underholdning med smiley

  • #8   29. maj 2019 Hvis det bliver en meget regnfuld sommer er det måske en god ide med en redningsvest smiley

    Jeg er til Arak


  • #9   29. maj 2019 Michelle: Sig lige til hvornår du smider ham i Varde Å, for så står jeg lidt længere ned af åen og tager ham op smiley

  • #10   29. maj 2019 Det afhænger af, hvor sej han er til træning i aften - hvis nu ham er super sej (for det afhænger jo overhovedet ikke af hundeføreren), så bliver det nok udsat lidt smiley

    Anni - vil da prøve at kigge på arrak, kan se de har en del forskellige


Kommentér på:
Bedste redningsvest til sommer?

Annonce