{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.431 visninger | Oprettet:

Anbefale Redningsvest/svømmevest? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Idag har Mille for første gang nogensinde været ude at svømme smiley Hun plejer kun at gå ud til hun begynder ikk at kunne bunde - men idag havde hun en redningsvest på - og det gjorde underværker!

Jeg kunne godt tænke mig en helt optimal svømmevest da jeg regner med at hun vil komme til at svømme en del fra nu af og i den forbindelse vil jeg meget gerne ha lidt hjælp til at finde den bedste!

Er der nogle svømmeveste/redningsveste i kan anbefale? Skriv gerne hvorfor i synes den er ekstra god!

Har selv luret på disse to

https://www.hooked4pets.dk/shop/ruffwear-redningsvest-24878p.html

Og

https://www.hooked4pets.dk/shop/redningsvest-hurtta-outdoors-19736p.html

Skriv endelig hvis I har erfaringer med en af de to, er vældig interesseret i at høre alle erfaringer!

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefale Redningsvest/svømmevest?
  • #1   28. maj 2020 Her et billede af tøsen i action smiley

    profilbillede
  • #2   28. maj 2020 Mine bostoner svømmer med ruffwear .

    profilbillede
  • #4   28. maj 2020 Ansofie, hvordan er det foran på brystet - er den god nok til at holde hovedet oppe og spænde godt ind? Og hvordan lukkes den under maven? smiley Sys den ser super god ud!

  • #5   28. maj 2020 I fronten kan den ikke spænede ind med flyde delen, men er spændt med spænde, på ham den store, men den sidder så den ikke genere hans svømmetag, under maven er den super fin og sidder hvor den skal. Min laver bøjen (den store gør) hvor røven synker på dem hvis han ikke har vest på. Men begge min Bostoner springer i vandet og tager hovede under vand efter deres bold. Du kan se det på billede her

    profilbillede
  • #6   28. maj 2020 Men når de svømmer så holdes hovedet fint oppe?

    Den jeg har synes jeg den virkede til at være svær at få til at sidde ordentligt så hun blev holdt oven vande især på brystet og røven.. Også havde især spændet foran en tendens til at spænde sig selv ud hvilket var mega træls og det var som om den ikke kunne spændes nok ind foran (på samme måde som du beskriver)... Kan den du har godt spændes ordentligt ind foran så hovedet holdes oppe når de svømmer? Ved ikk om den Mille havde på var lidt for stor..

    Under maven, er det et stykke stof der sidder henover maven også med en eller to snore med spænder på eller hvordan er det under maven? Er svært at se på billeder.. Iøvrigt tusind tak fordi du gider hjælpe og svare på mine spørgsmål smiley


  • #7   28. maj 2020 Er jo bare mange penge hvis det så ikke virker eller er optimalt!

  • #8   29. maj 2020 Junior bruger den fra Hurtta smiley

    profilbillede
  • #9   29. maj 2020 Det samme gør My smiley (lidt ældre model)

    Vi er rigtig glade for dem. De passer hundene perfekt.


    profilbillede
  • #10   29. maj 2020

    profilbillede
  • #12   29. maj 2020 mine ligger perfekt i vandet og skal jeg have en vest der kan lukke i fronte vil den være ALT for lang i ryggen, og sidde og genere ham i lysken, da min den gammel er meget bred og meget kort ryggen. min er lukket i fronten. så den sidder ikke kun om hans mave.

  • #13   29. maj 2020 Rotterne, hvilken anden mener du er fin hvis man har en habil svømmer? En med kun "snor og spænder" under maven eller en af dem i tråden eller fra mine links? smiley Bare lige for at være sikker på hvad du mener!

    Var nemlig også det jeg tænkte og kunne se, at der skal være mere end spænder og snor under maven! Er lige præcis derfor jeg har kig på de to!


  • #14   29. maj 2020 Ansofie, okay smiley Tak for hjælpen!

  • #15   29. maj 2020 Ih hvor er I altså gode! Tusind mange tak for hjælpen! smiley

  • #16   29. maj 2020 Vi er også glade for Ezydog smiley

    Kender en der bruger denne:

    http://eqdog.com/webshop/7-svoemmevest/29-pro-life-vest/?variantId=90



    profilbillede
  • #18   29. maj 2020 Rotterne, er en som er som den af Mikes mor viser under maven jeg har og som virker dårligt så jeg skal uden tvivl ha en med stof/støtte under maven der holder den fast smiley Så det er jeg Helt enig i smiley

  • #19   3. jun 2020 Jeg ender med at bestille en hurtta, ruffwear og en Hunter Moss svømmevest hjem og se hvilken der sidder bedst også sender jeg de andre retur smiley De har iøvrigt været super gode til at hjælpe hos www.hooked4pets.dk

  • #20   10. jun 2020 Det bliver vesten fra ruffwear smiley Den sidder SUPER godt og hun har god bevægelsesfrihed! Den er helt kanon! Og der er godt med polstring i, i forhold til andre synes jeg smiley

    Jeg var dog meget i tvivl om hvorvidt jeg skulle vælge den noget billigere Hunter Moss vest.. Den sad også enormt godt men hun har bare ikke helt så meget bevægelsesfrihed som i den fra ruffwear plus ruffwear som sagt har mere polstring.. Men jeg er MEGET positivt overrasket over den og især til prisen (379kr hvor den fra ruffwear koster 699kr).. Lige udover at den sidder tættere på armene så sidder den præcis lige så godt som den fra ruffwear! Og det siger ikke så lidt smiley


    Den fra hurtta bestilte jeg også hjem for at prøve men det var da det værste skrammel synes jeg.. Blev virkelig skuffet!


  • Hama
    Hama Tilmeldt:
    apr 2015

    Følgere: 2 Svar: 255
    #21   11. jun 2020 Pernille F
    Tak, for en god og brugbar beskrivelse - nu er det bare om vi skal springe ud i et køb. smiley


  • #22   11. jun 2020 Velbekomme da smiley (eller var det sarkastisk? :s)

    Tænkte jeg ville skrive lidt om dem så andre hvis de stod i samme situation måske kunne få lidt tips smiley

    Hvis du skal købe så kig hellere efter målene end efter hvor mange kg den er til sagde de fra Hooked4pets.dk og kan tydeligt se hvor meget de rette mål gør! Det er en enorm forskel fra den jeg har fra biltema til 169kr også til den ruffwear.. Ruffwear sidder som lavet til Mille smiley


  • Hama
    Hama Tilmeldt:
    apr 2015

    Følgere: 2 Svar: 255
    #23   11. jun 2020 Pernille F (eller var det sarkastisk? :s)

    Nej absolut ikke - tværtimod smiley - synes virkelig at det var dejligt at du kom tilbage med en update.
    Jeg har hver sommer tænkt på om jeg skulle købe den i biltema, men er aldrig kommet det nærmere, da jeg så har tænkt "den er nok alligevel for billig" smiley

    Men så ser jeg du nævnte den til 379kr - så begyndte jeg igen at tænke på, om en svømmevest ville hjælpe.
    Hun bryder sig ikke om at svømme - så derfor er det jo et sats hvis den ikke hjælper - men 379 kr. er trods alt til at overkomme.
    For hun skal jo ikke ud at svømme for min skyld, selvom det kunne være hyggeligt når vi nu bor ved stranden 5-6 mdr. hvert år. smiley



  • #24   11. jun 2020 Den til 379kr var faktisk ufatteligt god! Den er en million gange bedre end den fra biltema!! Ihvertfald på Mille! Så tror helt sikkert du bliver glad for hvis du vælger den fremfor den fra biltema!

    Dejligt jeg kunne hjælpe smiley
    Kan ihvertfald se at Mille føler sig Meget mere tryg med vest på fremfor uden.. Troede seriøst aldrig hun ville turde svømme men ja.. Og det er så dejligt at se hende nyde vandet, også selv hvis hun bare sopper og går længere ud end hun ellers ville smiley Det gir hende helt klart den ekstra tryghed hun har brug for.. Det samme med min mors Molly! Hun skulle dog gå ud med Molly før hun lærte at svømme, hvor Mille selv gjorde det da hun fik vest på og jeg kastede en pind smiley (Stolt mor!)

    Håber I bliver glade for det i vælger også håber jeg at det bliver en succes og at endnu en vandhund bliver skabt smiley smiley


  • #25   11. jun 2020 Og selv hvis ikk den gør at hun vil svømme kan det jo godt ske det alligevel gør hende mere modig så hun bare går længere ud når hun sopper smiley

  • #26   28. jun 2020 Jeg håber lige jeg må låne tråd smiley Vi er begyndt at paddle boarde og skal derfor have en vest til Karla, da hun er med på brættet. Hvad størrelse har du købt til Mille? Karla vejer 8,5 kg og jeg har kigget på den fra ruffwear smiley

  • #27   28. jun 2020 Jeg købte en small og den sidder perfekt! Jeg købte den i gullig/orange - den er SÅ flot og sidder virkelig godt! Men det er super vigtigt at man vælger efter hvilke mål ens hund har sagde de da jeg fik vejledning smiley Men kan ihvertfald klart anbefale den! Hun er klart blevet endnu mere modig mht vand efter vi har fået den smiley Dog sad den fra Hunter (Moss) også sindsygt godt på Mille! Der er bare lidt bedre plads til fri bevægelighed på den fra ruffwear.. Men Hunter Moss er også meget billigere.. Men de to var klart de bedste vi prøvede smiley Og jeg er især vild med hvordan ruffwearen sidder flot omkring halsen og omkring maven samt at hun har fri bevægelighed! Det eneste jeg synes er mega øv, det er at den ring man skal sætte snoren i, den sidder inde under håndtaget til at løfte hunden i.. Det er ret upraktisk synes jeg.. Men alt i alt vil jeg alligevel gi den 10 ud af 10 også den fra Hunter 8,5 ud af 10 ene og alene pga at den sidder tættere omkring armene og giver ikk så fri bevægelighed.. Men ja, kanon svømmevest smiley Håber I bliver ligeså glade for den som vi er smiley Giv endelig en tilbagemelding!

  • #28   28. jun 2020 PS Mille er en ret smal fransk og har ikke ret mange muskler foran i forhold til hvordan nogle i racen ser ud.. Hun er en ret feminin fransk og ikke voldsomt muskuløs! Mille vejer iøvrigt 12kg smiley Min mors Molly på 14kg kan også passe en small (burde veje 12,5kg men lad os bare sige der er en grund til at hun bliver kaldt "flæske" og "tynde" med ø smiley smiley

  • #29   29. jun 2020 Mine bostoner på 9,5 og 8,5 og min sheltie på 7,5 bruger XS

  • #30   1. jul 2020 Tak for svar, jeg prøver at bestille både XS og S hjem, da målene er lidt på kryds af de to størrelser smiley

  • #31   9. jul 2020 Tak for rådene, Karla har i dag været på første tur på vandet med sin nye svømmevest, den sidder rigtigt godt og har fin mulighed for at vi kan fæstne hende til bordet smiley

    profilbillede
  • #32   9. jul 2020 Hvad str ende du med ??

  • #33   9. jul 2020 Jeg endte med en xs og den passer perfekt (når man eller ikke står bøjet over en lækker vædder penis som på billedet : P)

  • #34   9. jul 2020 Haha nej det ikke nemt smiley

Kommentér på:
Anbefale Redningsvest/svømmevest?

Annonce