{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Børn & hund {{forumTopicSubject}}

Rasmus har altid været glad for børn.
Men nu gør han af dem, konstant. men når først han kender dem, er der ingenting. F.eks når de har kælet for ham. Bare han ikke kommer til at være børne hader...Meget underligt, da han altid har pjattet og leget med dem.
Måske vi har vores mistanke. Vi har oplevet før 2 gange set, at naboens mindste dreng, har stået undenfor den glas dør, som rasser er ved i dagligtimerne, og bare stået og gloet ind på Rasmus. Indtil jeg så det da jeg var hjemme, og bad drengen gåhjem (Rasmus gøede og gøede). Min kærste har "taget ham i det" en gang også. Når Rasmus så ser drengen, når vi går tur, gør han efter ham. Skide irriterende. Så tænker jeg, mon naboens dreng gør det mens vi ikk er hjemme?.
Jeg vil selvfølgelig nævne det overfor deres forældre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Børn & hund
  • #1   29. apr 2007 andre som har oplevet det?
    han er nu 2 år.


  • #2   29. apr 2007 altså at hunden skifter fra børne elsker til dettte ?

  • #3   29. apr 2007 Nej...
    Men det er da helt sikkert noget du skal tage fat i før det udvikler sig til et problem.
    I den forbindelse kan du måske bruge drengen som figurant i træningen.. Så kan han også lære noget om hvordan man omgåes hunde..
    Måske synes han bare det er en sød hund og så vil han gerne se den..
    At det så provokerer hunden er jo meget uheldigt


  • #4   29. apr 2007 Ud fra at der stå en og skrammer ham og virker trugende overfor ham, kan jeg bestemt forstå jeres hund. Det er da også bare uforskammet af barnet / forældrene.

  • #5   29. apr 2007 jeg synes bare ikk jeg har lyst til at bruge et barn til træningen, HVIS rasmus sku pludselig bide....

  • #6   29. apr 2007 Nej har ikke prøvet det.....
    Men det kunne jo godt tyde på, at nabodrengen har gjort dette før og jeres hund derfor reagerer på det!!

    Problemet skal nok tages op med forældrene,som du selv skriver, da jeres hund jo nødig skal komme til at "hade" drengen.....
    Det er jo desværre for det meste hunden og hundeejerne der får skylden, hvis der en dag sker det at hunden snapper eller bider,))=;


  • #7   29. apr 2007 Lise - det er nemlig lige det.... og derfor må jeg snakke med dem. Jeg sku nødig have, hvis drengen nu sku komme over mens vi går ude, og rasmus slet ikke kan li ham længere

  • #8   29. apr 2007 Min tæve fik som lille en ordenlig forskrækkelse mht børn og hun er idag kun tryg ved dem hun kender... hun har aldrig vist aggressiv adfærd overfor børn, men mange dæmpende signaler og er usikker på deres tilstedeværels, dog efter at jeg har passet min venindes dreng og flere børn er kommet i omgangskrasen er der stort set intet idag ...

Kommentér på:
Børn & hund

Annonce