{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.120 visninger | Oprettet:

Muskelhundeejere SE HER {{forumTopicSubject}}

Jeg er i gang med at samle info til en artikel om muskelhunde. Jeg er ved at uddanne mig til bl.a hundetræner og har en kæmpe interesse for muskelhunde.

Derfor har jeg brug for hjælp fra Jer der har sådanne hunde. Jeg har brug for en ærlig og præcis beskrivelse af Jeres liv med disse hunde i hverdagen.

Jeg vil gerne vide:

Hvilken race, køn, alder.
Hvordan er hunden trænet (Klik, DCH, hjemme el. andet)
Hvordan bor I, børn, andre dyr i hjemmet osv.
Hvordan er Jeres oplevelser med generaliseringer og fordomme af Jeres hunde?
Gode og dårlige sider hos Jeres hund (her er det vigtigt for mig at i er helt straiht, da jeg gerne vil lave en grundig beskrivelse af hundene)
Hvorfor valgte i denne hund?
Hundens forhold til fremmede, voksne, børn og hunde.
Hvad I ellers synes er væsentligt at vide om Jeres hund.

Jeg vil gerne sige, at jeg er meget betaget af muskelhunde. Jeg synes de er smukke og de facinere mig meget. Derfor vil jeg skrive denne artikel med det håb, at jeg måske kan ændre lidt i folks generelle opfattelse og få dem til at forstå lidt om deres baggrund. Dog vil jeg forholde mig objektivt gennem hele artiklen. Hver gang man læser om muskelhunde i aviserne er det på grund af overfald. Det vil jeg gerne ændre på. Jeg vil ikke oversælge dem eller lave en "kom-og-køb" reklame for dem, men jeg vil gerne prøve at fjerne dræberhunde-prædikatet så godt jeg nu kan.

Alle oplysninger i giver mig er mulige oplysninger til artiklen. Jeg tjener intet på det her og har kun det ud af det, at det for mig er spændende og super-god træning i min uddannelse.

De der ønsker at hjælpe mig, kan skrive beskrivelsen til mig på : malenejonasson@cool.dk.
De af Jer der ønsker at få tilsendt den færdige artikel, er velkomne til det.

Jeg har prøvet at kontakte muskelhunde.dk men kan ikke finde kontaktoplysninger. Er der nogle, der kender siden, der ved hvordan jeg kan kontakte dem??

Mit formål med artiklen er at skabe forståelse frem for foragt for disse skønne hunde.

På forhånd tusind tak for hjælpen.

Mange hilsner

Malene-Lydia Jonasson

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Muskelhundeejere SE HER
Kommentér på:
Muskelhundeejere SE HER

Annonce