{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

HJÆLP fra muskelhundeejere {{forumTopicSubject}}

(link fjernet)

se lige denne her.. hvad er jeres mening om at blande pittbul i hundene??? står desværre i den uheldige situation at vi solgte en af vores dejlige hvalpe til hende.. Angel.. og er nu meget bange for at hun kan finde på at lave det samme nummer med hende.. hvad skal vi gøre?? er så ulykkelige over at vores lille Angel er kommet i de forkerte hænder.. det er jo netop typer som hende her der gør at vores dejlige muskelhunde får det dårlige rygte.. hlælp..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP fra muskelhundeejere
  • #1   26. apr 2005 det er helt rigtigt hvad Jørgen skriver i kan intet gøre andet end at vente og se og så melde det

• #2   26. apr 2005 Hun er jo ikke rask .... hvordan kan sådan en tøs købe en hund ?? ..... ved ikke om man kan politianmelde hende men det er vel forsøget værd ? ...
    Men Maria ? har i solgt hende den ??? det er jo som du selv skriver typer som hende der fuldstændigt ødelægger det for os andre... hhmmmrff smiley

• #3   26. apr 2005 hej allesammen.. tak fordi i havde tid til at svare mig.. er så ked af at hun har købt en af mine hvalpe.. har prøvet at kontakte hende flere gange, men hendes tlf nr virker ikke mere og kan ikke finde andre tlf nr på hendes adresse.. har også skrevet i hendes gæstebog, men det reagerer hun heller ikke på.. tænkte på at hvis hunden stadig står i mit navn inde i hunderegisteret kan jeg så gøre noget der?? for sidste gang jeg snakkede med registeret stod hun stadig i mit navn.

• #4   26. apr 2005 for lige at få det hele på det rene... ja hun købte en af vores hvalp sammen med kæresten i november måned, men nu er de gået fra hinanden og hun har hunden

• #5   26. apr 2005 Maria: Måske kan vi gøre det på den måde at jeg skriver til hende at jeg er interessereet i en af hvalpene og så på den måde se om jeg kan vriste tlf.nr. ud af hende...bare et forslag

• #6   26. apr 2005 JØRGEN: ja hun har købskontrakt og stamtavle på hunden.

TINA B: ja det må du meget gerne prøve. vil gøre alt for at den samme dumhed ikke sker med "min" hvalp

• #7   26. apr 2005 vil da håbe at der bliver sat en stopper på det her.. det er så trist at der findes sådanne mennesker(hvis man altså kan kalde hende det?)

• #8   26. apr 2005 nej det er noget lort.. det værste er bare at jeg ved at hun har "min" hund ik.. har virkelig brugt meget tid og har virkelig knoklet for at disse hvalpe skulle blive gode og kærlige familie hunde.. og ved da fra de andre hvalpe i kuldet at deres ejere kalder dem for enere, og de bliver altid rost for deres gode og rolige sind..

• #9   26. apr 2005 tak for hjælpen allesammen..

• #10   26. apr 2005 Rikke: det har der stået hele tiden også da jeg skrev i hendes GB for en uge siden.

• #11   26. apr 2005 Fuck det er skræmmende at en tøs på 17 år skal havehvalpe med pitt i - hun kan da slet ikke præge eller passe de hvalpe ordenligt - helt ærligt så synes jeg at man skal ringe til politiet - jeg vil ikke have nogle af hendes afkom gående rundt!
    Det kan da kun gå galt.

Kommentér på:
HJÆLP fra muskelhundeejere

Annonce