{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.345 visninger | Oprettet:

amstaff angreb mine chihuahuaer {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Vil lige høre jeres mening og høre hvad i mener man skal gøre...

Jeg var lige kommet hjem fra mine forældre og havde gået en tur med mine hunde - i snor vel og mærke. Jeg står bag vores bil og holder mine hunde tæt ind til mig, da det er et befærdet område og jeg lige skal have nogle ting ud fra bilen. de begynder pludselig at gø... jeg kan umiddelbart ikke se noget, men så kommer der en amstaff rundt bilens forende. Den går direkte til angreb på hundene - heldigvis fik jeg hurtigt fat i nakkeskindet på amstaffen.... så kom ejeren... Jeg sagde til ham at hvis han ikke kan styre sin hund så skal han fandme have den i snor. GUDhjælpemig om han ikke spør mig om jeg kan styre mine??????? SOM JEG HAR I SNOR!! Ikke så meget som en undskyldning eller er dine hunde ok eller noget...

Hvad synes i jeg skal gøre - noget man kan gøre?? For det er ikke første gang han ikke har kunnet styre den...

Håber i har ideer..

Mange hilsner

os


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  amstaff angreb mine chihuahuaer
  • #1   24. apr 2007 Tim den kommentar tager jeg ikke seriøst...

  • #2   24. apr 2007 Øv det sker bare for ofte det der :o(

  • #3   24. apr 2007 Hundene er ok - men ikke særlig fedt når vi i forvejen kæmper med at hun ikke skal være så nervøs..

    Hun er stadig ikke sig selv...

    Men øv et chok


  • #4   24. apr 2007 Meld ham..længere er den ikke,når folk ikke kan styre deres hunde

  • #5   24. apr 2007 Skyd ham - altså manden ! *G*
    Ej, ikke noget at grine af...bestemt ikke...:o(
    Gå hen og bank på og få en alvorlig snak med ham - gerne med andre personer i nærheden...fx hans familie...din veninde...og ta den derfra...ØV


  • #6   24. apr 2007 Når det ikke er første gang, ejeren ikke har kunnet styre dem, så ville jeg nok også snakke med politiet.
    Det er jo noget af en forskrækkelse at få.
    Godt der ikke skete noget.
    Men! det gør der måske næste gang.


  • #7   24. apr 2007 Tim.. han har åbenbart ike hunden under kontrol og der blir skrevet at det ikke er første gang smiley Hunde uden snor skal være under kontrol

  • #8   24. apr 2007 Hunden gik direkte efter dem og de piv og hylede....

    Ja det kunne være gået anderledes, så havde jeg ikke været i tvivl om hvad jeg skulle gøre... men heldigvis skete det ikke...

    Jeg er ligeglad hvilken race det er - det er bare så vigtigt at vide at ens hund ikke går amok...



  • Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 41 Følgere: 40 Svar: 270
    #9   24. apr 2007 Grunden til at man hører så meget om dem... er vel fordi der er rigtig... rigtig mange af dem... og rigtig mange af dem skifter ejer flere gange inden de er blevet et år...

  • #10   24. apr 2007 Problemet er velsagtens at man intet kan anmelde...

    jeg kender nogle af de andre som har været ude for tilsvarende... måske jeg skulle tage en snak med dem, så vi kan gøre noget fælles...

    Det mindste ejeren kunne gøre er da for pokker at vise lidt medfølelse... sige undskyld.. høre om hundene er ok.. osv osv..



  • #11   24. apr 2007 Ja, saml nogle stykker og se om I ka få ham til fornuft...et forsøg værd, vil jeg mene..

  • #12   24. apr 2007
    Jeg tror heller ikke politiet vil tage det som en anmeldelse, da den ikke bed. Men jeg synes klart du skal tale med politiet om ham, så de evt forhåbentligt kan og vil være opmærksomme på ham og evt andre henvendelser vedr. ham.

    Sikke en grim oplevelse. og tænkt du tog den i nakkeskindet. det havde jeg aldrig turde.. Det er super godt gjort :o) Håber dine hunde hurtigt glemmer den grimme oplevelse,


  • #13   24. apr 2007 helt ærlig en snak med personen ville nok være det rette at gøre da det kan ende med at hunden bliver aflivet hvis i melder og problemt ved det er ik at ejerne lære noget ved det men at kun hunden bliver straffet så derfor ta en snak med ejeren
    og sgu der ik snart skiftes bånd sys der er en ny der blevet angrebet hverdag a en amstaff efter hånden


  • #14   24. apr 2007 Tim.. paragrag 6 stk 2.. hunden kan på mistanken om at den er til fare for sine omgivelser,blive enten påbudt line og mundkurv,samt skulle igennem en metalttest.. den er værd at tygge på.. uanset race..

    Så gør som du,snoren på smiley


  • Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 41 Følgere: 40 Svar: 270
    #15   24. apr 2007 Tim P
    Rigtig glad for at det ikke blev en blodig adfærde.... hunde man ikke har kontrol over skal holdes i snor... det bør de forresten altid.. med mindre at det er lukket område, som er beregnet til hundeluftning... Kan godt forstå at ejeren af de små hunde blev forskrækket da den kom om hjørnet... Hvad skulle hun have gjort hvis den virkelig ville bide.. heldigvis var hun hurtig...ellers kunne vi kun gisne om hvad der var sket... får helt kuldegysninger...


  • #16   24. apr 2007 Tim.. hunden er løs og ejer føler sig udsat.. hvordan hænger dette ikke sammen, med det jeg skrev ?

  • #17   24. apr 2007 Meincke O
    Jeg syntes det ville være fint hvis i var nogle stykker om det. Måske aflægge ham et besøg, og håbe man kunne snakke fornuftig om det.
    Men under alle omstændigheder syntes jeg det skulle anmeldes.


  • #18   24. apr 2007 Definer ordet .... Angreb? Er bare nysgerrig...

    Godt der ikke skete noget


  • #19   24. apr 2007 Tim.. muligt at det er tydet forkert.. men det kan være konsekvensen,for den ejer der ikke kan styre sin hund..

  • #20   24. apr 2007 jeg ville ikke samle nogle stykker og dukke op til en fornuftig snak, man skal heller ikke trænge manden op i en krog, så han bliver tosset.. bare min mening

  • #21   24. apr 2007 Jeg så en Dansk-Svensk gårdhund der gik til angreb på et barn i en barnevogn i dag. Der skete ikke noget med barnet, men hunden løb hen og gøede barnet oppe i hovedet.

  • #22   24. apr 2007 Nej det ville den ikke...altså lege. Knurren børster osv..

    Lige nu er jeg bare glad for der ikke er sket noget...


  • #23   24. apr 2007 Tim.. Jeg er ligeglad med racen.. Så lad os sige det er en rotte.. ejer er et fjols..

  • #24   24. apr 2007 Vanessa > hvis alle racer ska bibeholdes ska dette tas alvorligt...det er da ikk svært at forstå..eller ?

  • #25   24. apr 2007 Jeg vil lige understrege at jeg har mødt amstaff'er der er ganske fredelige og i SNOR!
    Jeg skærer ikke alle amsstaff'er over en kam slet ikke!


  • #26   24. apr 2007 Lea > fornuftigt synspunk...self ska man ikke trænge manden op i en krog...ss

  • #27   24. apr 2007 jeg forstå ik folk opretter denne slags tråde hver gang en tråd kommer op om muskel hunde kamphunde pit eller amstaff ender det altid med et par frysninger sletninger sure miner og STORE urespektable diskusioner så hvorfor oprette dem??
    og helt ærligt hvis det var et angreb ku du ik holde den i nakken plus dine egne


  • #28   24. apr 2007 gå 2 mennesker hen og snak med ham, og se hvad det bringer....

  • #29   24. apr 2007 ej nu stopper det fandme, som om du ville kunne stå med 2 hunde, og samtiddig holde en agrasiv amstaff væk i nakkeskindet, ja undskyld mig, men det tro jeg sku ikke på.
    jeg vil da til gengæld gerne tro på at den var monster dominerende, og kom over for at spille smart, men et angreb nej den holder sku ikke, er ked af hvad der er sket for dig, og dine hunde, men synes sku ikke du skal kalde det et angreb


  • #30   24. apr 2007 Tim.. helt enig. men derfor gøre det stadig ikke okay i min verden.. kan hunden ikke styres når den er løs,skal den ikke være det, hvor den kan skræmme andre folk..

  • #31   24. apr 2007 og jo bor i , i samme område så ville jeg os tag over og fortælle ham han skulle havde den i snor ellers ville jeg anmelde det

  • #32   24. apr 2007 Nu har i godt nok gennem hele diskussionen kaldt mig en hende... Men jeg er altså en fyr på 2 meter, det var ikke min kæreste der stod med dem, men mig....MEN havde min kæreste stået med dem, så tror jeg det havde gået galt

  • #33   24. apr 2007 Tim > syns faktisk ikke det er en lille ting...der er tale om meget små hunde...min er osse mellemstor, så det er noget andet vil jeg mene...

  • #34   24. apr 2007 Tim.. Hvad nu hvis du havde stået i samme situantion ?..

  • #35   24. apr 2007 du kan stadig ikke stå med 2 hunde og holde en bidelysten amstaff væk i nakkeskindet, selvom du er 2 meter, jeg er os 2 meter men jeg ville sku heller ikke kunne

  • #36   24. apr 2007 Har tænkt meget over det og nej tror jeg altså ikke. Har meget kontakt til større hunde så nej...
    Selv om vores hunde er små plejer de ikke bare pive for ingenting....


  • #37   25. apr 2007 Heiko.. helt enig

  • #38   25. apr 2007 Det virkede som om Amstaff'en havde travlt med mine hunde... og ikke koncentrerede sig om mig...
    Men ja hvis det havde slået helt klik for den, så havde det nok gået RIGTIG galt..
    det primære for mig er at jeg ikke vil ende i den situation igen... OG jeg ville sikkert aldrig have smidt det her indlæg, hvis ejeren havde udvist bare lidt medfølelse og engagement


  • #39   25. apr 2007 Tim.. ja så er du hurtigere end mig,når jeg blir overrasket.. jeg læser ikke hunden,men handler med det samme.. Om den er venlig eller ej..

  • #40   25. apr 2007 Sikke en ubehagelig oplevelse og sikke et fjols af en hundeejer. Håber ikke nogen af dem får større men.
    Min egen blev angrebet af en grand danois og har taget store psykiske men af det, selvom der ikke kom en skramme på ham. Ikke en undskyldning eller noget som helst. Det var jo min egen skyld at vi stod i vejen for dem :-S

    Alle amstaffer og andre store hunde er søde og skal selvfølgelig gå løse og rende hvor de vil med ejere der overhovedet ikke kan styre dem, i et eller andet forsøg på at vise hvor utrolig søde de er og at de faktisk kan gå løse overalt uden problemer. Vi der har små hunde er jo selv skyld i at vi ikke fjerner vores hunde fra gaden. Ligner da heller ikke noget at vi skal komme gående med vores små tæppetissere i snor.


  • #41   25. apr 2007 Modesty > netop - sov godt alle..;o)

  • #42   25. apr 2007 Modesty helt enig

  • #43   25. apr 2007 VANJA L
    nej bare i en milli frak og i en D&G taske med dem hehe smiley


  • #44   25. apr 2007 Hmmm... læst tråden og ja kan heller ikke lige forstå hvordan du kan holde den væk mens du står med to hunde i armen... hmm...

    Nå men ja en hund skal ikke komme springene på den måde (som beskrevet) jeg har det samme overfor alle hunde, de skal ikke komme hen til mig og Misty hvis jeg 1. ikke kender dem. 2. hvis jeg ikke har sagt det er okay at de hilser... synes det er monster træls at små hunde, yes har skam mange forskellige racer herude hvor jeg bor og to chiwauwau (hvor helvede skulle jeg vide fra hvordan det staves smiley nå men de rendte løse og jordede hen til misty, som jeg har i snor, for så bare at stå og gø af hende... (nu tager jeg små hunde, for det er dem der har tendens til at gø helt vildt af Misty)GIDER DET IKKE... så forstår oz dig at du har to små hunde, sikkert hørt en masse i medierne omkring Amstaff osv... men gir dig ret, en hund skal ikke komme løbende på den måde som du beskriver...

    Men forstår VIRKELIG ikke hvorfor du nævner racens navn!!!!.... Altså det er som om du liige vil være med på "Had Amstaff"bølgen, du hælder jo benzin på det bål som allerede er igang....

    Er helt uenig med din overskrift, det kunne jo ha været en hvilken som helst hund og ja du ved vel at der er meget ballade i medierne omkring amstaff´s... hvorfor så blusse det mere op... træls...

    Ville du egentlig ha synes det var ligeså spændene hvis det havde været en hmmm... golden retriver... tænker bare....

    Og hvem var det liiige som skrev at loven siger at netop den race skal ha snor på!!??!!.... Øhhh noget jeg er gået glip af!!!! Naaaaaa i dont think so, der er snak om det ja, men ingen lov om det.

    Mit råd mht. ham fyren. Sig det som det er, du gider ikke at hans hund skal komme over på den måde. Hvis han ikke kan styre den så må han ha den i snor. Ingen vil ha at vide at de ikke kn styre deres hund... så mon ikke det vil gi ham noget at tænke på...ellers er han da hmmm... en tumbe, for han gør det jo kun værre.... han kan jo risikere meget hvis han ikke har styr på dem og ja hvem vil det...



  • #45   25. apr 2007 Jeg er helt enig mht overskriften... har også flere gange tænkt at det var irriterende jeg ikke valgte en anden, for det her var ikke GENTAGER IKKE møntet på racen men generelt gældende alle racer...
    Jeg giver dig helt ret mht små hunde der gør.. det kan være rigtig irriterende... vores den lille gør også lige indtil den har hilst på den anden hund...OG det tror vi skyldes den første oplevelse vi havde med den samme hund.. men kun et gæt...


  • #46   25. apr 2007 Alt i alt en kedelig oplevelse jeg gerne ville have været foruden - det kunne være undgået hvis ejeren havde sin hund i snor...



  • #47   25. apr 2007 A perfect cirkel: Det er ikke spændende, det var en dansk svensk gårdhund og ikke en "kamphund".

  • #48   25. apr 2007 Gad sgu godt de kunne snakke en gang imellem, så kunne Misty sige til mig... moaaaar gider altså ikke at ha de står og gøer af mig he he..ja sorry men hun kan ikke rigtig ha det, men det er nok bare fordi hun er missundelig over at de kan gø og hun ikke kan ( hun kan, men hun gør det når hun sover, så hun lægger ikke mærke til det ;)....

    Nå men det var ikke det som var emnet smiley

    Men ja, nej synes ikke om overskriften men det er oz bare fordi at den race bare er total i søgelys lige nu... og så var det bare som om at der lige skulle skabes mere had... du ved jo godt at det kunne ligeså godt ha været en anden race.... Men ja tag fat i fyren og forklar ham at dine hunde bliver bange for hans... hvis han ikke fatter det, så spænd musklerne smiley


  • #49   25. apr 2007 Det er også totalt irriterende det gøeri... som ejer lader jeg det jo heller ikke bare stå til... forsøger at gøre noget ved det...

    Nå nu vil jeg gå i seng

    tusinde tak for alle jeres kommentarer og gode råd!!!!




  • #50   25. apr 2007 Nat nat folkens smiley

  • #51   25. apr 2007 Hej allesammen... nu må jeg lige komme med et stort opråb igen...

    Jeg har lige læst en af mange chockerende artikler på TV2 hjemmeside."hvis man søger under kamphunde" ja der er sågar en afstemning om et direkte forbud imod muskel/kamp/dræberhunde.. JA DET ER SÅ DET DE KALDER VORES BEDSTE VENNER.. DE HUNDE SOM SÅ MANGE AF OS HAR KÆR OG VED, DE IKKE VILLE GØRE EN KAT FORTRÆD... nå men tilbage til den afstemning VI står meget dårligt bare lige så i ved det 24% imod 74% der stemmer for at de skal forbydes eller noget så sindsygt som at hanhundene skal gå med mundkurv... jeg er fuldtstændigt rasende over at der skal generaliseres så meget omkring vores hunde. bare fordi der er nogen mentalt og psykisk ikke fungerende mennesker der arangerer eks. hundekampe. og ikke opdrager sine hunde ordentligt...

    SÅ VENNER HVIS I FØLER NOGET FOR JERES HUND SÅ TAG LIGE OG GØR OPMÆRKSOM PÅ JER SELV... EKS. GÅ IND PÅ TV2 NYHEDERNES HJEMMESIDE OG SUPPORT JERES BEDSTE VEN... I VILLE JO IKKE UNDVÆRE DEN FOR ALT I VERDEN..

    VENLIGE HUNDE HILSNER. FRA
    TYSON OG HANS EJER
    KRISTOFFER STENSBO



  • #52   25. apr 2007 Hvad vejer en amstaff? 25-35 kg.? Det er altså slet ikke utænkeligt at man i, hvad man selv ser som værende en nødsituation, kan holde en hund på den størrelse tilbage.
    Jeg er selv to lorte høj og har præsteret at holde en mastino på 70 kg. tilbage i angribende tilstand. Dog med hænderne på brystkassen af den i stedet for nakkeskindet.


  • #53   25. apr 2007 Jeg er bare så træt af at høre på dumme undskyldninger og diverse foklaringer om at folks hunde ikke gør andre fortræd.....Prøv at få ind i jeres hoved at det ikke er alle der har lyst til at hilse på jeres løse hund, hold hunden i snor så undgår vi hele den her ballade, og så er det måske muligt at komme videre uden at vi alle havner i mundkurv og diverse andre problemer....tak

  • #54   25. apr 2007 k&a
    det kan vi godt blive enige om, men det er forklaring jeg ikke stoler helt på

    helle p
    man har os et meget bedre grab med to hænder om brystkassen

    beanmor
    tror også det er nemmere da det bare er en impulsiv handling, men det er tilgengæld hårde at stå at holde hundene da man så skal være rimmelig udholden


  • #55   25. apr 2007 Stig - lige precis , jeg har selv stået med to hunde i favnen , mens en stor hund stod og hoppede op ad mig , for at få fat i dem , ejeren stod bare inde i haven og kaldte på sin hund, det var først da jeg råbte , om forfanden ikke han kunne se og hente hans hund, han kom luntende
    .. hunden fik så fat i Zubins snor ( det fik jeg i farten ikke ordentligt fat i , da jeg nærmest måtte rykke dem op i halsbåndet , for den ikke skulle nå dem ,inden jeg , fik dem op ) hunden bliver viklet ind i snoren , og trækker derved i Zubin som skriger... og ejeren kommer GÅENDE , han er ca 30 meter væk ... så råber jeg igen og han løber hen og tager fat i hunden ... det var nogle mindre pæne ord der kom ud af min mund....!! så nu går jeg aldrig den vej mere, men hvorfor skal andre , ikke kunne færdes hvor vi vil , fordi en idiot af en hunde ejer... ikke holder sin hund i snor ??


  • #56   25. apr 2007 Misha P
    der er der ik noget gal i og have en muskelhund og en chihuahua. sammen smiley


  • #57   25. apr 2007 Ville nogen af jer have et problem med at der stod racens navn hvis det havde været en labrador?

    Kæft hvor kan man blive træt af der skal tags *særlige* hensyn til muskelejerne hele tiden...


  • #58   25. apr 2007 Godmorgen

    Lige en opfølgning -- Det der er det primære er at ejeren ikke havde den i snor, og at jeg føler at mine hunde og mig var truet. Det holder bare ikke at ejeren ikke har sin hund i snor, når sådan noget kan ske, hvilket ejeren jo ved, idet det er sket 2 gange for mig og også for andre hundeejere i området.
    Prikken over i'et er at han slet ikke kommer hen og hører om alt er ok og siger undskyld... men snarere mener det er os der har et problem....

    Dette er tilstadighed ikke møntet på racen som sådan. Jeg har fuld forståelse for at ejere af racen har samme hengivenhed til deres hunde som vi andre har. Det håber jeg klart også, at ejere af sådanne også respekterer den anden vej rundt...
    Jeg er af den umiddelbare mening at det er de få der ødelægger det for flertallet, hvad det angår.


  • #59   25. apr 2007 Søster > tænker det samme..igen..igen..
    Hvis jeg fik problemer med en muskelhund af en slags, ville jeg næppe nævne race. Det er min erfaring at folk er mere fornuftige at høre på, hvis denne ikk blir nævnt.
    Utroligt, man blir nødt til at være så megen på vagt.
    Det drejer sig formentlig om en hund, der er ti gange større end de små...fuck, forestil jer lige, at en så stor hund kom løs hen til jeres egne uden at vide hvad hensigten var..Jeg ville i al fald reagere...øh...10xSakki = 240 kilo..gg


  • #60   25. apr 2007 i mine øjne er det ganske naturligt at panikke lidt når det er sådan en stor og stærk hund i forhold til hans egne.....
    som du selv siger tim:

    det er jo fordi i INTET kender til racen i tror hver lile bevægelse de går er et angreb, heiko har helt ret hvis den havde tænkt sig at angribe havde hun ikk kunne holde den i nakken og slet ikk mens hun står med 2 andre hunde og kigger ind i et bagagerum..

    tror jeg heller ikk man kan hvis det er en amstaff... men måske hvis det er en mindre hund..... det er ikk et personligt angreb men det understreger da hvor meget han ku gøre hvis den virkelig ville "slå dem ihjel" ikke en disse........


  • #61   25. apr 2007 mette h
    jeg kan sku sjovt nok ikke se hvad folk skal med en hund hvis de synes det er et møg hund


  • #62   25. apr 2007 et-en


  • #63   25. apr 2007 selvstændig, ulydig

  • #64   25. apr 2007 Skrevet: 25-04-2007 12:12:57

    Det er sq da en møg hund når den ikke kommer til sig ejer når den bliver kaldt på...
    Jeg kalder sq da også min for møg hund når den ikke kommer, men den er kun løs hjemme i haven..


    så er der noget der ikke passer du har da lige skrevet det her,

    desuden skulder du vist tim p en forklaring


  • #66   25. apr 2007 *LoL* Man kan da sagtens kalde sin hund en "møghund" og mene det kærligt. Nu må I sgu' da lige stige ned fra jeres heste, mand!

  • #67   25. apr 2007 nu har jeg ikke læst hele tråden for den er laaaaaaaaaaaaaaang.. men min hvalp er og blevet ANGREBET af en Amr. bulldog uden fysiske skader, men med store psykiske traumer som hun aldrig kommer over..

    Den amr. bulldog havde hende bogstaveligtalt inde i munden, men ejeres fik ham til at spytte ud inden han begyndte at tygge..

    Så jo det kan sagtens være et angreb uden synlige skrammer..

    Hvis hunden kommer farende direkte mod de små med agressiv adfærd.. så kan det da umuligt være leg..

    Det er sørgeligt at nogen mener de skal stille op som beskytter af en uansvarlig ejer og hans hund fordi, de selv har samme race.. =o(


  • #68   25. apr 2007 Det man siger er man selv........la la la la la la la...

  • #70   25. apr 2007 SÅ FAT DOG POINTEN, TØSER!!

    Det hele handler om en hundesnor, og en mand der er skide ligeglad. IKKE et angreb.

    Christ!!!


  • #72   5. maj 2007 Hvad sker der for folk der ikke har deres hunde i snor? Størrelse underordnet!!

    Jeg mener at man altid skal have hunde i snor, medmindre man eksempelvis er alene i en hundeskov eller andetsteds hvor vi hundefolk er meget velkomne, og hvor andre folk er klar over at der er hunde.

    (link fjernet)


  • #73   10. maj 2007 Hmm , jeg må give TIM ret i hvad han siger selvom det lyder lidt barsk .. Amstaff er en stor og voldsom hund , også i leg .. Tit og ofte bliver leg til slåskamp fordi det er svært at tyde hvad der er hvad .

    Hvis du har kunne få fat i amstaffen uden at den gjorde modstand og hvis der ikke er sket noget med dine hunde vil jeg personligt mene at det IKKE var et angreb !! Som race beskrivelse står der om amstaffen at de elsker andre hunde .. Og derfor meget gerne vil hilse , men de er som sagt voldsomme og derfor bliver det opfattet helt forkert og ender tit rigtig dårligt.. Det er skide ærgeligt for det er nogen dejlige hunde..

    Men er enig i at de bør føres i snor !!! oG ejeren burde spørge til dig og hundenes helbred . Men det er ihvertfald ikke amstaffen´s skyld.. Det er ALDRIG hundens skyld!!!


Kommentér på:
amstaff angreb mine chihuahuaer

Annonce