{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Pelle overfaldet i Parken {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen

Jeg er blevet enig med mig selv om, at hver gang mine så kaldte "kamphunde" bliver overfaldet af andre hunde fra nu af, skriver jeg om det her og alle andre steder, jeg er så træt af undskyld mig hjernedøde hunde ejere som ikke fatter hvad den snor de render med om halsen eller i hånden skal bruges til..

Jeg var ude og lufte begge mine hunde, og det foregår altid med snor på, mine hunde er kun løs på private områder, så som min brors kæmpe have..
Og der kommer en ung fyr, med hans undskyld fede møg hund af en golden retiver ( kan ellers godt lide denne race) og han har ingen snor på den, den begynder så at løbe hen i mod mine, som ikke bryder sig mega meget om andre hunde slet ikke når de kommer på den måde hen i hovdet af dem, jeg råber til ejeren om han ikke lige for kaldt hans hund til sig, ellers kan dette her ende med ballade siger jeg.. Han prøver og kalde på den, samtidigt med han siger jamen den gør ikke noget, nej store idiot hvorfor fanden tro du jeg har snor på, det kan jo være mine gør noget for han tilbage fra mig..
Og ud af den blå luft springer denne golden i nakken af min pelle, og der står jeg med to amstaff i snor og en hund som hænger i nakken af pelle, pelle kommer fri og jeg prøver at få den anden hund væk mens jeg råber til dens ejer at han skal lette hans røv og få den hund i snor, men den går til angreb igen, og denne gang får pelle hans ene forben i klemme i dens halsbånd, og det resultere i hans ulveklo bliver rykket af, og min tæve syntes efter hånden ikke det er ret fedt og se hendes pelle blive overfaldt på den måde, men enden det går mere galt kommer ejeren af den golden hen, og tro mig jeg flipper totalt ud, siger han skal blive her, mens jeg får ringet til politiet, og jeg skal have din adresse og navn og telefon nummer fordi du kommer til at betale dyrlægen..

Politiet kommer og får hele episoden af vide, og de får givet denne ejer en bøde på 500kr for at gå med en løs hund hvor man skal have snor på, og de er så flinke at køre mig til dyrlægen...

Jeg er bare ved at være så træt af uansvarlige hunde ejere og det er altså også dem som har muskelhunde og aldrig skulle have haft hund.. De ødelægger så meget både for os med muskelhunde, men dem som har andre hunde, får ødelagt mine amstaff så de hader andre hunde mere og mere. Og det er jo ikke ret fedt og stå med en amstaff som giver udtryk for den hader andre hunde når man er ude og lufte den..... Det fremme ikke lige frem andres meninge om de såkaldte "kamphunde"

Pyha en ordenlig omgang fra mig, men det hjalp og komme af med alt dette her...

Christine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pelle overfaldet i Parken
  • #1   20. mar 2007 Jeg er bare ved at være så træt af uansvarlige hunde ejere og.... det er bare så godt sagt er osse så træt af dem.. og ville væde med sete der noget med hans hund var det dine hunde der er kamphunde osv

  • #2   20. mar 2007 det er da noget lort stine... håber ikke det er så slemt med ham pelle... mvh

  • #3   20. mar 2007 Puha sikke noget lort, håber det går godt med Pelle nu, og at den ikk får mén på den ene eller anden måde... smiley

  • #4   20. mar 2007 Øv, for en oplevelse))=;
    Men rigtigt godt indlæg om problematikken!!


  • #5   20. mar 2007 Øv en oplevelse... forstår godt dit opråb..

    Heldigt det ikke gik værre end det gjorde og fedt han fik en bøde.som burde ha været på 5000 i stedet for..

    han betaler vel din regning hos dyrlægen ?


  • #6   20. mar 2007 Håber at Pelle er ok??

  • #7   20. mar 2007 Ja han betaler dyrlægen regningen ham som har den golden, det var der heldigvis ikke noget problem med han ville, han var faktisk lidt rystet over hans hund gjorde dette,men hvad fanden kan jeg bruge det til..

    Jeg håber heller ikke Pelle tager skade eller for noget men af dette, men eftersom det er 3 gang nu han oplever sådan ting, må jeg nok sige at det ligger nok sine spor i ham desværre..

    Nå men nu vil jeg have min forsiket aftens mad...

    Hilsen Christine


  • #8   20. mar 2007 Og pelle er ok, han har bare fået sit ene ben pakket lidt ind, han syntes så det er lidt trælst, men han ligger bare og slapper af, han fik noget pencilin og noget mod smerter.. så han putter bare i sofaen på hans tæppe nu....

  • #9   20. mar 2007 Føj for den da, men godt han kom til at bøde for det.
    Håber Pelle drengen har det godt.


  • #10   20. mar 2007 HØRT.
    ÅHHHHH grrrr.
    de er bare som om folk ikke kan eller vil forstå at det er noget så uansvarligt at gå med deres hunde uden snor ,og hvis man siger det til dem har de jo alle sammen fuld kontrold over deres hund ikke ,bavl siger jeg bare det er et levende væsen ,med egne meninger og instinkter ,ikke engang den bedste politi hund er til at stole 100% på ,måske kan man sige at man kan stole 98% på en hund der er veltrænet hvad så med de sidste 2 %.


  • #11   20. mar 2007 Forstår udemærket at du er gal. Min han bliver også altid luftet i snor, og løber kun løs hvor jeg kan se langt væk om der kommer nogle andre hunde.

    Hader tit andres undskyldning"Jamen min hund gør ikke noget!"
    Hvad kan jeg bruge det til når min hun msåke gør.

    Men hold op sikke en tur du har haft dig. Håber pelle klare den med ulveklogen.


  • #12   20. mar 2007 det var træls for pelle... men jeg kan li at du reagerede som du gjorde... det er stærkt gjort...

  • #13   20. mar 2007 Sådan skal det gøres. Godt du skriver om det, håber din hund er okay ........ss

  • #14   20. mar 2007 Hejsa

    Jamen som skrevet tilliger har Pelle ikke taget mere skade end han lige nu tro han skal lege med anastacia, men som skrevet før også er jeg jo ret bange for hvordan han næste gang tager det med andre hunde, han har ellers altid været et lege barn, bare de andre hunde har villet lege med ham, og jeg kunne også se på ham, da han blev overfaldt, at han ligesom kiggede på mig og ikke kunne forstå hvorfor den anden hund gjorde som den gjorde...

    Men det er bare så træls at folk ikke har deres hunde i snor,hvis de ved den måske kan finde på at angribe andre hunde eller at den ikke kommer når man kalder på den...
    Jeg er også ret stolt over mig selv, at jeg tog det hele på denne fortransvis rolige måde....

    Christine


  • #15   20. mar 2007 hvor skete det henne??

  • #16   20. mar 2007 Øv hvor træls!!!

    Jeg er så en af dem der lufter min hund uden snor...men det er så kun fordi, at han lystrer. Selvom der f.eks. står en hund og gør ham ind i hovedet bag en hæk, går Louie pænt ved min side.

    Og Elmo har snor på...ham vil jeg ikke lade gå løs...så meget stoler jeg ikke på ham! Han lystrer ikke så godt endnu og er desuden i lømmelalderen.

    Så nogen kan altså holde styr på deres hund uden snor....men desværre er det for få, og det kræver altså også en meget speciel hund...en som Louie.


  • #17   20. mar 2007 det skete i Frederikshavn

  • #18   20. mar 2007 God ide at nævne det så debatten ikke er så ensidig.
    Jeg har selv oplevet to hunde der gik til angreb på min hund.
    den ene gang lå han og legede men en labrador da der kom en blandings hund og røg i hovedet på dem keiko blev bidt mange gange inden vi fik dem skilt ad ok det gik godt ment ikke takket være den anden ejer som ikke turde gribe ind overfor hans egen hund.
    Den anden gang var jeg til lege time med Keiko da en ejer af en schæfer overlod sin hund til en gammel mand der næsten ikke kunne gå han skulle til et møde flot nå men schæferen kunne ikke finde ud af at lege med andre hunde så da jeg smed et træk rør røg den lige i hovedet på keiko bed den tolv gange talt af dyrelægen før keiko tog fat i hals skindet på schæferen jeg tog fat i keikos bagben og trak dem fra hinanden den gamle mand gik hjem med schæferen og sin egen hund jeg tog til dyrelægen fik chekket keiko.
    Keiko fik tolv bid det ene 2 milimeter fra øjet nå men hjemme igen tog jeg så kontakt til schæfer ejeren og beklagede at det gik så galt nååå det vidste han ikke noget om men han ville da lige kigge sin hund efter når han havde tid jeg bad ham om at gøre det mens jeg var der nå den havde en lille skramme ved halsen hvilket han var stolt over når nu min hund var en såkaldt kamphund flink fyr dagen efter ringede han så og fortalte at der var lagt et dræn ind i hullet og at det blev temmeligt dyrt for ham så jeg tilbød da at vores forsikrings selskab kunne dække det hvilket han så også mente at var det mest retfærdige når nu min hund havde gået til angreb på hans hund RIGTH jeg fortalte så at jeg blev nød til at skrive en skades anmeldelse hvor jeg rede gjorde for hvad der var sket i virkligheden jeg havde trodsalt 3 vidner på det siden har jeg mærkligt nok ikke hørt mere fra ham.
    Men så kommer det er pisser mig af havde det nu været min hund der var starter på de 2 episoder så havde det været klasket op i alle dagblade selvom han kun var 10 mdr da det skete.


Kommentér på:
Pelle overfaldet i Parken

Annonce