{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.341 visninger | Oprettet:

Arnold overfaldet-manden bidt:( (LANGT {{forumTopicSubject}}

Dagen i går skulle være til stor glæde for hele vores familie, men det blev den bestemt IKKE..

Vi skulle hente vores nye hund, en super lækker hanhund, som vi glædede os meget til at få hjem.
Vi køre til Fyn i går morges og henter ham og turen hjem går fint (køretur på 1 1/2 time)
Da vi kommer hjem henter vi de andre hunde og går ud på markvejen, så de alle kan hilse på hinanden et neutralt sted og det går super godt, de leger og hygger sig.
Vi går så hjem i haven og alt ånder fred og ro, de leger videre. Efter et par timer gider Pelle og Ella ikke mere og går ind og lægger sig, og Arnold og den nyr leger lidt videre.
Arnold bliver træt og går hen og lægger sig i skyggen..
Lige pludselig kommer den nye springende og bider sig fast i Arnold, løfter ham som en kludedukke og svinger rundt med ham som ingentind, vi prøver at få fat i Arnold og prøver at få den nye til at slippe, men den lukker helt af, til sidst tager vi vandslangen og sprøjter koldt vand på den, men intet hjælper, det er først da Arnold hænger livløst ud af munden på den, at den slipper. Min mand går hen til Arnold for at få ham væk, hvor efter den nye hund farer frem og bider ham, så han har et meget grimt bidesår i hånden.
Arnold har fået flænset begge sine øre, bidemærker i halsen, ryggen og i nakken.
Han er heldigvis i live og vi får ham væk fra den anden hund:(
Jeg ringer til ham vi har købt den af og forklare ham hvad der er sket og vi bliver så enige om at jeg skal køre til Fyn med ham igen, så det gjorde jeg så sent i aftes.
Men føj en grim oplevelse, har slet ikke sovet i nat og Arnold går rundt og ligner en der har det rigtig skidt og er meget nervøs, hvilke han IKKE plejer at være.

Jeg er simpelthen så rystet, så nu har vi besluttet for Arnold's skyld at vi ikke vil have flere hunde.

Ja undskyld det blev lidt langt, men er stadig rystet..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arnold overfaldet-manden bidt:( (LANGT
Kommentér på:
Arnold overfaldet-manden bidt:( (LANGT

Annonce