996 visninger
|
Oprettet:
Forstørret lever {{forumTopicSubject}}
Ved en tilfældighed har dyrlægen opdaget at Jason muligvis har forstørret lever, er der andre der har oplevet dette og hvordan forholder i jer til det?
Så vidt jeg forstod skal der tages ny blodprøve om 3 uger, for at se hvordan det ser ud, men indtil videre har der været snak om kosttilskudet zentonil 400mg, hvor køber i evt det henne?
Det ser sørme ud til at være smådyrt, også når der evt skal skiftes til special foder.
mar 2007
Følger: 69 Følgere: 288 Hunde: 5 Emner: 135 Svar: 4.368
https://www.dyrenesbutik.dk/hund/alle-kategorier/kosttilskud-og-plejemidler/lever-og-nyre/zentonil-advanced-100g
Bruger den bla fordi man for hver ordre (pr 100kr) opsparer 1 potepoint som så kan omdannes til en rabat på 5kr pr point.. Du skal dog oprette en konto for at få det, men det kan betale sig hvis det skal gives over længere tid og de forhandler også dyrlæge foder til billige priser med samme point system.. Så det kan godt betale sig i sidste ende!
Og især foderet er som regel en hel del dyrere ved dyrlægen end på den side!! (det er desuden Anicura dyrehospital der har hjemmesiden) og der er rimelig hurtig levering er min erfaring..
dec 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 115 Svar: 498
Fik slet ikke hørt dyrlægen om det er noget han skal have resten af sine dage, men det er det vel næsten...?
mar 2007
Det er dyrt at ha hund.. Og især en syg hund!! De ved desværre godt at vi gør rigtigt meget for vores dyr og sætter priserne derefter..
Kan desuden være det kan bestilles fra feks Tyskland billigere? Har med nogle tilskud købt det på Amazon (dog kun kendte mærker!) ellers så ville jeg prøve at bare skrive "zentonil advanced de" på Google også tjekke de links der kommer op om man er så heldig de leverer til dk (står ofte under leverings betingelser..).. Men det er ikk sikkert det kan betale sig incl levering (dyrenesbutik har ihvertfald gratis levering hvis du køber det med 400mg feks).. Men prøv at tjekke.. Husk at leveringstiden kan være længere!
dec 2007
mar 2007
dec 2007
mar 2007
dec 2007
Tusind tak
Endnu en af de situationer hvor man ville ønske man ikke var single og stod med alle bekymringer selv
dec 2007
Puha...så tog dagen lige en drejning til den dårlige side...
Kørte lige forbi dyrlægen fordi jeg ikke havde hørt noget angående den udvidende blodprøve der blev taget i torsdags...
Nogle af hans levertal er fine, de andre er skyhøje og tyder på en tumor, dyrlægen og de 2 Andre han havde vendt det med, havde aldrig set så høje tal, uden at hunden viser nogen tegn overhovedet... uden at hunden skulle bæres ind og problemerne med at tåen ikke lige heler, kunne også bunde ud i leverproblemerne...
Han ser godt ud, men levertallene tyder på noget andet, så jeg skulle forholdsvis hurtigt tage en beslutning om, om han skulle ringe til et dyrehospital i Århus og presse på for at jeg kunne få en tid fredag til scanning osv...
Forstørret lever