{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
996 visninger | Oprettet:

Forstørret lever {{forumTopicSubject}}

Ved en tilfældighed har dyrlægen opdaget at Jason muligvis har forstørret lever, er der andre der har oplevet dette og hvordan forholder i jer til det?

Så vidt jeg forstod skal der tages ny blodprøve om 3 uger, for at se hvordan det ser ud, men indtil videre har der været snak om kosttilskudet zentonil 400mg, hvor køber i evt det henne?
Det ser sørme ud til at være smådyrt, også når der evt skal skiftes til special foder.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstørret lever
  • #1   26. apr 2019 Ville helt klart købe det online, der er som regel mange penge at spare! (ihvertfald som regel).. Kan se det er ret fast pris online, så det kan være hip som hap hvor du bestiller det.. Selv bruger jeg denne side

https://www.dyrenesbutik.dk/hund/alle-kategorier/kosttilskud-og-plejemidler/lever-og-nyre/zentonil-advanced-100g

Bruger den bla fordi man for hver ordre (pr 100kr) opsparer 1 potepoint som så kan omdannes til en rabat på 5kr pr point.. Du skal dog oprette en konto for at få det, men det kan betale sig hvis det skal gives over længere tid og de forhandler også dyrlæge foder til billige priser med samme point system.. Så det kan godt betale sig i sidste ende!

Og især foderet er som regel en hel del dyrere ved dyrlægen end på den side!! (det er desuden Anicura dyrehospital der har hjemmesiden) og der er rimelig hurtig levering er min erfaring..

• #2   26. apr 2019 Tak, puha det er dyrt smiley

Fik slet ikke hørt dyrlægen om det er noget han skal have resten af sine dage, men det er det vel næsten...?

• #3   26. apr 2019 Kommer vel an på om det er akut eller kronisk tænker jeg.. Men altså kan jo være at man er heldig at det kun skal gives i starten også at special foder kan gøre det alene efter noget tid.. Kommer nok også an på i hvilken grad.. Må erkende jeg ikk har den store erfaring med leversygdom hos hunde.. Men det er desværre ikk noget der kan udelukkes nej smiley

Det er dyrt at ha hund.. Og især en syg hund!! De ved desværre godt at vi gør rigtigt meget for vores dyr og sætter priserne derefter..

Kan desuden være det kan bestilles fra feks Tyskland billigere? Har med nogle tilskud købt det på Amazon (dog kun kendte mærker!) ellers så ville jeg prøve at bare skrive "zentonil advanced de" på Google også tjekke de links der kommer op om man er så heldig de leverer til dk (står ofte under leverings betingelser..).. Men det er ikk sikkert det kan betale sig incl levering (dyrenesbutik har ihvertfald gratis levering hvis du køber det med 400mg feks).. Men prøv at tjekke.. Husk at leveringstiden kan være længere!

• #4   26. apr 2019 Jeg må se om jeg kan få lidt bedre info på mandag, tak smiley

• #5   26. apr 2019 Du må da gerne lige skrive hvordan det gik på mandag når I har været afsted - krydser fingre og håber på det bedste smiley

• #6   27. apr 2019 Tak det skal jeg prøve at huske, er en smule forvirret og rundt på gulvet, det var slet ikke det vi skulle afsted for, men pga en øm pote, der bare skulle have røntgen... han kom hjem uden neglen på den ene tå, med infektion i de 3 tåknogler, tåen skal fjernes, hvis ikke der er bedring på mandag, så der er lidt meget info til mit hoved at holde styr på smiley

• #7   27. apr 2019 Åh nej da smiley Sikke en omgang! Men godt de fik øje på tingene så der kunne blive gjort noget ved det smiley Men ja, det er meget at skulle holde hoved og hale i.. Krydser sådan fingre, rigtig god bedring smiley

• #8   28. apr 2019 Ja, lige pt tror jeg at jeg tager det værre end Jason, han er lalleglad og sig selv synes jeg, udover en indpakket pote han halter på...
    Tusind tak smiley

Endnu en af de situationer hvor man ville ønske man ikke var single og stod med alle bekymringer selv smiley

• #9   29. maj 2019 Lille opdatering herfra:

Puha...så tog dagen lige en drejning til den dårlige side...
    Kørte lige forbi dyrlægen fordi jeg ikke havde hørt noget angående den udvidende blodprøve der blev taget i torsdags...

Nogle af hans levertal er fine, de andre er skyhøje og tyder på en tumor, dyrlægen og de 2 Andre han havde vendt det med, havde aldrig set så høje tal, uden at hunden viser nogen tegn overhovedet... uden at hunden skulle bæres ind og problemerne med at tåen ikke lige heler, kunne også bunde ud i leverproblemerne...
    Han ser godt ud, men levertallene tyder på noget andet, så jeg skulle forholdsvis hurtigt tage en beslutning om, om han skulle ringe til et dyrehospital i Århus og presse på for at jeg kunne få en tid fredag til scanning osv...

Kommentér på:
Forstørret lever

Annonce