{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Special foder, forstørret lever
  • #1   2. maj 2019 Hvis det var min hund ville jeg vælge det foder dyrlægen anbefaler.. Også selvom der er korn i.. Så du er sikker på det overholder det, det skal i forhold til leveren.. Der er næppe andre foder mærker der er lavet til dårlig lever, og det vil derfor altid være lidt et sats at købe andre mærker.. Så skal du ihvertfald ha dyrlægen indover og fortælle hvad der er vigtigt ved det foder hunden skal ha også være 200% sikker på at det foder du vælger lever op til de krav..

• #2   2. maj 2019 Dyrlægen nævnte Hills, som hendes favorit, Royal Canin har også et mærke, men udfra indholdet ser Hills bedst ud synes jeg, vi har snakket om idag hvad der ergodt og hvilke ting der skal være knap så meget af, men derfor ville det stadig være rart at høre hvad andre bruger, jeg vil stadig gå efter at der skal være de rette mængder af de rette ting i smiley

• #3   2. maj 2019 Selvfølgelig, ville da også selv være nysgerrig omkring hvad folk fodre med i sådanne situationer.. Tror nu dog langt de fleste følger dyrlægens råd og bruger "dyrlæge foder".. Dyrlægens foder indeholder også ofte ting andre foder mærker ikke gør da det er lavet med henblik på specifikke sygdomme og ikk "bare" et godt foder.. Men mht hills VS RC, så ja.. Vælg det du sys er bedst og afprøve først.. Men det vigtigste er trods alt at hunden fungere på det valgte foder (her også mht leveren jo så).. Man skal nogle gange (incl mig selv!!!) passe på ikk at gå for meget op i indhold men tænke mere på hvad der fungere for hunden og giver bedst livskvalitet, så må feks med/uden korn komme i 2. Række.. (skal ikk forståes som et angreb overhovedet!)

Feks har jeg selv en fransk bulldog tæve som da hun var 8uger desværre blev smittet med giardia (tarm parasit) som har givet hende meget sart mave/tarm og hun kan ik tåle kylling.. Jeg har prøvet ALT (Selvfølgelig startende med det jeg sys lød som det bedste foder) og jeg måtte så fornyligt droppe at finde et foder der opfyldte det jeg så som et godt foder og prøve et allergi foder fra royal canin lavet på FJER!! Det var bestemt heller ikk med min gode vilje og jeg har strittet imod længe at prøve det, men nu ville jeg klart ønske jeg havde prøvet det længe før som dyrlægen havde nævnt to gange..

• #4   5. maj 2019 Grunden til at jeg er lidt modstander af foder med korn, er tidligere erfaringer med kornprodukter og Jasons mave og nu havde jeg lige fundet et foder faktisk fungere rigtig lækkert for ham, men er nød til at prøve den Hills af nu trods kompromis med indholdet, fordi det er så lavt på protein og kobber som er bedre for leveren, så må jeg bare holde øje med hvordan maven har det med det smiley
    Det kan være en svær balancegang at finde det rette og da han var yngre, blev der prøvet en del af, der indholdet korn, så jeg håber bare hans mave er blevet lidt stærkere smiley

• #5   5. maj 2019 Ja det kan være en jungle! Håber hans mave fungerer på hills smiley

• #6   6. maj 2019 Tak - det håber jeg også smiley smiley

Kommentér på:
Special foder, forstørret lever

Annonce