{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.018 visninger | Oprettet:

For fanden !! {{forumTopicSubject}}

Igår skete det mest utænkelige. Vi fandt vores utrolig dejlige 10 måneder gamle Franske død i vores have.

Vi sad i stuen da det skete, omkring 3 m. fra ham. Han har kastet en del op inden. Og vi har ikke hørt ham! Jeg plejer som regl altid, at høre når en af de små siger nogle lyde, som de ikke skal sige.
Jeg har en utrolig skyldfølelse, for hvis jeg nu bare ikke havde lukket ham ud i haven. Ville han så stadig være i live. Det er utrolig svært at miste sådan en lille en.

Vi ved ikke hvor lang tid han har ligget der, men vi tror ikke det har været mere end 2-3 min. Da vi fandt ham lå han med øjene åbne, og man kunne se at han har været på vej hen til os.
Det som jeg nok er mest ked af at tænke på er, at jeg ikke har hørt ham, og har kunne forsøge at hjælpe ham. Hvad nu hvis han er faldet om, og har ligget og gispet efter vejret. Men som min kærste siger så ville det jo nok os have været værrer hvis han var død i mine arme.
Jeg ville egentlig hellere have ønsket at han var blevet kørt over, i stedet for at det sker 3 m fra os.

Vi savner ham bare så utrolig meget! Alle hans små lyde, hans små ting som han altid gjorde. Han fyldte en utrolig stor del i vores liv!!

Jeg kunne næsten ikke sove i nat, for jeg er vant til at han ligger og snorker så højt at jeg ikke kan sove. Jeg har altid syntes det har været trælst, men nu mangler jeg det. Så jeg blev nødt til at sige til min kæreste (lyder måske lidt dumt) men om han ikke ville ligge og trække vejret dybt. Det hjalp mig.
Jeg har sovet med hans halsbånd, og han yndlings legetøj. Vi fik tændt et lys til minde om ham, og det lyser stadig smiley

Verdens bedste Buller (manse, som vi os kaldte ham) smiley

Nu føler jeg bare at jeg har brug for en erstatning, en ny Buller, men selvfølgelig kan ingen blive lig'som ham, men bare en der kan komme og grynte en i øret, og sætte sig imellem ens ben, og tumler sig frem overalt.

Beklager at jeg lige ligger det hele her ind, men har bare brug for at komme lidt ud med det hele.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For fanden !!
Kommentér på:
For fanden !!

Annonce