{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

for fanden... {{forumTopicSubject}}

ihhhh så kommer jeg hjem idag, efter at have været ude og handle i 1 time ca.. øv øv så har lilo som er ca 10 måneder, rigtig hygget sig med vores sofa, hun har taget alt fyldet ud af den ene hynde så det lå bare i hele lejligheden... hun er så vendlig at ødelægge alle vores nye møbler så vi skal have ny stue når hun forhåbentlig er færdig..
hun er ikke alene i hytten, og hun har masser at legetøj og gotter så det er ikke fordi hun keder sig, næ nej tror skam hun synes det er sjovt, men det er ikke så sjovt når man så bliver skældt ud for det..

sorry det lange indlæg skulle lige ud med det, men vi elsker hende self stadig over alt på jorden smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  for fanden...
  • #1   19. nov 2009 skælder du ud når du kommer hjem?
    det virker bare slet ikke, hun ligner sikkert en der skammer sig,meen det gør hunde,de reagerer bare på din stamme, de forstår det slet ikke,hold hende ude fra stuen og stop med at skælde ud når det er gjort

• #2   19. nov 2009 tror ikke hun er bange for at være alene hjemme, for hendes mor er lige sådan, og åbentbart også hendes søskende.. og hun piver ikke eller noget når hun er alene, og dte har vi fundet ud af ved at vi en dag havde sat et kamera op for at se hvad de laver når de er hjemme, og det er ren rå hygge..

hehe K R hun gør nøjagtig det samme, det med lynlåsene, ja det må være en familie svaghed..

ja hun bliver skældt ud, hun får vist tingene, og bliver derefter fortalt det ikke er iorden..
    ved godt at mange siger man ikke må skælde ud, men det har fungeret på vores anden hund..

• #3   19. nov 2009 en hund forstår da ikke, hvis den får skæld ud længe efter den har lavet noget forkert... så ville jeg da hellere sørge for, at der ikke er noget, som hunden kan ødelægge.. enten ved at begrændse pladsen eller fjerne tingene.

• #4   19. nov 2009 uhada som folk lige ved hvad der er galt;o)

Nå men jeg hopper lige med på vognen og belærer dig om hvad der er galt og hvad du må og ikke må.

Hunden er selvfølgelig sulten og spiser derfor møblerne. Tager selvfølgelig de nye da gammel mad ikke smager godt.

Og nej du må selvfølgelig ikke skælde den ud. Det du gør er følgende.
    inviter vuffer ind og hygge i de spiste møbler, giv den lille sultne dame en ordentlig krammer og spørg så hvad hun ønsker at du skriver i salgs annoncen på hundegalleri.

Og vupti, skal du bare se så er problemet løst.

Hvor svært kan det være!
    Har du brug for hundekyndige hunde råd en anden gang er du velkommen til at skrive. Lover dig en fornuftig pris;0)

mvh. Kenn Hunde forhandleren.

• #5   19. nov 2009 Louise det er desværre ikke mulig at begrænse hendes plads, eller sætte hende i andet rum eller ligende.. and end så skal hun være på et toilet og det vil jeg ikke byde hende..

Tanja og Kenn b hehe tak for råddet, men tager dig måske på ordet en dag og vender tilbage med spørgsmål:)

• #6   19. nov 2009 Ved ikke helt hvad du kan gøre udover at give hende noget aktivitets legetøj mens hun er alene. Giv evt. et marvben hvor du har puttet leverpostej i, det tager kegler herhjemme smiley

Men ved i hvert fald at det med at skælde en hund ud flere minutter efter det den har gjort, er ganske forbudt. Skæld ud skal, ligesom ros, komme i skunderne lige efter hunden har udført en handling, ellers forstår den simpelthen ikke sammenhængen.

• #7   19. nov 2009 Jeg ville begrænse hendes plads når hun er alene hjemme. Det kan ikke undgås at sådan en lille størrelse kan komme til at kede sig, og så er det nemt at lave spilopper. Det kan gå hen og blive et stort irritations moment ved hjemkomst at skulle frygte hvad hun nu har ødelagt. Men hvis muligt, så kan I gøre noget ved det.

• #8   19. nov 2009 ved at dch s hunde konsulenter gerne hjælper med alene hjemme problemer og dkk har nogle gode blade også om netop det emne

• #9   20. nov 2009 tak for alle de positive bemærkninger smiley hun har en masse legetøj som hun kan hygge med, men tror måske det skal skiftes ud, med noget nyt og ikke set før for hendes vedkomme..

bur er ingen løsning her, da vi har en anden hund og det ville kræve de begge kommer i bur da der ikke er nogen seperate rum de kan være i andet end stuen og køkkenet da de sidder sammen., og jeg kan ikke se nogen grund til at den store skal i bur..
    men jeg fik fat i den lille dame idag, da hun prøvede at gå i gang med sofaen foran snuden på mig, den frækkert:)

god weekend til jer alle..

Kommentér på:
for fanden...

Annonce