for fanden... {{forumTopicSubject}}
ihhhh så kommer jeg hjem idag, efter at have været ude og handle i 1 time ca.. øv øv så har lilo som er ca 10 måneder, rigtig hygget sig med vores sofa, hun har taget alt fyldet ud af den ene hynde så det lå bare i hele lejligheden... hun er så vendlig at ødelægge alle vores nye møbler så vi skal have ny stue når hun forhåbentlig er færdig..
hun er ikke alene i hytten, og hun har masser at legetøj og gotter så det er ikke fordi hun keder sig, næ nej tror skam hun synes det er sjovt, men det er ikke så sjovt når man så bliver skældt ud for det..
sorry det lange indlæg skulle lige ud med det, men vi elsker hende self stadig over alt på jorden
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 1.212
det virker bare slet ikke, hun ligner sikkert en der skammer sig,meen det gør hunde,de reagerer bare på din stamme, de forstår det slet ikke,hold hende ude fra stuen og stop med at skælde ud når det er gjort
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 122
hehe K R hun gør nøjagtig det samme, det med lynlåsene, ja det må være en familie svaghed..
ja hun bliver skældt ud, hun får vist tingene, og bliver derefter fortalt det ikke er iorden..
ved godt at mange siger man ikke må skælde ud, men det har fungeret på vores anden hund..
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.286
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Svar: 66
Nå men jeg hopper lige med på vognen og belærer dig om hvad der er galt og hvad du må og ikke må.
Hunden er selvfølgelig sulten og spiser derfor møblerne. Tager selvfølgelig de nye da gammel mad ikke smager godt.
Og nej du må selvfølgelig ikke skælde den ud. Det du gør er følgende.
inviter vuffer ind og hygge i de spiste møbler, giv den lille sultne dame en ordentlig krammer og spørg så hvad hun ønsker at du skriver i salgs annoncen på hundegalleri.
Og vupti, skal du bare se så er problemet løst.
Hvor svært kan det være!
Har du brug for hundekyndige hunde råd en anden gang er du velkommen til at skrive. Lover dig en fornuftig pris;0)
mvh. Kenn Hunde forhandleren.
feb 2008
Tanja og Kenn b hehe tak for råddet, men tager dig måske på ordet en dag og vender tilbage med spørgsmål:)
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 2.241
Men ved i hvert fald at det med at skælde en hund ud flere minutter efter det den har gjort, er ganske forbudt. Skæld ud skal, ligesom ros, komme i skunderne lige efter hunden har udført en handling, ellers forstår den simpelthen ikke sammenhængen.
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
okt 2006
Følger: 24 Følgere: 14 Hunde: 10 Emner: 6 Svar: 42
feb 2008
bur er ingen løsning her, da vi har en anden hund og det ville kræve de begge kommer i bur da der ikke er nogen seperate rum de kan være i andet end stuen og køkkenet da de sidder sammen., og jeg kan ikke se nogen grund til at den store skal i bur..
men jeg fik fat i den lille dame idag, da hun prøvede at gå i gang med sofaen foran snuden på mig, den frækkert:)
god weekend til jer alle..
for fanden...