{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Hvad er formålet med..... {{forumTopicSubject}}

Din forening/klub???

At værre medlem og træning i din forening / klub??

Og hvad tilbyder din klub dig???

Min egen forenings formål er:
at skabe interesse for opdræt og dressur af politihunde og deres praktiske anvendelse inden for politiets arbejde og blandt civile medlemmer.
at lade foretage kåringer af civile hunde og føre en politihundestambog. Denne kåring er i relation til avl, at betragte som en brugshundeprøve.
at lade afholde konkurrencer, der bygger på praktisk politihundearbejde.
at søge samarbejde om konkurrencer og politihundearbejde med lignende foreninger i ind- og udland.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er formålet med.....
  • #1   9. apr 2007 Og jeg bruger ikke klubber... de gider ikke Baily ergo gider jeg ikke dem ....

• #2   9. apr 2007 Jeg nyder godt af mine.......Schæferklubben og kreds 43

Jg kan hente alt den råd og vejledning jeg ønsker ved. f.eks hvalpekøb.

ud i klubben nyder jeg godt af det sociale samværd, og får den hjælp jeg har brug for. Høster af andres længere erfaringer. Samtiddig støtter de en op, som man kun oplever blandt "ligesindende".

Jeg kan da slet ikke undvære hverken den ene eller den anden :o)

• #3   9. apr 2007 Jeg bruger min klub af mange forskellige årsager ... dels er jeg under deres udannelse, så nyder jeg at have den kontakt til andre med stor interesse for hunde og kunne få den undervisning for at få nye ideer og blive rettet på de ting man nu laver fejl af osv og så stille vi op i de forskellige klasser. Det er vel en livs stil af stor interesse ;0)

Kommentér på:
Hvad er formålet med.....

Annonce