637 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Tøj med indlagt varme? Tøj med indlagt varme?

Jeg har før haft tråde om at finde de bedste varme vanter og varme støvler, men uanset hvad, så ender jeg nærmest altid med at fryse, synes jeg. Måske fordi mine hunde står MEGET stille for at grave mus, så jeg ikke kan gå mig ordentlig varm? smiley smiley

Så jeg ville høre, om der er nogen af jer, der er hoppet på vognen med tøj med indlagt varme? Vest? Såler? Sokker? Vanter? Og hvad jeres erfaringer er?

Jeg kan se, at både såler og vanter kan købes til ret rimelige priser, så jeg overvejer at prøve det af smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tøj med indlagt varme?
  • #1   29. nov 2018 Jeg har haft sålerne. Og de var geniale - så længe der var strøm på. De holdt strøm i relativt kort tid, omkring 2 timer på en opladning. Og de er MEGET store (tykke), så de kræver egentlig at man går en størrelse op i fodtøj. Og når man så går dér mad varme i sålerne, og der pludselig ikke er mere strøm på, så ville man sådan ønske at man i stedet havde smidt et par lammeskindssåler i støvlerne, for de gør jobbet.

I øvrigt skal man være OBS på at hvis varmen styres med fjernbetjening, kan man ikke få en ny fjernbetjening hvis man skulle tabe den.

Så jeg har smidt sålerne ud, og har nu bare lam i støvlerne. Sammen med et par tynde uldstrømper. Under bukserne har jeg skiunderbukser, og yderlaget er vindtæt. I handsker har jeg bare forede læderhandler til træning, og hvis det er rigtig koldt når jeg lufter hunde, er det et par rideluffer.

• #2   29. nov 2018 Jeg har fået bevilget både såler og handsker med varmetråde pga min sygdom i hænder og fødder. Det er fantastisk!
    Dog kan handskerne ikke bruges til træning, da de ikke må få snask på sig, så da er jeg uden varme.

• #3   29. nov 2018 A - dem jeg har kigget på er med batteri? Så tænker jeg, at man bare kan skift batteri, hvis man løber tør? smiley
    Malene - hvad mener du med, at de ikke må få snask på? De kan vel godt tåle, at blive beskidte?

• #4   29. nov 2018 Tja, hvis batteriet er nemt at skifte, og man husker at få det med i lommen, kan man sikkert godt. Jeg oplevede bare ALT for mange gange at løbe tør for strøm, og stå til mange timers hundetræning med virkelig kolde tæer.

Jeg køber sådan et par lammeskindssåler der koster et par hundrede kroner, og så holder de en hel vintersæson.

• #5   29. nov 2018 Jeg har bare allerede lammeskindssåler i både mine hunde-vinter-støvler og mine vinter-ridestøvler. Jeg fryser alligevel... Så vidt jeg kan se, bør de kunne holde varme i 4 timer. Mere vil jeg sjældent have brug for smiley

• #6   29. nov 2018 Karina, for mig var problemet at jeg skulle huske at lade dem op HVER gang jeg havde luftet eller trænet hunde. Batteriet blev hurtigt dårligere, så hvis jeg ikke brugte sålerne i et par dage, var de ladet af, selvom de ikke blev brugt.

Som sagt har jeg lammeskind, et par tynde uldstrømer og så et par lidt tykkere uldstrømer ud over. Det kan holde mine fødder varme, selv når det er de lange træningsdage.

• #7   29. nov 2018 Arh ok, det kunne jeg også sagtens finde på at glemme smiley

• #9   29. nov 2018 Da handskerne ikke bare sådan kan vaskes, kan jeg ikke bruge den til træning (kød, hundemund mv er ingen god kombi)
    Mine handsker er tynde. De kraftige kan jeg slet ikke håndtere godbidder med.

Kommentér på:
Tøj med indlagt varme?

Annonce