880 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Så er lucas indlagt Så er lucas indlagt

Efter at lucas idag blev angrebet af en grand danois tæve på vores gå tur, er han blevet indlagt på holstebro dyrehospital...
han har det godt, men skal syes da hullet i hans ryg er noget dybt..
Man kan overhovedet ikke mærke på ham at han er blevet angrebet og han har ikke pevet eller noget over smerter...
Nogen vil nok sige jeg er uansvarlig, da jeg satte mig ned og skrev hvad der var sket, da jeg kom hjem...
men kære venner, tag det nu roligt... jeg havde kontaktet dyrelægen og alt var stille og roligt, og JOW jeg plejede og ttrøstede min hund.... i kan sku ikke være bekendt at skrive at jeg er uansvarlig som hundeejer.....
Min mor sku køre (ja jeg er altså 25, men har intet kørekort) og hun lå og sov da hun havde været på nat arbejde, jeg skrev herinde mens jeg ventede på at hun fik tøj på og at vi kom af sted...
Det er dybt latterligt at i begynder at hakke mig ned på den måde.... nu må i fandme holde...
Lucas skal blive der natten over, da dyrehospitalet snart lukker og hun ikke ville sende ham hjem mens han var halv bedøvet...
Har efter jeg kom hjem fra hospitalet, været nede og snakke med grand danois ejeren, og han var helt med på at skulle betale, det skulle jeg slet ikke tænke på...
Jeg skulle bare sige hvor meget beløbet var og så komme ned og hente pengene når jeg sku ud og hente lucas imorgen...
Han forklarede at tæven var blevet noget aggresiv efter deres hus var brændt og han undskyldte meget...

Glæder mig til at få min lille skat med hjem imorgen... det var noget af en forskrækkelse...
skal lige minde jer om at jeg ikke skrev den forrige post for at jeg ville "melde" at endnu en "kamp hund" var løs...
var blot rystet og skrev lige som alle jer andre OGSÅ skriver om jeres hunde...

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er lucas indlagt
  • #1   14. okt 2009 Tror ikke folk mente du var uansvarlig, men mere at folk undrede sig over du havde tid/overskud til at lave et indlæg efter Luacs var angrebet.

Rigtig god bedring med ham *S*

• #2   14. okt 2009 i den anden tråd skrev du at du skulle vente på at din mor vågnede ..
    og nu skulle du kun vente på at din mor fik tøj på ..

• #3   14. okt 2009 Nåår det var godt det ikke var værre, selvom det selvfølgelig er slemt nok.

Jeg dømmer dig på ingen måde. jeg harvde nok gjort det sammen mens man ventede på at kæresten lige fik gjort klar, eller at man kunne komme til dyrlægen, det er jo ikke alles dyrlæger der kan smide alt hvad de har i hænderne, og når det ikke var værre, gik det jo nok lige at "vente" de 15-20 minutter før man kan komme til dyrlægen.

Men folk her på HG har det jo med at dømme folk rimelig hurtigt..

• #4   14. okt 2009 Betina

Du skal huske at få hans police nummer til forsikringen, da man plejer at køre det over forsikringen, og derefter med dyrelægens udtagelser kan du politi anmelde det.

• #5   14. okt 2009 er også glad for at det ikke var så slemt .
    og god bedring med ham ...

• #6   14. okt 2009 uhh god bedring med lucas, håber han kommer sig godt...

• #7   14. okt 2009 Rigtig god bedring til din lille vaps smiley

• #8   14. okt 2009 God bedring med ham - godt du kom ned til dr.dyr med ham.

Dyr specielt hunde har en enormt høj smertetærskel

• #9   14. okt 2009 kan sige til jer der ikke har prøvet at blive angrebet....
    man er DYBT rystet men alligevel fattet, og der kan hurtigt blive skrevet lidt forkert i et indlæg....
    tag det nu fucking roligt.... alt er under kontrol... lucas er kommet til dyrelægen, hva fanden er der mere at ha ondt i røven over .....
    arg kom da videre...

• #10   14. okt 2009 Jeg håber han kommer jeg helt. Men hold lige lidt øje.. Jeg kan se, at Luna er blevet mere obs på sine omgivelser, hvilket jo er naturligt nok.. Men bare så du lige husker at holde øje smiley

Og god bedring til ham

• #11   14. okt 2009 min sure besked sku så ha kommet noget længere oppe smiley

sorry...
    takker for alle de søde svar smiley

• #12   14. okt 2009 Betina
    Prøv dog lige at beherske dit sprog engang .
    og sæt dig lige ind hvordan andre tænkte når de kunne se at din hund er blevet angrebet og du skriver den havde fået et hul i ryggen . og du så bruger 15 min på com istedet for at være hos din hund indtil i skulle afsted .
    men godt den har det godt og det ikke var være..

• #13   14. okt 2009 ja men tror enlig ikke at det var det jeg/vi regerede så meget ved . men på at hun brugte ca 15 min på com istedet for at være ved sin hund .
    ,men lige meget hovdesagen er at hunden er kommet afsted og har det godt og det ikke var så slemt ..

• #14   14. okt 2009 Arrh nu tager det vist ikke 15 minutter at skrive de par indlæg hun skrev smiley med mindre man virkelig er dårlig til en computer

• #15   14. okt 2009 Danielle K
    nej men fra det første indlæg og til hendes sidste indlæg i den anden tråd gik der ca 15 min ..

• #16   14. okt 2009 nej jeg sad heller ikke og skrev i 15 min.
    og ja vil gerne beherske mit sprog, men så prøv da at tænk jer lidt om inden i skriver..

• #17   14. okt 2009 Come on HG

er det ikke fuldstændig ligegyldig hvem der ville gøre hvad anderledes, hovedsagen er vel at lucas kom afsted og er blevet tilset af dyrelæge og forhåbeligt kommer sig godt.

• #18   14. okt 2009 shila.... jah det tænker jeg godt nok også...
    folk skal sku bare ha noget at bide i :-s

• #19   14. okt 2009 No judgements, håber din lille skat snart bliver frisk. Rart dog at høre ejeren til den anden hund er samarbejdsvillig og at I har fundet en løsning:-)

• #20   14. okt 2009 tusind tak tine b... endelig en der også forstår mig....

• #21   14. okt 2009 uha jeg har dog ikk læst dit første indlæg.

men lyder til i begge lige har fået et chok.
    og nej hvor det dejligt din hund ikk fik mere skade.
    rigtig god bedring til ham. smiley

altså jeg har også måtte vente på en til at kører mig til dyrlægen med min hund da den var galt afsted. da sad jeg også og slappede af med ham og drak lidt the.
    det bedrede man bevare roen så hunden ikk skal stresse op og muligvis gør mere skade på sig selv.

selvf. havde jeg og sikkert også betina kørt selv hvis muligt.
    og dyrlægen skal jo også lige have tid til en når man kommer smiley

knuz

• #22   14. okt 2009 dam håber stave fejl er okay her en onsdag aften ? smiley

knuz

• #23   14. okt 2009 hehe kelly selvfølgeligt er stave fejl velkomne...
    nej det var bestemt ikke rart, jeg glæder mig bare til at få min dreng hjem imorgen, så må vi se hvor stor regningen er...

• #24   14. okt 2009 Betina - vil lige komme med et godt råd til dig. Det er meget meget vigtigt at du melder til din forsikring af din hund er blevet overfaldet - og samtidig skal du sørge for at få ejeren af overfaldshundens forsikringspolicenr. Så skal du ringe både til dit eget selskab og til mandens selskab. Mandens selskab vil sige at de skal have en anmeldelse fra ejeren af overfaldshunden også. Dit eget selskab vil så i første omgang betale alt vedr indlæggelse osv osv og så vil dit selskab kontakte modpartens selskab og gøre regnskabet og der. De penge du får fra dit forsikringsselskab vil ikke tælle med i det årlige beløb, hvis du forstår hvad jeg mener - man har jo sårn et årligt maxbeløb man kan trække på....
    Det der med bare at få penge i hånden af modparten er altså meget meget risikabelt - din hund kan få følger senere - hvad vil du så gøre...
    Bare et godt råd fra en som har stået i præcis samme situation....
    God bedring

• #25   14. okt 2009 He he kan det da ikke være lige meget hvor meget tid hun brugte på at skrive sit indlæg? kan ikke rigtig se hvad det har med indlægget at gøre`? Hovedsagen er at hunden har det godt.

God bedring til Lucas

Kommentér på:
Så er lucas indlagt

Annonce