914 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Lucas Lucas

Som i nok mange ved, er min hund Lucas til salg, og min mor har hjulpet mig med, at sætte ham til salg på guloggratis, men der er en snerpe dér ikke mener han er ægte fordi han vejer 4kg og er 29cm høj!

Det er han, hans far var bare større end moderen, så selv begge hans forældre.

Hun mener de maks må være 20cm høj.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lucas
  • #1   25. jan 2011 Er der stamtavle på ham? Ellers kan man ik med sikkerhed sige, at han er ægte. Jeg vil helst ik gøre nogen ked af det, men han ser ik helt ægte ud. Ligner der er lidt spids ind over.
    Pomser må i følge racestandarden ik være over en hvis vægt/højde, som jeg ik kan huske nu. Og han er noget større end det tilladte. Men mon ik der kommer en poms opdrætter på banen, som kan svarer helt nøjagtigt på det.

Men selvom han måske ik er racetypisk eller ægte, så ser han jo rigtig dejlig ud... og den rette person skal nok falde for hans dejlige charme.

• #2   25. jan 2011 Jeg er ked af at sige det, men jeg synes heller ikke han ser ægte ud, han er alt for stor.. Men det gør ham vel ikke mindre hver???

• #3   25. jan 2011 Han er stor i forhold for racestandarten. Meget stor endda.
    (link fjernet)

• #5   25. jan 2011 Stemmer i med de andre... han ser ikke ren ud....
    Og uden tavle kan du heller ikke bevise noget.....

• #6   25. jan 2011 Hun er vel ikke en snerpe for at sige at han ikke er ren ? smiley

Syntes også han ser skøn og fin ud - Men helt ren kan han næppe være smiley

• #8   25. jan 2011 Så herligt når TS bare forsvinder.....

• #9   25. jan 2011 En ren pomeranian kan sagtens være så store (det er min fx og han er med tavle) jeg synes mere, at det er hans pels, som viser, at han ikke er ren. Rygpelsen er for flad og ligger ned. Jeg vil gætte på, at der er noget japansk spids i ham.

• #10   25. jan 2011 Julie, han er næsten 1/3 højere end han må være???

Og jeg synes heller ikke hovedet ligner....

• #12   25. jan 2011 (link fjernet)
    Det er mest her jeg ikke tænker pom ? Pelsen..

• #13   25. jan 2011 Camilla: louie er 30cm og vejer 4,9 kg med stamtavle. Så det sker. Der var også en anden her inde som påtænkte avl. Hendes var 26 som 8 mdrs. Med tavle og champs i anerne. Så det sker. Men pelsen er forkert æg det er oftest det, som sker, når de ikke er rene. Det går altid ud over pelskvaliteten

• #14   25. jan 2011 Tænkte selv Japansk spids første gang jeg så ham sat til salg.

Men det er jo helt ligegyldigt. Han ser dejlig ud og var det ikke for min allergi havde jeg nok lagt billet ind på ham første dag du havde ham oppe på Markedet.

Jeg syndes stadig han er skøn men nu syndes jeg naturligvis min kommene hårløse er dejliger 8-)

Ægte eller ej han er sød.

• #15   25. jan 2011 I er nogen skønne tøser!

Mange tak, så må ejeren have snydt mig.
    Men nej kan ikke forstå at det skulle betyde noget..

• #17   26. jan 2011 jeg ringede til hende igår, og hun har en hunde kennel, og hun ville aldrig sige Lucas var ren hvis ikke han var, jeg så både moren og faren de var begge ægte pomeranian!

• #19   26. jan 2011 De andre hunde var nedenunder og da jeg skulle vælge Lucas, var moren og faren dér så jeg kunne se han var ægte. Hun kommer jo ikke langt ved at lyve! For så jan jeg jo ikke tilbyde andre og købe hunde hos hende mere, hvis ikke hun taler sandt?

• #21   26. jan 2011 Ja men hvorfor skulle hun lyve?

• #23   26. jan 2011 Hun har kun tavle på to af hendes hunde ?
    Og det var åbenbart ikke Lucas's forældre.

• #24   26. jan 2011 Har desvære set masser af exempler på tavleløse hvalpe solgt som rene. Hvor et enkelt blik var nok til at sige de langt fra var det.

Værste var en "Westie" hvalp solgt som værene ægte. Spids snudet med blød pels. Sjovt nok havde avler også en Cotton de Tulear han gåene.
    Ville hun indrøbbe hun havde snydt køber? Nej da.

• #26   26. jan 2011 indrøbbe =Indrømme.

WTB: Edit key

• #27   26. jan 2011 Sanne:
    Er det ikke lige meget, hvad hun mener eller ikke mener. Og om han er race ren eller ej.

Min dsg har heller ikke stamtavle. Jeg har fået afvide, at han er ren, men ærligt, så er jeg squ i tvivl.
    Når jeg sammenligner ham med andre dsg, så er han meget fin og lille. Men når jeg snakker med nogle af dem, som udstiller, så får jeg ofte beskeden, hvor er han flot.
    Og jeg er af et par kenneler blevet spurgt, om han har stamtavle, for så kunne han være en mulighed.

Men det betyder ikke noget for mig. Han er en dejlig hund, hvad enten han er ren eller ej. At jeg så er blevet klogere ang. køb med tavle efterfølgende, det er så noget andet.

• #28   26. jan 2011 Det er nemlig rigtig MB : Men for nogen er det åbenbart meget vigtigt om han er ren eller ej, i mit hoved gør det ham ikke som en dårlig hund, hvis der er lidt blandet i ham, som jeg abselut ikke tror!

- Men så dem dér ikke mener han er ren må jo lade være med og købe ham!

• #29   26. jan 2011 Lige præcis.
    Nu ved jeg ikke, hvordan din annonce er. Men måske man ihvertfald ikke skal skrive raceren. Da man jo ikke kan være sikker på det.

Kommentér på:
Lucas

Annonce