Farvel, Lucas. :'( Farvel, Lucas. :'(
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=151
Han blev aflivet for en lille time siden.
Han led af den svære grad af epilepsi. Medicinen hjalp ikke. Så i dag, kom mine søskende på besøg for at sige farvel til vores elskede hund. Han døde fredeligt, og de mennesker han elskede, de mennesker der elskede ham, sendte ham afsted.
Jeg vil altid savne dig Lucas. Hver dag. Det er så tomt
at komme hjem, uden dig. Jeg ville så gerne kalde på dig, og se dig buldrer ned af trapperne. Se dig logrer.
Du var ikke glad mere. Medicinen gjorde dig træt, du reagerede ikke engang på "Skal vi gåtur?" Du lukkede bare øjnene, og lagde dig til at sove. Normalt ville du springe op.
5½ år blev du. Flere gange har vi været ved at miste dig. Du har været så syg, med nyresvigt. Men hver gang klaret dig. Altid været stærk, givet os så mange fantastiske minder. Ture til Ikea, en tur i Bonbonland i Bæverafting..
Du vil altid være savnet, altid være elsket. Men du skulle ikke forlade os, med store smerter. Derfor var du stadig glad, da vi i dag valgte at sende dig afsted. Du havde stadig lidt værdighed tilbage. Men ikke mange kræfter - Du var kun glad fordi, Martin, Rasmus, Christina, og mor og jeg var der..
Et evigt minde.
Sov godt, skat!
aug 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Hunde: 1 Emner: 192 Svar: 926
jun 2007
Følger: 36 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 89 Svar: 1.110
maj 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 471
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 29 Svar: 54
Men vi er så triste. Mangler hans små steppende fodtrin, hans logrende hale
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 17 Svar: 89
mange tanker fra os
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 5 Svar: 12
Det var vores kære Simba.
Men en ting ved jeg at Lucas og Simba og alle de andre Beagler der er sendt til regnbuens ende leger sammen
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 29 Svar: 54
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 9
Vi har også lige sagt farvel til lille Luna, hende nåede vi desværre kun at ha i 4 måneder - så kender jeres situation. Der er bare så tomt hjemme!
Mange tanker herfra!
okt 2005
Følger: 31 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 427 Svar: 3.671
Både Luna og Lucas..... og begge på grund af sygdom....
Vores beagle hjerte og tanker går til de 2 benede
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 59
Hvor er det dog trist..
Farvel, Lucas. :'(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside