362 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "FØJ for en"
Føj for en aften :(
Ja sikke en aften. jeg er stadig helt rundt på gulvet over det her.. Jeg kommer hjem efter Alba har været alene i 3 timer - er ved at tisse i mine bukser så åbner bare buret og smutter ud på toilett...
Ja sikke en aften. jeg er stadig helt rundt på gulvet over det her.. Jeg kommer hjem efter Alba har været alene i 3 timer - er ved at tisse i mine bukser så åbner bare buret og smutter ud på toilett...
Skrevet af: Anita - 24. sep 2011
Føj for en morgen..
Min mor passede min onkels gamle hund, fordi han skulle til københavn, hunden er en gammel lab/berne senne bla på 14 år .. Han har gigt, og får rimadyl for det, dog uden stor effekt .. tino har...
Min mor passede min onkels gamle hund, fordi han skulle til københavn, hunden er en gammel lab/berne senne bla på 14 år .. Han har gigt, og får rimadyl for det, dog uden stor effekt .. tino har...
Skrevet af: Betina * Nico * - 16. jul 2010
Spar penge på din forsikring
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 593 Svar: 1.246
sep 2004
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 440
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Sikke forskrækkelse jeg fik! Da jeg sad ved computeren og surfede lidt rundt her på HG, snakkede jeg med Mille. Pludselig gik hun lidt væk, og det så ud som om hun skulle kaste op eller ikke kunne få vejret. Jeg skyndte mig ned på gulvet til hende, og pressede let på ribbene mens jeg pressede fremad for at hjælpe hende. Det så ud til hun havde fået noget galt i halsen og ikke kunne få det op. Vi fik det ikke op, men hun faldte til ro, og trak vejret normalt igen.
Jeg fik virkelig noget af en forskrækkelse. Hjertet hamrede løs!
Jeg er bange for at hun har fået fat i en splatterkugle der lå på gulvet :o( Er der nogle der har et råd hvis det ske igen?
Hilsen en forskrækket Rikke
sep 2004
Jeg har ikk et råd til det...andet end at pressede let på ribbene som du jo gjorde og massere halsen, for at få det løs....
jun 2004
Tak for rådet. Det med at massere halsen, det gjorde jeg af ren refleks *S*
sep 2004
jun 2004
Hun har været ved at stikke af med noget igen, men denne gang fik jeg fat i hende!
FØJ for en forskrækkelse!