{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Færdige F
Færdige F
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5

Dyrlægebesøg ved evt. Gigt {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har mistanke om at min 9 årige gårdhund måske er ved at have lidt slidgigt i ryg eller hofte. Jeg er opmærksom på hundens vægt og at den får motion. Den er glad og leger gerne og løber og springer op. Går også normalt men kan ind i mellem ligesom trække lidt på højre ben når der gås tur lige ud.

Jeg vil alt det bedste for min hund og det drejer sig ikke om penge hvis det er nødvendigt men:
Er det nødvendigt at dyrlægen tager røntgenbilleder for at kunne give receptmedicin?.... Altså en hund på 9 år vil lige som et middelaldrende menneske jo helt sikkert have slidgigt der kan ses på røntgen... Tænker bare at jeg hellere vil bruge 2500 kr. på behandling og andet der kan hjælpe hunden end på røntgenbilleder.... Kan godt følge tankegangen med at der tages røntgen for at udelukke andre muligheder så dyrlægen har sin ryg fri og undgår fejldiagnose - men de er ikke billige de der røntgenbilleder... Men som skrevet er det nødvendigt så er jeg indstillet på at få taget røntgenbilleder....

God råd til hvordan jeg bedst håndterer dyrlægen og bedst hjælper min hund modtages gerne.??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlægebesøg ved evt. Gigt
Kommentér på:
Dyrlægebesøg ved evt. Gigt

Annonce