{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

Hvorfor ødelægger han ting igen? {{forumTopicSubject}}

er Felix med alder på næsten 4 år begyndt at ødelægge ting igen?
Igår var han selv hjemme 1 time og i den tid havde han spist min datters sølvsko, så han var ikke populær.
Han er faktisk begyndt at ødelægge noget hver gang han er selv hjemme og det er så lige meget om det er 1 eller 8 timer han er alene, han spiser alt fra yderdørens lister, sko, tasker, halstørklæder, poser - alt. Det er simpelt hen så fustrerende, han har jo i flere år ikke gjort det, hvorfor så nu igen?
Han får den sædvanlige motion både gå- og cykelture, så det burde ikke være det.
Så nu vil vi lave en hundegård til ham.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor ødelægger han ting igen?
  • #1   15. feb 2007 Er i sikker på han har noko at lave når han er alene hjemme et lækkert kødben som holder medre i fem minutter evt. en af de der der er hule inden i som man kan fylde med leverpostej eller lign.?

Det var da ellers træls, men ja en hundegård, kan jo ende med at blive løsningen *S*

• #2   15. feb 2007 Felix har en sart mave, så han kan ikke tåle de der rå suppeben, men måske jeg skal finde noget andet lign. at arbejde med

• #3   15. feb 2007 Kan du ikke bruge de suppeben, altså når de er udhulet og så fylde dem med noget godt, og så en tur i fryseren....det kan de godt få lidt tid til at gå med

• #4   15. feb 2007 René: Det var lige de ben jeg tænkte på *S* Men hvis ikke han kan tåle det er det jo ikke så godt ;o)

• #5   15. feb 2007 I kan evt købe en kong og så putte hans tørfoder i..

Opløse det i vand, så det bliver stort og lissom en grød, blandet op med lidt a38

Ellers er der også noget, der hedder et Funnybone:
    (link fjernet)

Der er et hul i den ene ende, som man hælder tørfoderet i, så skal han bruge tid på at få det ud.

Brugte det til Luna, da hun fik tørfoder.

• #6   15. feb 2007 Tak for ideérne, så har jeg lidt at arbejde med.

Jeanette:
    Tak for link'et - smart ben, det tror jeg at jeg bestiller med det samme.

• #8   15. feb 2007 Tanja: det er et hit herhjemme!!

Man kan også få det i dyrehandlere.. det var der jeg købte Luna's

• #9   15. feb 2007 Det der smart ben er en god ide, men hvis du leder efter en lidt billigere løsning er en 1½ tom og renset sodavandsflaske en ligeså god ide at putte godbidder ind i. Fordelen er at flasken er gennemsigtig så hunden kan se at der er flere godbidder indeni. Min veninde tager et viskestykke og binder en knude på med godbidder indeni, det har hendes hund virkelig osse en stor glæde af.
    vh malene

Kommentér på:
Hvorfor ødelægger han ting igen?

Annonce