{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.092 visninger | Oprettet:

Ødelægger væggen :-( {{forumTopicSubject}}

Vi har lige lavet ny entre, og den anden morgen vi stod op havde vores Landseer rykket tapetet af på begge sider af vores hoveddør, og kradset i pudset så der var tapet og puds over alt... For ti min siden gik han derud og gjorde det igen...

Han får motion og bliver leget med dagligt, har legetøj liggende som han også leger med og jeg forstår virkelig ikke hvorfor han gør det.Han kan da næppe kede sig eller føle sig tilsidesat. Nogle der har et bud på hvorfor det pludselig er blevet "spændende" at gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ødelægger væggen :-(
  • #1   23. aug 2011 Det er helt sikkert ens af hans "perioder", han er jo ung hund... Vores balou gjorde det osse mange gange i perioder helt op til han blev 2 år og nu gør han intet af den slags mere. Vores middel til at stoppe det var at tage en spartel og noget tandpasta også bare smørre et lag på, lidt ligesom at spartle væggen ud smiley Det virkede bestemt også duftede gangen altid af friske mund smiley

• #2   23. aug 2011 Bliver det helt grelt og uholdbart synes jeg, at I skal burtræne den. Det er helt klart en reaktion på et eller andet - fx at I ikke er hjemme, som stresser ham. Men for hans skyld (og jeres), vil jeg i denne situation overveje burtræning, hvor han har det trygt og godt eller starte forfra med alenehjemmetræningen

• #4   23. aug 2011 Vores gang ser også sådan ud med afrevet tapet og store kradsehuller i pudsen - mega irriterende og grimt.

• #5   23. aug 2011 Jannie: Tak for dine svar smiley Men han gør det ikke når han er alene hjemme.

• #6   23. aug 2011 Det er bare rigtig træls smiley

• #7   23. aug 2011 bare en tanke.... hvis han normalt er velopdragen og alt det der så kunne det måske oxo være lugten af våd mørtel eller sådan noget..... nu kender vi andre jo ikke hunden så er det svært at sige hvad grunden er....

• #8   23. aug 2011 Da han var lille kunne han godt finde på at lave narrestreger, men inden for det sidste lange stykke tid har der intet været...

Jeg tænker lidt om det kan være pga. vores tæve. Han er jo hel vild med hende, og hun gider bestemt ikke ham, sååå... Men hvorfor det lige skal være væggen det går ud over aner jeg ikke.

• #9   23. aug 2011 uhh ja tæver kan oxo gøre en del skade i hovedet på sådanne drenge hehe.... specielt hvis det er op til en løbetid.... men synes nu det lyder underligt med mindre hun var på den anden side af væggen.... men hvis i ikke er vandt til at han laver ballade ville jeg starte med at finde de mest logiske forklaringer...... men i det hele taget kig på hunden.... hvordan opfører den sig ved hullet.... ligner det leg, er han undersøgende eller rastløs lige inden..... det er jo svært at kigge på hullet og se hvad grunden er smiley

• #10   24. aug 2011 Jeg ville også mene mental træning. Ud i haven hver aften, og lav tricks med ham.

Smid maden på græsplænen hver aften, og derefter mental leg:) Det er super til sådan en hund du beskriver.

Og de vil jo gøre ALT for en godbid, eller kegetøj:)

Kommentér på:
Ødelægger væggen :-(

Annonce