{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

klog hund.. {{forumTopicSubject}}

Lige en lille sjov ting..
Cæsar må ikke komme op i vores seng om natten, men prøver alligevel
I nat javede jeg ham ned 3 gange..derefter gik der et stykke tid hvor jeg var ved at falde i søvn.. cæsar listede sig op i sengen og lagde sig i min kærestes side, han forsøgte virkelig at være så stille som muligt, det er da ikke til at stå for=) Sniger jeres hund sig også op??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  klog hund..
  • #1   14. feb 2007 ØHH nej for hun kommer slet ikke i soveværelset
    Tihi.. Men hvis hun gjorde ville hun sikkert prøve smiley

• #2   14. feb 2007 Jeps, Bonzo kunne godt blive liste tyv... :O)

• #3   14. feb 2007 Karla har aldrig forsøgt at komme op i sengen...... det synes jeg faktisk er lidt mærkeligt.......

• #4   14. feb 2007 he he ..rosa ligge så tæt som muligt i sengen ...lidt belastende med 40 kg røv klinet op af sig :o)
    når hun bliver skubbet ned pga pladsmangel ..sniger hun sig op og mænger sig ned igen efter 2 minutter

• #5   14. feb 2007 næææh Tabu springer op med et kæmpe hop og putter sig ind til mig, og han må gerne være i sengen *S*

• #6   14. feb 2007 Hej med jer.
    Med frygt for at blive skældt ud nu, vover jeg alligevel en kommentar.
    Når en hund prøver at komme til at ligge i sengen, er det rent dominans.
    Den prøver at tage kontrollen over sin ejer, og det bedste tidspunkt er selvfølgelig når menneskedyret sover.
    Det er ikke fordi man har en dårlig hund, tværtimod, hunden har simpelthen et stort selvtillid og lederinstinkt, og vil selvfølgelig bruge dette.
    Som ejer, er det så vores job at få hunden til at forstå, og ikke mindst acceptere, at vi er de naturlige/fødte ledere.
    Det er i sig selv en stor opgave, men det kan sagtens lade sig gøre.
    Jeg har 3 hunde, de 2 accepterer mig/familien som deres overhovede, men den sidste. Hun prøver til stadighed at overtage lederrollen, bla. ved at liste sig op i sengen om natten, ignorere os når vi kommer hjem efter endt arbejdsdag, kigger hovent den anden vej hvis der bliver kaldt på hende, venter med at spise sin mad til de 2 andre har slugt deres, skubber sig forbi vores børn/eller os voksne osv osv osv.
    Det er ikke hele tiden hun opfører sig sådan, normalt er hun sød, omgængelig og kærligheden selv, men indimellem må vi tage en del småkampe med hende for at få hende til at blive på hendes plads i hierakiet.

Mange hilsner
    Dorthe

• #7   14. feb 2007 Hej!!!
    Der er jeg så lidt uenig hunden er et socialt flokdyr og vil gerne være med flokken hele tiden og hvis man er en god leder vil hunden ikke prøve at tage "magten" fra en...

• #10   14. feb 2007 Diego lister også op i sengen.... Jeg har ikke hunde i sengen, men det er svært at stå for når han gør det...... ligesom om han tænker, de kan ikke mærke mig eller høre mig...... Derudover er han altid opmærksom på os....møver ikke eller noget...... han vil bare nusse..

Kommentér på:
klog hund..

Annonce