{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Klog hund :) {{forumTopicSubject}}

ja ville lige fortælle jer en lidt sjov oplevelse jeg har haft i dag:)
Milo har været lidt underlig i løbet af sidste uge, han har bl.a. ikke ville hoppe op i sofaen. så mistænker lidt enten dårlig ryg/hofte/ben
så jeg snakkede med dyrlægen i torsdag, og han syntes vi skulle vente og se weekenden over, da hun ikke virker til at have smerter og løber rundt som normalt på gåture.

i dag vælger jeg så at ringe og bestille tid, da han stadig ikke selv hopper op i sofaen.

og hvad sker der så, ikke mindre end en time efter jeg har ringet........ drengen hopper og i sofaen af egen fri vilje, flere gange endda:)

gad vide om han har fattet hvad vi har snakket om? smiley hihi, nå men nu holder vi vores tid og får kigget på det alligevel.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klog hund :)
  • #1   7. nov 2011 Har du måske en enkelt gang skældt ham ud for at være i sofaen?
    Vi kan ikke få vores voksne hund til at hoppe op i sofaen eller sengen - heller ikke fremmede steder - fordi vi som hvalp lærte hende at menneskemøbler er forbudt område. Hun nægter pure og kan ikke engang lokkes op.
    Hvalpen behøver vi ikke engang lokke. Hun danser helt frivilligt rundt i sofa og seng. Dumme hund smiley

• #2   7. nov 2011 Nej har aldrig skældt ham ud for det, da de må være der som de lyster, har kommandoen ned hvis vi f.eks har gæster eller spiser ved sofabordet. Men aldrig surt:)
    Så skal det være han måske er kommet til skade, fået stød pga tæppet som godt kan blive elektrosk eller andet og derfor ikke turde igen.

Men tanker stadig at han nok har haft noget i klemme i ryggen eller på anden måde haft ondt som vi mennesker også kan, men at det nu er gået over af sig selv. I hvertfald tager vi lige det tjek for at være sikre, pigerne skal alligevel dna testes samtidig.;)

Kommentér på:
Klog hund :)

Annonce