Klog hund? {{forumTopicSubject}}
Min Sille på ca. 21 uger, er ved at tabe de sidste tænder.
Derfor har jeg købt nogle hårde gnaveben til hende, for det sagde ekspedienten i dyreforretningen ville være godt til at få de sidste tænder ud med... (Der er kun 3-4 stk tilbage)
Hun ligger ved siden af mig og gnaver som en gal. Men pludselig rejser hun sig op med benet i munden, går hen til vandskålen og plopper benet deri. Så drikker hun lidt, hvorefter hun tager benet op igen, går hen på sit tæppe, og gnaver videre...
Mon hun godt ved at den bliver blødere af det? Det er nemlig ikke første gang hun har gjort det.. Men ligemeget hvad, er det da lidt morsomt
Gør jeres hunde noget lignende..?
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 113 Svar: 5.599
Jeg finder jævnligt noget i vandskålen som Emmi har lagt der ned. Det er tit ben, og skulle hilse og sige at de bliver ulækre når hun ikke tager dem op igen
Jeg har fundet en pile tast fra en computer som havde været væk længe, hovedet af en fluesmækker, småting af børnenes legetøj og ja you name it
jun 2012
Følger: 2 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 140
Men det lyder godt nok morsomt at jeres hunde propper så meget i sit vand
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 113 Svar: 5.599
Selvom hun er en MEGET klog hund
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 2 Svar: 251
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Jeg tror mest af alt det handler om, at hunden har det, beholder det, men bliver nødt til at slippe det mens den drikker...
Coffey gør det bestemt ikke af klogskab, når det hænder - han er total blondine, hvad sådan noget angår.
Han egner sig ikke til at regne den ud *GG*
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.758
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 6 Emner: 2 Svar: 48
Klog hund?