{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeres mening...
  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 971
    #2   9. maj 2018 linda: prøv at læs det alligevel

• #4   9. maj 2018 En gadehund rummer så stor taknemmelig for alt du gør og så stor kærlighed, for du giver dem noget de har aldrig havde troet de skulle mærke. En gadehund vil være trofast ved din side, til den lukker øjnene.

Brækpose tak

• #5   9. maj 2018 Det er små mennesker de hunde tror jeg... Taknemmelige for livet og alt muligt

• #6   9. maj 2018 Jeg så nu hellere, at man aflivede de hunde som er syge, og neutraliserede de raske og satte dem ud igen...

At gå fra et liv på gaden, til et liv i en sofa, er en rigtig stor omvæltning. Ville ønske min Melanie havde fået chancen for at forblive gadehund, istedet for at blive tvunget til Danmark.

• #7   9. maj 2018 "En gadehund vil være trofast ved din side, til den lukker øjnene." - eller til den stikker af, det hører man jo ret ofte.

Jeg kan simpelthen ikke døje den pige, så orker ikke læse en hel tekst hun har skrevet.

• #8   9. maj 2018 Det er den klassiske romantisering af gadehunde.
    Mange af dem har det mega svært efter adoption og flytning.

• #9   9. maj 2018 Nu bli'r hun nok hyldet for sit helte mod smiley
    Forstår simplehent ikke folk gider Gi' penge til tossede typer som hende & Linse smiley

• #10   9. maj 2018 Hvorfor skal vi støtte folk der avler hunde..? De tjener penge på at gøre deres egen hund gravid og tager ungerne fra hende. Mange hun hunde i Danmark bliver brugt til at avle, personligt kender jeg til en der avler få måneder efter hun har født og hun er på fjerde graviditet nu.

Åh hjælp hjælp hjælp, skal man brække sig eller omkomme af latterkramper smiley smiley

Har aldrig hørt om at mennesker og hunde kan formere sig med hinanden smiley
    ..? De tjener penge på at gøre deres egen hund gravid

-hun skulle vel ikke have et mellemnavn, hende Fie? AMALIE ville være et godt bud smiley

• #12   9. maj 2018 Minion, det går op og ned med hende. I perioder går det skide godt, og i andre perioder er hun simpelthen.. Ja, gadehund!

• #14   9. maj 2018 Man kan tage hunden fra gaden, men man kan ikke tage gaden ud af hunden.

Gadehundes forhold er frygtelige, og jeg er helt enig i at de skal hjælpes. Men! Jeg holder 100% fast i, at slæbe dem herop ikke er at hjælpe dem!

Og så den der Disney indstilling, om at de vil være taknemmelige, ej men altså.

• #15   9. maj 2018 Nævn et dyr der ikke er "taknemlig" for hver en dag den er i live?

• #18   9. maj 2018 Jeg kender ikke Fie Laursen, men det er da muligt, at hun har hjertet på rette sted og gerne vil gøre en forskel for nogle uheldigt stillede hunde, og hatten af for det.

Men jeg håber da ikke, at hun har ret meget at gøre med indførsel af og adoption til andre af gadehunde, for hun lød godt nok uhyggeligt uvidende og naiv, og det er der i hvert fald slet ikke brug for der.

Skal der hentes gadehunde til DK, så skal det styres med hård hånd af nogen, der ved hvad de har med at gøre, som er i stand til at sortere i evt. adoptanter (hedder det sådan ?), kan give en ordentlig brugbar information både om gadehunde som helhed og om den enkelte hund, og som er i stand til at sætte kvalitet før kvantitet.

Og så kan jeg godt blive lidt træt i ansigtet af ideen om, at seriøst dansk opdræt bør vige pladsen for andre landes uønskede overskud. Der skal vel også være hunde til dem, der går efter nogen bestemt - dvs. race eller type - og som gerne vil have en hund, der har fået en god start på livet.

Kommentér på:
jeres mening...

Annonce