{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

Paranoid... ( Døde hvalpe ) {{forumTopicSubject}}

Håber sgu ik det er permenent skade man tager af den oplevelse vi har været / er igennem lige pt -

Står jo stadig op mange gange om natten - nu ikke for at give flaske mere ( til hvalpene ) men for at sikre temp er ok, - de ligger til - etc etc etc - vågner jo hele tiden af deres små lyde - og kan jo straks høre om det er sult, liggen forkert - "hvor er mor" -- "nyder livet" lyde - og i nat vågnede jeg fordi huset var AAALT for varmt - og måtte ud og åbne døre til køkken etc - for at få lidt cirkulation -
Det var helt mørkt - men kunne fra måneskinnet se Anna ligge med alle sine hvalpe i kassen i soveværelset - og mærkede lige dem alle efter -

CHOOOOOOOOOOOOK da jeg kom lidt ind i rækken - Sagde til Claus "TÆND LYSET"
Tilbage til kassen - og tjekke efter igen - hvalpen jeg havde haft fat i var HELT STIV - piv død -

Åhhh nej - ku næsten ik klare det igen -

- ... For derefter at finde ud af at det var et af Annas bagben jeg havde haft fat i -

Jeg er vist blevet NOGET paranoid - og ser vist en del spøgelser lige pt...

Alle hvalpene lå og hyggede sig - nogle spiste og andre sov - men ingen var hverken stive, kolde eller andet - ss -

Tror vist der kommer til at gå lidt før jeg igen sover igennem en hel nat - afslappet og rolig -

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Paranoid... ( Døde hvalpe )
Kommentér på:
Paranoid... ( Døde hvalpe )

Annonce