Paranoid... ( Døde hvalpe ) {{forumTopicSubject}}
Håber sgu ik det er permenent skade man tager af den oplevelse vi har været / er igennem lige pt -
Står jo stadig op mange gange om natten - nu ikke for at give flaske mere ( til hvalpene ) men for at sikre temp er ok, - de ligger til - etc etc etc - vågner jo hele tiden af deres små lyde - og kan jo straks høre om det er sult, liggen forkert - "hvor er mor" -- "nyder livet" lyde - og i nat vågnede jeg fordi huset var AAALT for varmt - og måtte ud og åbne døre til køkken etc - for at få lidt cirkulation -
Det var helt mørkt - men kunne fra måneskinnet se Anna ligge med alle sine hvalpe i kassen i soveværelset - og mærkede lige dem alle efter -
CHOOOOOOOOOOOOK da jeg kom lidt ind i rækken - Sagde til Claus "TÆND LYSET"
Tilbage til kassen - og tjekke efter igen - hvalpen jeg havde haft fat i var HELT STIV - piv død -
Åhhh nej - ku næsten ik klare det igen -
- ... For derefter at finde ud af at det var et af Annas bagben jeg havde haft fat i -
Jeg er vist blevet NOGET paranoid - og ser vist en del spøgelser lige pt...
Alle hvalpene lå og hyggede sig - nogle spiste og andre sov - men ingen var hverken stive, kolde eller andet - ss -
Tror vist der kommer til at gå lidt før jeg igen sover igennem en hel nat - afslappet og rolig -
feb 2006
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 189 Svar: 2.955
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.642
Men jeg fik da lidt at smile og grine lidt af bagefter -
Følte mig en smule dum - griner -
okt 2006
Følger: 31 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 55 Svar: 1.042
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 42 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 1.067
.. og ville også selv have troet det værste... Håber I har været igennem det værste nu og kan glæde jer over dem I har tilbage.. så kommer roen i maven nok også tilbage sammen med nattesøvnen *s*
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 710
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 190
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.808
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
Tanker herfra.
Paranoid... ( Døde hvalpe )