{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde tis;-( (unghund ikke renlig)
  • #1   22. jan 2007 Øv altså :o(
    Ved ikke hvad du gør og har gjort, men jeg har gjort begge mine hunde renlige ved at tage dem ud hver gang de har leget, spist, drukket og sovet og hvis de går søgende rundt og så ellers kæmpe ros til dem når de gjorde ting og sager udenfor :o)

• #2   22. jan 2007 Husker du rodalonen?

• #3   22. jan 2007 Lad en avis suge noget af tisset op. Tag avisen med ud hver gang I går ud. Læg avisen hvor I ønsker hunden skal tisse. Vent til den sætter sig og ros så mega multi meget. Og gør det hver gang.Altså oz det med at tage tisavisen med udenfor.

• #4   22. jan 2007 Få hunden undersøgt ved en dyrlæge for at udelukke en evt. infektion... Blærebetændelse måske ???

Og vask gulvet i rodalon, som kan købes i brugsen. Det fjerner lugten og desinfiserer..
    Vasker du gulv i AJAX vil hunden blive ved med at have uheld der

• #5   22. jan 2007 Jeg har prøvet rodalonen og det virkede ikke. nu tisser hund bare mange forskellige steder. hun kommer ud når: hun har sovet, leget spist, trænet, når hun søger rundt og ja når jeg syntes hun skal tisse. Sjovt nok så tisser hun ikke mere når hun er alene hjemme. Hun er blevet tjekket hos dyrlægen og hun fejler intet. ØVvvvvvvvvvvvvvvvv. Der er tis alle vegne på mit nye træ gulv.

• #6   22. jan 2007 Det er når vi bare er her hjemme, fx når jeg sidder foran pc, tv eller vi spiser, rydder op eller ja på mange forskellige tidspunkter

• #7   22. jan 2007 Nu får jeg nok hug...
    Skæld hunden hæder og ære fra når du tager den i det, og slæb den udenfor.... Her roser du

• #8   22. jan 2007 Kan desværre ikke skælde hende hæder og fra, hun er så sky i forvejen og skælder jeg ud tisser hun endnu mere på gulvet samtidig med hun kryber ind under vores spisebor. Snøft.

• #9   22. jan 2007 Ja så skal du helle ikke skælde ud. Det "ødelægger" hende bare helt :o(

• #10   22. jan 2007 Avistricket.

• #11   22. jan 2007 Tisser hun hver gang hun kommer ud?

• #12   22. jan 2007 Ja for jeg bliver ude med hende indtil hun har tisset. Grunden til hun er så sky er at min gamle hund var så ond ved hende, virkelig strid. og det er det der har gjort hende så sky. Det er lidt hårdt, for de er jo frække i den alder og man kan ikke skælde hende ud.

• #13   22. jan 2007 jeg har fået at vide at hunde går tilbage til deres hvalpe stadie (fra de er helt små) når de bliver de der 8-9 mdr.. Det kan være det hjælper lidt når hun er kommet over det..
    Man kan vel håbe smiley

• #14   22. jan 2007 jeg har fået at vide at hunde går tilbage til deres hvalpe stadie (fra de er helt små) når de bliver de der 8-9 mdr.. Det kan være det hjælper lidt når hun er kommet over det..
    Man kan vel håbe smiley

• #15   22. jan 2007 Okay... Nej der er ingen grund til at skræmme den mere så...

Hvis du er medlem af Dch, er der en gratis hundekonsulent tjeneste, der måske kan være dig behjælpelig.. Det er jo nemmere at komme med råd, når man kan iagttage hunden..

Det er jo et stort problem for dig at hunden ikke er renlig, så lidt prof. øjne på sagen synes jeg ikke er overdrevet

• #16   23. jan 2007 Vi har også haft problemet med at Kenzo tissede inde, men kun når vi var hjemme - vores dyrlæge mente, det var fordi der skete så meget omkring ham, at han ikke kunne koncentere sig om at mærke sin blære og anbefalede at vi bar ham ud,, mens han tissede når vi tog ham i det - og det har altså hjulpet!

Kommentér på:
Hunde tis;-( (unghund ikke renlig)

Annonce