731 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Hvad bør jeg gøre??? Hvad bør jeg gøre???

Vi får i aften besøg af vores kammerat og hans nye kæreste!
Vi har aldrig mødt hende! Hun ringede til min kæreste i eftermiddags og sagde at hun var bange for hunde, og forlangte at vi fik nogen til at passe dem mens hun var her. Min kæreste sagde så at det kunne der ikke være tale om da det er hundene der bor her og ikke hende. Istedet sagde hun at vi skulle likke dem i garagen eller i et andet rum hun ikke kom i nærheden af.
Nu var det så at jeg blev lidt sur, vi er meget glade for vores kammerat, men kan det passe at hun (en vi aldrig har mødt) skal fortælle os hvad vi skal gøre med vores hunde?
Jeg tror ikke jeg lukker hundene væk, de er en del af familien, desuden lægger de sig på deres plads hvis jeg siger at de skal. De er jo opdragne!
Hvad ville I gøre hvis det var jer?
Hilsen en lidt forvirret og irriteret
Rikke

www.bc-world.dk

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad bør jeg gøre???
  • #1   23. mar 2005 Hej Rikke.

Hvis det var mig, og nu får du min ærlige mening, villle jeg starte med at lade hundene være i soveværelset eller et andet rum hvor de føler sig godt tilpas. Senere vil jeg sige at nu lukker du hundene i stuen, og at hun skal være helt rolig fordi de ligger sig alligevel på deres plads... Med mindre hun er fuldstændig psykotisk når det kommer til hunde, vil hun højst sandsynligt acceptere det! Det er jo ikke hendes hjem... Men jeres og hundenes...

Held og lykke med det...

Knus Anne

• #2   23. mar 2005 Det kan hun ikke være bekent at sige at i skal gøre.
    Som du siger så er hunderne jo en del af familjen.

• #3   23. mar 2005 Jeg ville heller ikke sende mine hunde væk ... Men låner dog den største ud en sjælden gang ...

De bor jo her ...

Knus

• #4   23. mar 2005 Man bruger tit det med at lukke hundene væk, lige en ti minutters tid, til at folk er faldet til ro og har sat sig. Så er hundene også faldet mere til ro, og man kan nemmere sørge for at de ikke virke voldsomme.

Vi har indimellem gjort det med baloo fordi han er fuldstændig overskruet når der kommer gæster, og hvis der er nogen som ikke er helt trygge med ham, får han først lov til at komme ind når han kan slappe af.

Men jeg havde ikke set at hun lige frem FORLANGTE det... Fordi så er jeg nok typen der bliver trodsig, og siger jamen så kommer vi og besøger jer istedet for...

• #5   23. mar 2005 Synes Anne´s forslag lyder rimeligt... Du viser hensyn uden at hun skal bestemme hvordan tingene er hos jer... Synes hun ikke det er iorden... Ja så tror jeg også jeg ville finde et andet sted at mødes første gang.

• #6   23. mar 2005 Tak skal I have!
    Jo hun FORLANGTE skam at de nærmest skulle smides ud. Men tror jeg prøver den med at lukke dem væk lidt! Den lille (Bailey) er det ikke noget problem med for den gider ikke snakke med fremmede. Det er værre med Beauty som tror at alle i hele verden er til for at klappe, nusse, pusse elske hende.

• #7   23. mar 2005 Rikke: Ja, det har mange hunde jo tendens til... De tror jo at alle synes de er de dejligste kreaturer i hele verden... hi hi... Men det er jo ikke alle der er lige vilde med hunde desværre... De går glip af noget...

• #8   23. mar 2005 Ja de går glip af meget kærlighed!
    Desuden bider mine to vovser kun i mad og får. Så farlig vil jeg ikke kalde dem. Hihi

• #9   23. mar 2005 hæ hæ... Får...???? Hmmm... lyder spændende... hi hi... Baloo bider også kun i hans legetøj, mad og så lige mig når han trænger til at blive sat på plads... (Han har en eller anden magtkamp kørende med mig...)

• #10   23. mar 2005 Puhaa! Det har jeg haft med Beauty, men hun er 2 nu så jeg håber det værste er overstået!
    Bailey bliver snart 7 måneder, så der har jeg meget til gode endnu! Håber det bliver smertefrit..

• #11   23. mar 2005 hi hi... Ja jeg håber også det bliver bedre med tiden... Baloo er allerede blevet bedre nu, men nu bliver han jo også et år om 5 dage, så det går i den rigtige retning... Så held og lykke med Bailey.... Krydser fingre for at det bliver smertefrit... smiley

• #12   23. mar 2005 Åh så er han ved at være en stor dreng! Tillykke!
    Hehe
    Tak skal du have det håber jeg også. Men hun er allerede nu en dygtig lille lydig pige så jeg regner ikke med de store problemer..... Bare jeg ikke bliver overrasket!

Rikke

• #13   23. mar 2005 Hæ hæ... Baloo var også lydig indtil teenage alderen, nu har han glemt de fleste kommandoer, så nu kan vi starte forfra når han kommer ud af lømmel alderen... Det er det skønne ved at have hund - der er altid noget og "give sig til" - de skal nok holde en beskæftiget... smiley

Kommentér på:
Hvad bør jeg gøre???

Annonce