{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunden i bad!
  • #1   20. jan 2007 Er lige med på en lytter...

  • #2   20. jan 2007 Max <b>hader</b> det som pesten . vi har brusekabine og det er ikke en behagelig oplevelse at bade ham

  • #3   20. jan 2007 jeg pledje at give dem halsbånd på så jeg kan holde dem i dem. men nu kan mine hunde godt lide at komme i bad eller 3 af dem kan. så det er ikke så stort et problem her. den sidste hjælper min kæreste med at holde.


  • #4   20. jan 2007 Nogle der ved hvad det koster at få hunden badet hos dr. dyr? Ca? Det er vist noget de sætter praktikanterne til - hæ hæ

  • #5   20. jan 2007 En hundefrisør klarer en klipning og bad for 550kr- dejlig nemt smiley

  • #6   20. jan 2007 Tar også bare halsbånd på dem og stiller dem op, - de HADER det også - nogen af mine -
    Men stå skal de jo...
    Så vi får det bare hurtigt overstået - ss...

    Ind med dyret og så sige så han ved du mener det - at nu står han / hun bare - indtil du siger noget andet -


  • #7   20. jan 2007 Da Frido har en meget tyk pels og ikk er helt nem at have i bad på egen hånd- lader jeg de "professionelle" tage sig kærligt af ham!

  • #8   20. jan 2007 Jeg har lige vasket Louis for første gang i aftes, jeg satte mig i brusekabinen han stod ligeså stille den lillepus og nød det, og fangede efter vandstrålerne.

    Når jeg vasker de store tager jeg halsbånd og rem på dem inde i brusekabinen så de kan mærke jeg har ved dem, så slapper de af og nyder det faktisk, når alt sæben er vasket af holder jeg dem i nakkeskindet så kan de ikke ryste sig, indtil jeg får et håndklæde rundt om dem.


  • #9   20. jan 2007 Oskar "overgiver" sig rimelig hurtigt og står så helt stille - det er vist mest mig der synes det er besværligt - hans pels er sååå laaaaaaaaaang tid om at blive helt våd og laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid om at tørre. Så gør det ikke særlig tit = 2-3 gange om året.

  • #10   20. jan 2007 Caiser har nok accepteret det, fordi jeg gjorde det som noget af det første da jeg fik ham... Han valgte at rulle sig i en kæmpe lort, og så må han jo også lige skylles :| Han finder sig i det, men synes ikke det er sjovt... han står bare stille til jeg er færdig...

  • #11   20. jan 2007 Battie ryger ud i brusekabinen, han synes ikke det er voldsomt fedt, men accepterer det dog, han prøver at snige sig ud, men grundet hans størrelse kan han ikke komme udenom mig, der blir ligeså pladdervåd..

  • #12   21. jan 2007 Vi tager begge vores i badekaret med halsbånd på for der skal holdes ved .. ingen af dem bryder sig særlig meget om det ... Tysom forsøger flere gange at kravle op indtil han finder ud af jeg bestemme så overgiver han sig. Stiff stritter med alle 4 ben ud til hver verdenshjørne hvilket gør det temmelig besværligt at få hende ned i badekarret, men når hun så er der og er blevet våd så er det jo sådan set meget rart ... når det nu ikke kan være anderledes

  • #13   21. jan 2007 Marlene P: Det er bare ikke lige sagen at smide en stor korthårdet hun til hundefrisør... Men jeg hvis ham har en lille hund.

    Ja jeg er med på en kigger for vi har ikke haft Fønixi bad endnu, men han vil ikke gå i vandputter, han har kun gjort det en gang og det var fordi der stod nogle hunde i den som han gerne ville lege med...


  • #14   21. jan 2007 vores draco den store vil bestemt ikke nærme sig badet hehe... men han bliver løftet og så stille og roligt under bruseren, vi har også en brusekabine, han er inderst og holder ham inde med min krop så jeg kan få vasket ham godt, han ryster lidt men det går over når vi er færdige med at bade og han skal tørres... han får ros hele tiden under og efter badet..

Kommentér på:
Hunden i bad!

Annonce