{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

Hvorfor skal verden være så ond {{forumTopicSubject}}

Så skete det værst tænkelige, at sønnen fik konstateret allergi, så her står vi med alle vores dejlige hunde og skal af med dem (hvor er verden dog uretfærdig).
Den gamle balder beholder vi da han er for gammel til at komme ud et andet sted (vi har en tilhørende lejlighed til ejendommen hvor manden flytter op med han så længe han er blandt os) 3 har vi fået afsat til rigtige gode hjem.
Men vi mangler stadig Freja og Jesse da de er lidt specielle hunde.
Vi hader at skulle gøre dette for vi elsker virkelig alle disse hunde overalt på jorden og en ting er sikkert og vist, de havner ikke på internat (intet ondt om internat)
men bliver her sammen med min mand i lejligheden indtil de rigtige mennesker kommer.
Hvis nogen skulle føle sig fristet er de oprettet inde på marked under amr bulldog og Amerikansk staffordshire terrier.
Hvis der er stavefejl beklager jeg meget men det her er ikke nemt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor skal verden være så ond
  • #1   14. jan 2007 ej hvor trist.. føler 100procent med jer.. det er forfærdeligt...

  • #2   14. jan 2007 En rigtig sørgelig situation, og jeg føler med jer!!
    Held og lykke med at finde gode hjem til dem.


  • #3   14. jan 2007 Det er noget skidt. Kan sønnen ikke klare sig med jævnlige allergi vaccinationer?? Ikke for at bore i det, men det kan nogle gange ordnes på den måde. Hvis ikke anfaldet er for voldsomt.

  • #4   14. jan 2007 rigtig trist at høre, men håber da at i finder de passende hjem til dem som i ønsker!! at held og lykke fremover!

  • #5   14. jan 2007 Hej Helle.

    Det må være som et mareridt! - mit værste mareridt.
    smiley
    Så er det man virkelig føler der ingen retfærdighed er til !
    Det gør mig ondt at høre - jeg håber I får dem afsat til yderst gode hjem.

    Er der slet ingen muligheder for at sønnen kan leve med det, gennem medicin altså? - Jeg har ikke den store viden omkring alt dette. Men har selv astma og er allergisk overfor nogle helt specielle ting. Da jeg fik taget, puha, alle de her prøver, blodprøver osv mener jeg da min læge sagde at man kunne i nogle tilfælde leve med det via medicin !?
    Måske har I undersøgt det, jeg ved det ikke, men synes alligevel jeg ville nævne det.

    Kærlig Hilsen Camilla, på en stormende søndag.


  • #6   14. jan 2007 Alle hundend er her stadig, for de nye familier kan først overtage dem i næste uge, men hvor er det hårt at se på dem og så tæmke på at om 8 dage er de her ikke mere, men guskelov er det mennesker vi kender så vi kan da stadig se dem, men jeg ved ikke om det er synd for hundende og også de nye familier, for det er trods alt dem de skal bo hos (så kan man da guskelov ringe)
    Måske det er lidt rodet skrevet, håber i forstår betydningen


  • #7   14. jan 2007 Vi har forsøgt at undersøge og prøve i øst og vest, men anfaldene er for voldsomme. Hvad værre er at sønnen bebrejder sig selv for at vi skal af med hundende og har det rigtigt dårligt med det.
    En sorg kommer sjældent alene


  • #8   14. jan 2007 Ja, det er synd for drengen. Men der er lys forude-- allergi kan man vokse sig fra. Så måske igen, om nogle år kan I satse på hund igen.

  • #9   14. jan 2007 Formand for team vomløs: Det vil vi prøve, tak for rådet

  • #10   14. jan 2007 <i>Ej hvor uretfærdigt! - føler med jer, men det må sgu heller ikke være helt rart for din søn fik allergi? .

    Nikoline


  • #11   14. jan 2007 hvor gammel er jers Amerikansk staffordshire terrier. og hvad skal i ha for den er det drenge eller piger i har

  • #12   14. jan 2007 Til Musen & SphinX Det er en dreng og han er 1 år, som der står i annoncen skal vi ikke have noget for ham, det eneste vi kræver er at han kommer et godt sted hen, og det skal siges at vores hunde er som børn for os og har fået rigtig meget opmærksomhed så der er selvfølglig et af de krav vi stiller

  • #13   14. jan 2007 Vi har diskuteret det med fodret herjemme, vi prøver det med fodret så længe hundende er her, hen viser der sig nogle gode hjem til hundende tager vi imod med kyshånd, vi har også vores søn at tænke på og han har det ikke godt med allergien ej eller at vi skal af med hundende. Hvis det viser sig at det ikke lykkes tør jeg næsten ikke tænke på følgerne, så tror jeg først at han bliver vred på sig selv. Vi må også tænke på at han er 15 år, og det er ikke altid nemt for børn i den alder.

  • #14   14. jan 2007 stakkels dig

Kommentér på:
Hvorfor skal verden være så ond

Annonce