{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

hun er håbløs {{forumTopicSubject}}

jeg fan..... tæt på at opgive Lilo nu, har lige været oppe og hente min datter,

på vej hjem møder vi først en golden retriver, som fint hilser på i ca 10 sek og så begynder hun at knurre og vil springe på den(den var 3 år gammel og ville bare snakke) nå men videre går vi, en ældre dame hiver sin foxterrie forbi mens hun nærmest skriger nej fordi den vil hilse(lilo piver)
vi møder endnu en gang samme golden og med samme resultat so sidst, står og snakker lidt med ejern, som synes det synd hun reagere sådan, vi snakker om hvorfor og hun fortæller så om at hun engang havde sådan en hund, som de desværre måtte aflive(den blev mere og mere nervøs)
nå men videre går vi og pludselig kommer der en løs hun springene, jeg råber temmelig højt nej og sætter Lilo fast mellem mine ben og bukke mig frem, hun er venlig og vil bare lege(heldigvis) så kommer ejern som dårligt kan få den til sig da den BARE VIL sankke med Lilo, de får ikke lov, vi går videre der kommer endnu en hund en caviliere(hammer flot) desværre begynder den at knurre og Lilo begynder at gø, så jeg får hende med videre(uden store problemer)

inden vi når hjem skal vi gå et stykke langs den *store* vej og pludselig farer hun sammen for hver bil der kommer og nærmest stikker af da der kommer en knallert, hun vælter min datter 2 gang bare for at kommer væk

endelig hjemme ryger hun ind til mikey og de kommer op og slåes, så de beordres i deres kurve og jeg står bare og tænker FUCK, gad vide om hun nogensinde bliver til en ordentlig hund

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hun er håbløs
Kommentér på:
hun er håbløs

Annonce