hun er håbløs {{forumTopicSubject}}
jeg fan..... tæt på at opgive Lilo nu, har lige været oppe og hente min datter,
på vej hjem møder vi først en golden retriver, som fint hilser på i ca 10 sek og så begynder hun at knurre og vil springe på den(den var 3 år gammel og ville bare snakke) nå men videre går vi, en ældre dame hiver sin foxterrie forbi mens hun nærmest skriger nej fordi den vil hilse(lilo piver)
vi møder endnu en gang samme golden og med samme resultat so sidst, står og snakker lidt med ejern, som synes det synd hun reagere sådan, vi snakker om hvorfor og hun fortæller så om at hun engang havde sådan en hund, som de desværre måtte aflive(den blev mere og mere nervøs)
nå men videre går vi og pludselig kommer der en løs hun springene, jeg råber temmelig højt nej og sætter Lilo fast mellem mine ben og bukke mig frem, hun er venlig og vil bare lege(heldigvis) så kommer ejern som dårligt kan få den til sig da den BARE VIL sankke med Lilo, de får ikke lov, vi går videre der kommer endnu en hund en caviliere(hammer flot) desværre begynder den at knurre og Lilo begynder at gø, så jeg får hende med videre(uden store problemer)
inden vi når hjem skal vi gå et stykke langs den *store* vej og pludselig farer hun sammen for hver bil der kommer og nærmest stikker af da der kommer en knallert, hun vælter min datter 2 gang bare for at kommer væk
endelig hjemme ryger hun ind til mikey og de kommer op og slåes, så de beordres i deres kurve og jeg står bare og tænker FUCK, gad vide om hun nogensinde bliver til en ordentlig hund
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.649
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 898 Svar: 11.896
Men hun er jo stadig ung, og kan sagtens arbejdes med
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.601
Tålmodighed og mental stimulering - det skal nok gå over, har selv prøvet det *gg*
jun 2004
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 195
Lyder ikke specielt rart /:
apr 2005
Følger: 127 Følgere: 127 Hunde: 4 Emner: 408 Svar: 3.950
Hun er jo en sød hund, når hun er sammen med Nala, men hun er frisk på en mundfuld hund i ny og næ ja. Det ville jo også være sjovere for dig, at have en hvalp, som opførte sig som en HVALP.
Prøv at kontakte John fra fynshundecenter, han kan udøve mirakler...
aug 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 49
apr 2005
Følger: 127 Følgere: 127 Hunde: 4 Emner: 408 Svar: 3.950
sep 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 173 Svar: 2.064
tro ikke hun kun har EN dårlig dag, som Lounala siger så hun vist gået ind i et HELT dårligt år
Lene
ja hun gør, vi snakkede med dyrelægen om det og hun foreslog en mundkurv i et par dage og det hjælper da, nu kan hun ikke bide i noget, men det har så hjulpet i det lange løb også, hun har i de sidste 2 dage ikke bidt i noget når jeg er ude af huset(alene, uden hende)
hun er stadig ikke helt renlig heller, men for det meste går det godt og så smutter der lige en HEL dag ind i mellem
lounala
tja jeg tro nu heller ikke længere det er fordi hun er nervøs for dem og ikke kan læse dem, tro nærmere det fordi hun ser dem være søde og underdanige, nå de er så lalleglade og så skal de bare domineres og styres,
vil prøve at ringe til ham, herhjemme er hun jo fantastisk, kan alle tricks(selv dæk og giv hals) men når vi ser en anden hund bliver blodtilførelsen til hjernen sgu kappet og alt er glemt
nov 2006
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 84
hun er håbløs