{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

argh, jeg hader at shoppe tøj ! {{forumTopicSubject}}

ja du læste rigtig, jeg hader simpelthen at købe tøj,
og ja, jeg er 100% kvinde alligevel,
det er faktisk en myte at alle kvinder elsker at købe tøj!

så står man der, og leder i tøjstativerne, omgivet af høje smukke tøser, som er klædt på som om de i vært fald ikke shopper fordi de mangler tøj (det må være de kvinder som elsker det)

en meget høflig, men også meeeget moderigtig ekspeditrice kommer hen, giver en elevatorblikket, så man bare føler sig så usmart, og så spørger hun med et meget højt stemmeleje, "får du hjælp?"

nej det gør man ikke, og er allerede så håbløs irriteret over tøj helvedet og siger "nej, jeg skal bruge nogle bukser!"

kvinden løber så en hurtig tur rundt i butikken og finder en ordentlig bunke og man får dem, et par af gangen, med beskeden om, "de her er bare super smarte", eller"de her sider bare helt fantastisk"

og ja, det gør de sikkert på en asparges tynd kvindemenneske som hende, men på en lille prop som mig, sidder de bare ikke pænt!

ikke nok med livviden er et nummer større end man kunne ønske sig, men i højden mangledes der tilgengæld adskelige cm,

jeg er altså ikke ret høj og det betyder at selv de der bukser der er meningen skal være stumpebukser, går mig til anklerne, men ironisk nok istadig ca 5 cm for korte til at jeg kunne bruge dem som lange bukser. langebukser der i mod, skal altid lægges noget der ligner 30 cm op, så jeg kan glemme alt om fine detaljer for neden på buksebenet.

trøjer er en helt andet kapitel, så dem kom jeg slet ikke til idag, det kunne jeg slet ikke klare!

jeg mener en halv time, med sveden piplende ned over panden i etlille prøverum, med jeg ved ikke hvor mange voldt lysspots lige i nakken, så man tror man er ved at blive stegt som en gril kylling, og med den der moderne servitrice med den høje stemme, som kun bliver højere og højre jo mere desperat hun bliver over at der ikke er noget der passer, og som til sidst føler sig forpligtet til at prøve at lyde oprigtig når hun siger, "de er bare perfekte til dig" , ja det er bare rigeligt!

andre kvinder der vil indrømme at tøj shopping ikke er lykken?!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  argh, jeg hader at shoppe tøj !
Kommentér på:
argh, jeg hader at shoppe tøj !

Annonce