17. feb 2006 Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.808
hvem ved hvad???? (Svar i tråde..) {{forumTopicSubject}}
har det senere stykke tid set en masse tråde, hvor folk har haft et problem med deres hund enten iform af hundens mentale tilstand eller iform af dens helbred, en del af tådene har handlet om hudproblemer, og der er det at jeg synes at det kommer rigtig mange svar, men tilgengæld også RIGTIG mange dårlige svar, at folk siger: det skal du ik tage alvorligt det er bare det eller det, det går over, det er nok fordi du bader den for meget, det er helt sikkert pga foderet osv osv, jeg mener selv at man skal tage disse ting alvorligt da jeg selv har allergien tæt inde på livet med Ugly, jeg har trodset mange af svarene og været stand haftig iforhold til mine svar, IKKE at jeg siger at jeg er klogere end alle andre, for det er jeg ik , men nu har jeg gentagene gange set mange dårlige svar, og synes egentlig et eller andet sted, at hvis ik man har noget fornuftigt at sige, så lad vær. i nogle af tilfældene har jeg udleveret nr og hjemmeside på Uglys hudlæge, og i de tilfælde har det vist sig at give pote. hundene havde allergi!!! dette er ikke et surt opstød, og folk incl. mig selv er da 100 % glade for at få svar i sine spørgsmål, men det kræver altså at man kan si lidt fra.
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
---> god point ---> godt indlæg..!!!
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.808
dec 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 773
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
Jeg afholder mig dog fra at svare på den slags tråde, fordi jeg ikke kan se hvordan det ser ud, og fordi jeg ikke anser mig selv som kompetent nok på området.
Hvorfor folk ikke spørger dyrlægen er så en helt anden side af sagen...
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 898 Svar: 11.896
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
Ja.. det er et meget åbent spørgsmål.. men sådan noget som kløe, skæl og rødme kan f.eks være tegn
hvem ved hvad???? (Svar i tråde..)