{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

hvem ved hvad???? (Svar i tråde..) {{forumTopicSubject}}

har det senere stykke tid set en masse tråde, hvor folk har haft et problem med deres hund enten iform af hundens mentale tilstand eller iform af dens helbred, en del af tådene har handlet om hudproblemer, og der er det at jeg synes at det kommer rigtig mange svar, men tilgengæld også RIGTIG mange dårlige svar, at folk siger: det skal du ik tage alvorligt det er bare det eller det, det går over, det er nok fordi du bader den for meget, det er helt sikkert pga foderet osv osv, jeg mener selv at man skal tage disse ting alvorligt da jeg selv har allergien tæt inde på livet med Ugly, jeg har trodset mange af svarene og været stand haftig iforhold til mine svar, IKKE at jeg siger at jeg er klogere end alle andre, for det er jeg ik , men nu har jeg gentagene gange set mange dårlige svar, og synes egentlig et eller andet sted, at hvis ik man har noget fornuftigt at sige, så lad vær. i nogle af tilfældene har jeg udleveret nr og hjemmeside på Uglys hudlæge, og i de tilfælde har det vist sig at give pote. hundene havde allergi!!! dette er ikke et surt opstød, og folk incl. mig selv er da 100 % glade for at få svar i sine spørgsmål, men det kræver altså at man kan si lidt fra.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvem ved hvad???? (Svar i tråde..)
  • #1   8. jan 2007 Kan kun give dig ret...!

---> god point ---> godt indlæg..!!!

• #2   8. jan 2007 nu er det jo en puddel i har, den har jo ry for ikke at fælde, så må det være dens skæl/støv hun måske ik kan tåle, så ville jeg mene i kan nøjes med at skylle hunden og ik bruge shampoo hver gang. jeg skal ik gøre mig klog på det, men et bad i ny og næ skader ingen steder.

• #3   8. jan 2007 Du har ret, hvis ikke det er fornuftigt, skal man lade være med at kommentere. Og ja der kan være hundredevis af forslag til hvorfor hunden har f. eks hud problemer, men det skal der da nærmere undersøgelse til hos dyrlægen. Men man kan godt fortælle om sine egne erfaringer med et lignende problem og så må den der spørger selv sortere, men nr. 1 er dyrlægen som kan tage prøver og konstatere hvad hunden fejler, det kan vi , der ikke har eller ser hunden til daglig ikke svare på. Men jeg synes dat er ok at dele erfaringer, hvis det er seriøst.

• #4   8. jan 2007 Jeg er laaangt hen ad vejen enig med dig, men mange hudproblemer kan undgås ved ikke at vaske hunden for tit, eller at holde øje med hvad man vasker den med.. Det behøver ikke være allergi hver gang nogen har hudproblemer.. At mange har haft gode resultater med foderskifte kan vel gøre skiftet til en mulighed. Man deler jo hvad man ved.

Jeg afholder mig dog fra at svare på den slags tråde, fordi jeg ikke kan se hvordan det ser ud, og fordi jeg ikke anser mig selv som kompetent nok på området.
    Hvorfor folk ikke spørger dyrlægen er så en helt anden side af sagen...
    smiley

• #5   8. jan 2007 Svar skal jo tages med forbehold.....

• #6   8. jan 2007 Louise

Ja.. det er et meget åbent spørgsmål.. men sådan noget som kløe, skæl og rødme kan f.eks være tegn

Kommentér på:
hvem ved hvad???? (Svar i tråde..)

Annonce