{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

Lad nu være {{forumTopicSubject}}

med at gå uden snor på hunden i disse dage....... Jeg skriver det hvert år. Jeg sidder ofte her og på FB nytåret over..... Og HVIS I vidste hvor mange hunde, der stikker af og forsvinder eller bliver kørt over i disse dage.......... Gør jer selv den tjeneste at brug snoren i minimum den næste uge........ De kan redde jeres hunds liv.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lad nu være
  • #1   29. dec 2017 Jeg har i disse dage dobbelt snor på. For mine hunde bliver paniske. Løber gerne modsat, og vores sele har et dumt design, så hvis selen ikke er strammet op inden vi går hjemmefra, kan de trække sig ud af. Så de har snor i halsbånd og sele. Skal skisme ikke miste en hund. Min mors venindes hund løb hjemme fra, og blev fundet dagen efter. Hun var faldet i en å, og var død.

• #5   29. dec 2017 Jeg går kun løs med Sally på stranden tidligt om morgnen, på det tidspunkt er der ingen lømler der er ude og skyde af. Og hvis der er, er det så langt væk at hun kan abstrahere fra det smiley

Jeg er sgu nødt til at få hende krudtet af, ellers stresser hun lige en tand for meget når de skyder af senere smiley

• #7   29. dec 2017 Lotus er fløjtende ligeglad med fyrværkeri....... Men det gør ondt i mine maver hvert år til nytår ved tanken om de skrækslagne hunde, som render rundt derude, fordi de er stukket af fra ejeren smiley

• #8   29. dec 2017 Tina H her i landet hedder loven man først må fyre af fra den 27. men det er der mange der er ret ligeglad med, især når det kommer til det der siger kaboooooom

• #10   29. dec 2017 # Ja, logik for burhøns smiley . Og nej, jeg køber ikke æg fra burhøns...... Jeg bor på landet og får æg hos bondemanden smiley

• #12   29. dec 2017 Vi går aldrig løs med vores nogen steder uanset.

Vores lille hundeskov er undtagenelsen, for der er hegn hele vejen rund, og skoven er vil 100 *100 meter. smiley

Kommentér på:
Lad nu være

Annonce