Puha hvor er det rædselsfuldt - {{forumTopicSubject}}
En af vores chihuahua Pandas hvalpe er død.
Den lille fyr var knap 4 uger og lige begyndt at løbe lidt rundt. I kådhed og tåbelig uopmærksomhed havde vi taget alle hvalpene med ud til spisebordet i køkkenet i går aftes.
Pludselig løb han stærkere end vi havde ventet og faldt på gulvet, gik i kramper og holdt op med at trække vejret. Jeg pustede lidt luft i ham og han begyndte at trække vejret igen.
Han havde det dårligt men ingen fysiske synlige tegn på at han havde slået sig. Han vågnede op og gik lidt omkring.
Vi holdte nøje øje med ham i nat, i morges anbefalede dyrlægen at vi gav ham modermælkserstatning fordi han ikke ville spise hos moderen.
Vi håbede og håbede det bedste og er helt ødelagte over at vi bevidst/ubevidst har brugt så mange kræfter på at håbe det bedste.
Kl. 17.00 i dag døde han, en af os tuder hele tiden, en kaster op og græder og jeg er sindsyg ulykkelig.
Hvordan kommer man over det?
Jeg ringede til dyrlægen fordi han peb og ikke ville spise, han anbefalde at
sep 2004
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 289 Svar: 2.462
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 4 Emner: 38 Svar: 99
Jeg har også mistet en hvalp (dog kun 36 timer gammel). Jeg gjorde det man i hvert fald ikke skal gøre : prøve at glemme det, med det samme. Det resulterede i at næste gang noget gik galt (med hundene), reagerede jeg bare dobbelt så meget.
Mvh Christina
mar 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 398
mar 2005
Følger: 24 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 134
sep 2004
Følger: 57 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 643 Svar: 3.041
føler med jer
Knus Bolette
mar 2005
Følger: 24 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 134
Men det er hårdt.
Tud - tud
Nu kommer min yngste ned, hun tuder også hun vil gerne puttes.
Susanne
aug 2004
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 4 Emner: 50 Svar: 253
Men på den anden side er det vigtigste vel at resten af hvalpene får det godt fremover og får nogle gode hjem, så brug tiden på den i stedet for at tænke på det hele tiden.
Jeg ved godt at det ikke er det samme, men jeg var ude for at klemme en af vores killinger i døren og den måtte aflives efter 2 dage da dens skulder var blevet ødelagt.
Det er hårdt men jeg brugte tiden på resten af killingerne og syntes faktisk ikke længere at det er så hårdt.
Men jeg føler med dig.
Men livet er nogle gange grusomt.
Jeg håber at I alle vil få det bedre med tiden.
Venlig Hilsen Anne
maj 2004
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 66
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 50 Svar: 141
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Jeg er kommet nogenlunde over tabet af Tulle, men skriver jeg om hende, presser tårene stadig på.
Puha hvor er det rædselsfuldt -