870 visninger
|
Oprettet:
puha hvor jeg er {{forumTopicSubject}}
glad for at Balder er som han er....
Kom om ved nogle piger i dag (ca. 10år), den ene flyver hen til Balder og vil kramme ham ( armene rundt om halsen på ham). Han bliver selvfølgelig bange, da han var travlt optaget af en dejlig fært i græsset. Heldigvis hopper han bare til siden.
Forklarer så pigen at det må hun aldrig gøre igen, da hun ellers risikere at blive bidt...
Heldigvis er Balder godheden selv, men man ved jo aldrig.
jun 2007
Følger: 70 Følgere: 62 Hunde: 1 Emner: 232 Svar: 2.745
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
Tror at hun blev lidt flov, hun sagde ikke noget - Fik lidt ondt af hende, men det er jo for hendes egen skyld - Og en evt hund samt hundeejers skyld..
aug 2007
Plejer at holde ham, når børn snakker med ham, ellers vil han bare op og slikke dem i hovedet;-))
aug 2007
Jeg havde så heldigvis set hende, så jeg sagde det bare lige så stille og roligt
dec 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 3.831
Men man må lige forklare dem at de skal passe på med det der. Emma elsker det heldigvis, og kan ikke få nok at små børn, men for fanden da hvor kan det gå galt meget hurtigt.
Så de fik også en prædiken og så kunne de klappe videre. En hund kan jo sagtens ligge og logre med halen og alligevel være aggressiv.
Men dejligt når nogen gider lige sige hej, så er Emma i sit es
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 203 Svar: 2.340
Da hun var et år kom der en dreng hoppende bagfra og gav hende en kæmpe krammer. Hun blev så forskrækket. Det tog meget lang tid og meget hjælp fra søde børn, før hun blev nogenlunde tryg ved børn. Hun gør ikke noget men undgår helst børn hun ikke kender.
aug 2007
Vi har mødt masser af børn, de har altid spurgt først, så jeg var helt paf.
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 203 Svar: 2.340
aug 2007
Men tror desværre at det ofte er børn som ikke er vant til at omgås hunde, der laver disse "overfald" - Måske man burde gør mere ud af at informere børn om hunde og hvordan man omgås dem...
puha hvor jeg er