{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

puha hvor jeg er {{forumTopicSubject}}

glad for at Balder er som han er....

Kom om ved nogle piger i dag (ca. 10år), den ene flyver hen til Balder og vil kramme ham ( armene rundt om halsen på ham). Han bliver selvfølgelig bange, da han var travlt optaget af en dejlig fært i græsset. Heldigvis hopper han bare til siden.

Forklarer så pigen at det må hun aldrig gøre igen, da hun ellers risikere at blive bidt...

Heldigvis er Balder godheden selv, men man ved jo aldrig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  puha hvor jeg er
  • #1   29. apr 2008 Det er dog dejligt at Balder er som han er.. Godt at du fortalte pigerne det, for man ved jo aldrig...

• #2   29. apr 2008 Nej det er jo også det.

Tror at hun blev lidt flov, hun sagde ikke noget - Fik lidt ondt af hende, men det er jo for hendes egen skyld - Og en evt hund samt hundeejers skyld..

• #3   29. apr 2008 KKK - Ja det plejer Balder også at gøre, men han var helt væk i færten, så han fik sig sgu en forskrækkelse.

Plejer at holde ham, når børn snakker med ham, ellers vil han bare op og slikke dem i hovedet;-))

• #4   29. apr 2008 Dorte - Ja tak, jeg tror da også at jeg havde råbt lidt op i din situation.

Jeg havde så heldigvis set hende, så jeg sagde det bare lige så stille og roligt

• #5   29. apr 2008 Ja Emma blev også overfaldet med kys og krammere i dag af tre fremmede piger.

Men man må lige forklare dem at de skal passe på med det der. Emma elsker det heldigvis, og kan ikke få nok at små børn, men for fanden da hvor kan det gå galt meget hurtigt.

Så de fik også en prædiken og så kunne de klappe videre. En hund kan jo sagtens ligge og logre med halen og alligevel være aggressiv.

Men dejligt når nogen gider lige sige hej, så er Emma i sit es smiley

• #6   29. apr 2008 Puha.. Godt Balder er sådan en godmodig hund. Lige netop den adfærd fra et barn er skyld i at min tæve på 8 er usikker på børn især drenge på 7 - 8 år.

Da hun var et år kom der en dreng hoppende bagfra og gav hende en kæmpe krammer. Hun blev så forskrækket. Det tog meget lang tid og meget hjælp fra søde børn, før hun blev nogenlunde tryg ved børn. Hun gør ikke noget men undgår helst børn hun ikke kender.

• #7   29. apr 2008 Anette - Åh hvor er det bare ærgeligt at det skal gå ud over hundens psyke (staves). Bare fordi der er nogle børn som ikke kan styre sig og lige spørge først.

Vi har mødt masser af børn, de har altid spurgt først, så jeg var helt paf.

• #8   29. apr 2008 Karina H: tja, Pei Pei er nu god nok. Hun er ikke aggressiv , hun vælger at gå sin vej hvis der er børn hun ikke kender. Men det kunne godt have udviklet sig uheldigt, hvis ikke jeg havde gjort en kæmpe indsats i tiden efter for at rette op på skaden.

• #9   29. apr 2008 Anette - Ja, heldigvis tror jeg at der skal mere til end denne her lille hændelse til at gøre noget ved Balder - Bare børn kigger på ham, går han i selvsving, uhh jubii de vil helt sikkert snakke med mig..

Men tror desværre at det ofte er børn som ikke er vant til at omgås hunde, der laver disse "overfald" - Måske man burde gør mere ud af at informere børn om hunde og hvordan man omgås dem...

Kommentér på:
puha hvor jeg er

Annonce