Puha, hvor er det hårdt... {{forumTopicSubject}}
Ja, for satan hvor er det hårdt og hvor er dagene dog ekstremt lange når man ikke ved om man får lov til at beholde sin dejlige hund eller ej...
Homer har fået konstateret bygningsfejl i ryggen og har dermed dannet slidgigt. Derfor er han nu på smertestillende og skal holdes i nogenlunde ro (må ikke lave uhensigtsmæssige bevægelser i ryggen)...
Vi afventer nu svar fra en knogleteknikker på om der kan gøres noget og hvis der kan, hvad der kan gøres...
Synes fandme det er hårdt. Også at holde sig kørende og ikke bare sætte sig ned og tude foran ham.
Jeg har kæmpet for at holde tårerne inde og så har jeg været ude og træne ham mentalt og gået lange stille ture med ham for at få tankerne væk og prøve at sørge for at holde hverdagen så normal som muligt..
Andre der har prøvet at være i sådan en situation? Man vil jo ikke lægge sig grædende og kysse og kramme hunden, for så får den det da ikke særligt sjovt indtil svaret kommer...
Hvordan har I andre håndteret det, hvis I har været udsat for lign..?
Synes der er LANG TID til torsdag... *suk* :´-(
Havde behov for at komme lidt ud med det... For så frustreret tror jeg aldrig jeg har været i hele mit liv!!
/ Dina
sep 2005
Følger: 35 Følgere: 33 Hunde: 7 Emner: 95 Svar: 999
jan 2006
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 113 Svar: 2.449
jan 2006
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 113 Svar: 2.449
aug 2007
Følger: 29 Følgere: 21 Hunde: 5 Annoncer: 1 Emner: 99 Svar: 2.074
Jeg har prøvet det med min hund Jack, han har en svulst i hjernen. Det slog mig totalt ud, og mit liv gik helt i stå. Heldigvis kan hans sygdom holdes nede med en pille dagligt, og han er præcis som han altid har været, lader sig ikke mærke med noget. Men da jeg fik dianosen... Hold op hvor jeg græd, og krammede og kyssede min lille hund konstant, han anede jo ikke hvor syg han var, så han synes bare jeg var irriterende. Nu har han levet med det i snart 2 år, og der er stadig ingen symptomer at spore hos ham.
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Det er hårdt at have en "syg" hund, man aner ikke om man er købt eller solgt.
Knus herfra *S*
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 265 Svar: 4.543
Lonni: Tak søde.. Ved jeg altid er velkommen.. Men jeg trænede med ham i går.. Både fremadsendelse, vente, sit - bliv siddende, indkald og så gik jeg to spor med ham.. Og hold kæft hvor var han god.. Tror du lige jeg var stolt..? Det må jeg da lige tjekke med mailen
Mette: Okay.. Det var da fantastisk.. Håber fandme også at de kan gøre noget og han derefter kan leve et symptomfri liv.. Men hvem ville ikke ønske det i sådan en situation? Det er mere den her følelse af ikke at have kontrol over noget.. Jeg har jo ingen anelse om hvordan meldingen vil lyde.. Dyrlægen kunne slet ikke give mig et prej om det ville gå den ene eller den anden vej..
René: Det kan muligvis være løsningen på hans rygsøjle.. Men der skal næsten med garanti opereres hvis de kan, da der sidder et stykke knogle nede ved hoftebenet der er blevet slidt og derfor er blevet spidst og gnider på ved hoftebenet, mener jeg det var.... Men hold kæft hvor jeg håber!!!
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Krydser fingre for i får en god besked på trosdag, er det claus sloth, der skal kigge på det ?
apr 2006
maj 2008
Følger: 130 Følgere: 128 Hunde: 1 Emner: 1.425 Svar: 17.873
Masser af trøstekram fra os !
apr 2006
Puha, hvor er det hårdt...