{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.852 visninger | Oprettet:

Hjæææælp min hund stinker.. osv osv {{forumTopicSubject}}

Nu må det være nok.. efter at have været i bad går der Max 5dage så stinker han igen, og det bliver værre jo ældre han bliver syntes jeg (3 år til jan).

Har hørt man kan bade dem for meget, men har prøvet ikke at bade ham 2mdr. Det hjælper ikke, han er ligeså fedtet og stinkende af den grund. Han plejer at komme i bad hver anden uge. Og det sikkert for meget men kan ikke holde det ud, det flovt at have folk med i bilen og have ham med ude når folk har rørt ham stinker de.

Han fælder samtidig unormalt meget syntes jeg, har prøvet forskellige shampoo fra dyrelægen den sidste hedder Pyoderm og skal bruges 2 gange ved hver vask 2-3 gange om ugen.. det virker ikke og sådan en stor hund til den shampoo pris gider man altså ikke i længden.

Nogen som har samme problem..?? Mangler et råd nu da jeg ikke gider mere. Tror måske han har en betændelses tilstand da han har så mange små ting i perioder feks. ørebetændelse, øjenen løber så der kommer brune render, røde bagpoter fordi der er svamp imellem tærene og han gnaver og slikker i den tit. han har altid haft dårlige øre, som skal dryppes 8-10 gange om året i en uge eller 2.. Det med øjnene kommer 5-6 gange om året.

Er simpel hen så træt af at have problemer og gå til dyrlægen som alligevel bare renser og siger her er en ny tube et eller andet. Nogen siger AM bulldogs er en allergi hund og tåler ikke mange ting.. Tror på dem som siger det, da han også slår ud af alt andet end tørkost.

Han får foder med lam og ris da det skulle være godt for allergi og pels.. mærket er Arion. Tænkte på at give ham noget fiske olie for at han måske fælder mindre??

Please kom med noget positivt er klar på alt så jeg selv kan holde min dejlige hund ud.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjæææælp min hund stinker.. osv osv
Kommentér på:
Hjæææælp min hund stinker.. osv osv

Annonce