Min hvalp gør af en lille dreng Min hvalp gør af en lille dreng
Kære alle,
Jeg håber at en kan hjælpe mig med et problem som har stået på en måned nu.
Min hvalp på 7 måneder kunne for en måned siden og tidligere godt lide vores overbos søn på 3 år. Vores hvalp kan lide alle mennesker og børn.
Før en måned møder vi så vores overbo med sønnen i vores opgang. Den lille dreng har en stor sort cykelhjelm. Ivy (vores hund) bliver bange og begynder at gø helt vildt. Vores overbo tager cykelhjelmen af drengen men ivy fortsætter med at gå af drengen.
Siden den dag har ivy gøet helt vildt når hun kan høre drengen på opgangen eller når vi møder drengen. Eksempelvis i dag nede i gården hvor hun reagerede meget voldsomt ved at gø helt vildt af ham.
Hun gør aldrig ellers, hverken af voksne, børn eller andre hunde og hun er ikke bange for andre børn, tværtimod søger hun ofte kontakt med børn i parken.
Hvad tror i der er sket og kan man gøre noget? Kan det passe at en hund ikke kan lide en person specifikt? Det er jo super ærgerligt når det er vores overbo som vi møder hele tiden - og især også for den lille dreng som jeg er blevet bange for Ivy fordi hun gør voldsomt når hører/ser ham.
Tusinde tak for hjælpen på forhånd!
aug 2017
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 6
jun 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
jun 2017
jun 2017
Min hvalp gør af en lille dreng