{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Øv. Simba er syg:0( {{forumTopicSubject}}

Øv hvor er jeg træt af det hele idag.

Min hund startede morgenen igår morges med at kaste op efter vores morgentur men jeg lagede ikke umiddelbart noget i det, da hunde sommetider godt kan kaste op hvis de har spist et eller andet, men da jeg kom hjem fra skole havde min kæreste været ved dyrlæge med ham da han blev ved med at kaste op. Vi fik noget diætfoder (bruger normalt Hills Natures Best) og han fik en indsprøjtning, og så fik vi nogle piller han skulle have fra idag af. Og han måtte intet få at spise resten af dagen.

Vi skulle komme igen idag hvis han blev ved med at kaste op. Han kastete op hele aftenen og natten med, og jeg lå på sofaen ved ham hele natten og ringede selfølgelig til dyrlægen her til mrgen.

Simba blev indlagt kl halv ni (ca) for de kan ikke rigtigt finde ud af havd han fejler, han drikker godtnok men kaster vande op igen, så han skal have drop og røngtenfotograferes for at se om der er et fremmedlegeme i mavesækken.

Jeg skulle ringe derop her mellem 12 og 13, men han skulle højst sansynligt blive til imorgen.

Min stakkels lille vovse..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv. Simba er syg:0(
Kommentér på:
Øv. Simba er syg:0(

Annonce