{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.200 visninger | Oprettet:

Øv,ingen hvalpe på min "præmietyr" Bobo {{forumTopicSubject}}

Var ved dyrlæge tjek med hele banden i dag.
Men 2 katte,min maine coon han Simba,huskat Rosa,mine 2 labrador Buller og Bamse og så min lille chi Bobo...
Men øv øv og endnu mere øv, Bobo s bagben var ikke ok,havd håbet på et lille mirakel at jeg kunne bruge ham til avl da jeg har tavle på ham og alle folk er vilde med hans aftegninger og sind,men den gik ikke.
men ellers var hele banden ok.
Alle hundene var muskuløse inklusiv Bobo og sørme om han ikke havde taget 300 gram på! Er nu oppe på 3,5 kg hehe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv,ingen hvalpe på min "præmietyr" Bobo
  • #1   26. okt 2011 Ja, ind i mellem må man sluge nogle kameler.
    Jeg havde da bestemt også håbet på at nogen af mine skønne hunde ku bruges i avl. Og det ville Anubis egentlig også ( og han er avlskåret og alt det der), men jeg syntes lige han manglede det sidste for at jeg ku sige at han ville være fantastisk i avlen.
    Isis er ikke helt normal i hjernen (men avlsgodkendt og har prøver), så hun skal heller ikke indgå i avl.
    Lille Igor...........Tja, han har ikke fået det rigtige hårlag og mangler også den ene kugle.
    Måske engang ude i fremtiden, hvis jeg får den perfekte hund..............


  • #2   26. okt 2011 Det er da rigtig øv....

    Men det går nok smiley havde det ikke været PL, så havde det været størrelsen som var problemet, for han er jo med 3,5 kg for stor.
    en da træls hvis han ikke er fri.


  • #3   26. okt 2011 jeg har jo aldrig synes han var for stor... set en del større da der er en del chi er herude hvor jeg bor... Sjovt nok de har fået dem efter mig fordi de har mødt Bobo. Så kun 3 andre da jeg flyttede ind og nu er der hvad jeg ved af 12 gg... og hende den ene bekendte jeg har ville så gerne have Bobo på hendes tæve der lige er gået i løb,men den gik så ikke.
    Ville ellers havde været det perfekte match,for hendes vejer 300 gram mere end Bobo,så det jo også en stor tæve.
    Men jeg nøjes fint med at have Bobo til hygge hund. Sgu så mange sjove oplevelse med ham og hans "store brødre"


  • #4   27. okt 2011 Han har ingen smerter sagde dyrlægen for kunne rykke med hans ben uden han sagde noget.
    Sagde tværtimod at det var godt han fik så meget motion som han gjorde (bliver altid luftet sammen med de store)
    Mht trapper hjemme går han selv op men jeg skal bære ham ned.

    Vil det sige at selvom han kunne bruges til avl ville det ikke være et "godkendt" kuld nu han vejer 3,5 kg?
    Har aldrig gået op op deres vægt,bare de er sunde og raske.
    Godt klar over han selvfølgelig ikke skulle på en tæve som vejede 2 kg,men tænkte på en med samme vægt eller derover
    .


  • #5   27. okt 2011 Jeg har en DRU stamtavle
    Men jo også ligegyldigt nu han ikke kan bruges


  • #6   27. okt 2011 ok,ikke noget jeg har tænkt over da jeg ikke har forstand på opdræt-
    Altid kun haft "hygge" hunde


Kommentér på:
Øv,ingen hvalpe på min "præmietyr" Bobo

Annonce