{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

øv - ingen hvalpe her :o( {{forumTopicSubject}}

I tirsdags havde vi vores engelske bulldog, Bertha, med op til dyrlægen, hvor vi skulle have foretaget en scanning på hende, for at se om hun var med hvalpe...
Det var hun desværre ikke.. Da vi og dyrlægen kunne se på skærmen, at der ingen hvalpe var, blev jeg, overraskende nok, ikke ret skuffet.. Men som dagene går, begyndet det at gå mere og mere op for mig: Der kommer ingen små hvalpe denne gang.. :o( Øv øv - havde sådan glædet mig til at få en bette vaps mere..

Det værste var nok at skulle fortælle de 3 potentielle købere, at der ingen hvalpe var - puha, sendte mails til to af dem, da de er på ferie og snakkede i tlf med den tredje - hun blev skuffet kunne jeg høre :o(

Min kæreste og jeg har efterfølgende snakket med om det overhovedet var "meant to be" - og om vi vil prøve igen.. Vi har endnu ikke besluttet os, så nu må vi se hvor det ender..

Som tidligere nævnt, troede jeg først ikke jeg blev så skuffet - men øv hvor er jeg bare skuffet - jeg kan mærke det helt ned i maven.... Men det er vel vel forståeligt, når det er noget man har planlagt i lige knap 11 måneder, brugt meget tid og mange penge på, og så har vi "bare" fået en hund, der er falsk drægtig.. øv bøv..

Men HELDIGVIS er Bertha jo stadig vores lille øjensten - og hun er ligeså glad som hun plejer at være :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv - ingen hvalpe her :o(
  • #1   4. mar 2010 Ja det går ikke altid som man ønsker sig , så I må på den igen.

  • #2   4. mar 2010 Føler med jer - men det er jo desværre det der nogen gange sker....
    Håber at det lykkes for jer hvis I vælger at prøve igen.


  • #3   4. mar 2010 Evi: nej desværre - men hvor kunne det være dejligt, hvis det gjorde ;o)

    Dorthe G: Nu må vi se hvad det bliver til.. vi har jo en del tid til at tænke det godt og grundigt igennem!


  • #4   4. mar 2010 Håber det lykkes for jer, og at det ikke slår jer helt ud smiley Engelsk bulldog er en FANTASTISK race! - måtte desværre aflive min 2 årige dreng i sommers - og har nu prøvet med en helt anden race - for min engelsk var også helt speciel. Håber i får nogle dejlige hvalpe, når tiden er til det smiley

  • #5   4. mar 2010 ina S:
    mange tak for det.. men nu må vi lige se hvad vi beslutter os for!!
    Det var da en alt for tidlig alder jeres buller måtte forlade vores verden - hvordan kan det være?


  • #6   4. mar 2010 Jeg købte ham desværre gennem detmeget omdiskuterede Bullvile... Han humpede på det ene bagben - startede først da han var omkring et halvtår. Vi troede det var vokseværk. med tiden blev det bare ikke bedre. En dag da vi kom hjem fra arbejde, gik han på det ellers dårlige ben og humpede på det gode. Og han ville ikke rigtig rejse sig. Vi havde været til dyrlægen med ham før med det andet ben (det dårlige) men de sagde at det kunne være fordi han lå ned i for lang tid af gangen (?!). Han blev aflivet den dag han ikke kunne gå. Dyrlægen sagde der, at det var svær HD eller noget med hans nervebaner i ryggen. Vi fik det ikke røntgenundersøgt, da dyrlægen sagde, at det ikke gjorde en forskel - han kunne ikke reddes. Selvom han humpede på det ene ben, skal det dog siges, at han stadig kunne lege og tonse rundt i haven og hoppe op i sofaen. Jeg er selvfølgelig ked af at jeg har støttet en hundehandler (selvom jeg dengang ikke vidste at han var det - han havde alle de rigtige papire atvise), men på den anden side, er jeg glad for, at vi kunne give Rocky 2½ gode år med utrolig meget kærlighed. Han er stadig savnet! Jeg har senere set, at ca 1500 hundekøbere har klaget over syge hvalpe fra det sted - og hunde som er blevet aflivet af forskellige grunde. Håber at ingen køber gennem ham mere - han burde bare låses inde!

Kommentér på:
øv - ingen hvalpe her :o(

Annonce