øv - ingen hvalpe her :o( {{forumTopicSubject}}
I tirsdags havde vi vores engelske bulldog, Bertha, med op til dyrlægen, hvor vi skulle have foretaget en scanning på hende, for at se om hun var med hvalpe...
Det var hun desværre ikke.. Da vi og dyrlægen kunne se på skærmen, at der ingen hvalpe var, blev jeg, overraskende nok, ikke ret skuffet.. Men som dagene går, begyndet det at gå mere og mere op for mig: Der kommer ingen små hvalpe denne gang.. :o( Øv øv - havde sådan glædet mig til at få en bette vaps mere..
Det værste var nok at skulle fortælle de 3 potentielle købere, at der ingen hvalpe var - puha, sendte mails til to af dem, da de er på ferie og snakkede i tlf med den tredje - hun blev skuffet kunne jeg høre :o(
Min kæreste og jeg har efterfølgende snakket med om det overhovedet var "meant to be" - og om vi vil prøve igen.. Vi har endnu ikke besluttet os, så nu må vi se hvor det ender..
Som tidligere nævnt, troede jeg først ikke jeg blev så skuffet - men øv hvor er jeg bare skuffet - jeg kan mærke det helt ned i maven.... Men det er vel vel forståeligt, når det er noget man har planlagt i lige knap 11 måneder, brugt meget tid og mange penge på, og så har vi "bare" fået en hund, der er falsk drægtig.. øv bøv..
Men HELDIGVIS er Bertha jo stadig vores lille øjensten - og hun er ligeså glad som hun plejer at være :o)
jun 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Emner: 88 Svar: 1.781
mar 2006
Følger: 18 Følgere: 19 Hunde: 6 Emner: 36 Svar: 1.188
Håber at det lykkes for jer hvis I vælger at prøve igen.
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 211 Svar: 641
Dorthe G: Nu må vi se hvad det bliver til.. vi har jo en del tid til at tænke det godt og grundigt igennem!
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 60
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 211 Svar: 641
mange tak for det.. men nu må vi lige se hvad vi beslutter os for!!
Det var da en alt for tidlig alder jeres buller måtte forlade vores verden - hvordan kan det være?
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 60
øv - ingen hvalpe her :o(