{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

ingen kundepleje ØV.... {{forumTopicSubject}}

ja nu er det altså nok.....
jeg er efterhånden godt skide træt at TVkanaler, der enten flytter helt eller flytter pogrammer til søster kananler....
jeg er en af de uheldige der bor i hus (ja i hørte rigtig)... og derfor ikke har hverken parabol eller fællesantenne, og jeg kan derfor ikke se alle de fine kanaler...på mit tv er der DR1, DR2, TV2, kanal kbh., over and out...

her for ikke så længe siden kunne jeg se TVdanmark, som efterhånden var blevet en rigtig god kanal, med fede serier og talkshow pogrammer...og vupti forsvandt den...hmmmm øv....

dråben der fik mit bæger til at flyde over, var da jeg fandt ud af at Oscar showet i sin fulde længde, er blevet flyttet FRA TV2 (som altid) til TV2 film kanalen.... så nu kan jeg bare ikke se det ...TUFF Lykke bare ærgeligt....

hvis jeg skulle have alle disse fine kanaler, på min husstand, ville det stå mig i 700,- om måneden....og helt seriøst det har jeg sku ikke råd til for at kunne glo tv....

jeg synes bare de tv kanaler tar røven på deres kunder.....for tænk lige på hvor mange reklamer de sender i løbet af en dag....hvor meget reelt tv får man for sine penge....
FNYYYYSSSS

Lykke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ingen kundepleje ØV....
Kommentér på:
ingen kundepleje ØV....

Annonce