Brokke tråd bi stik øv! {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Må lige ud med mit raseri ovre bier ,
nu blev Min hund Simba igen stukket af en bi i dag ,
og det anden gang på en uge,
min stakkels dreng skreg som aldrig hørt ham før,
og det varet længe og han er ikke pivet normalt skal det siges .
Kunne ikke støtte på foden , og var 25 min rask gå gang hjemme fra,
måttet tag ham op på armen ,
og så afsted, og skal lige siges ,
selvom han kun vejer 5 kg , bliver de hurtigt tunge at gå med .
fandt broden , og ud med en pincet .
Og måtte hele tiden stoppe ham i at slikke på den .
Han har været pylret hele dagen ,
men nu er han her den sidste time, været glad igen , og leget , og støttet på foden
Og godt han ikke er allergisk , trods alt , men hvor gjorde det ondt på ham
Nogen der selv har prøvet bi stik?
Og hunden også ? Og er du eller din hund? Allergisk ? Og har det været ved at gå grueligt galt ?
Billed af Simba , der har fået lov at få sin dyne ned på gulvet , med sove får , og mor ved siden af til at nusse om ham
dec 2013
Følger: 37 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 132 Svar: 960
Er en bi og en hveps det samme nu bliver jeg sku forvirret hjælp søges
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
Misja blev stukket i munden i sidste uge, hun hæved op i den ene side Og jeg måtte slet ikke komme til hende Men jeg holdt godt øje med hende Jeg hader de vipse og bier
Jeg blev selv stukket for fler år siden i fingeren ved at plukke jordbær Det tog højest 2 min så gjorde det ikke ondt mere Men sidste år blev igen stukket for pokker jeg tror jeg havde ondt i næsten en uge Så ja det gør virkelig ondt
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Bent der i mod, han samler nærmest på hvepse stik Dem han fik i fredags er begyndt at klø som ind i helvede og han er ved at blive tosset i hovedet af at loppe sig allevegne
dec 2013
feb 2014
den i går havde han slet intet gjort, den fløj ind i flaskerummet satte sig i nakken på ham og inden jeg nåede at sige noget til ham, stak den ham i nakken
Især hans hånd hvor han fik 3 stik i fredags er hævet, ikke voldsomt, men den er hævet og det KLØR
Den hævede først lørdag aften, og begyndte at klø
dec 2013
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.857
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.314
jun 2009
Følger: 48 Følgere: 45 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 244
Håber at din lille vuf får det bedre igen
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
dec 2013
Inger N ja stakkels vores dejlige hunde , skal udsættes for de møj hvepse for det gjorde virkelig ondt på Simba det var også lige et følsomt sted , lige ved træde poten , og neglen .men i munden som Misja , ville jeg være mere bange, når de kan hæve så meget op, så de kan få problemer med at trække vejret godt det ikke skete , for dejlige Misja .
Petra Janco føj da hvor sygt! Og den kastet ikke op?
Czajkowski sikke en sej hund en ener
Blondinen og musen ja de er nogen lede sataner hvepse og ikke godt for noget! Simba, s pote er stadig lidt hævet , men har været i fint humør heldigvis
Nadja glad for at høre, der ikke skete ydeligere er det modgift du altid har på dig? Eller hvad er det ?
Vark he he ville gerne se dig i fuldt Galop , ej men folk griner også af mig , når jeg løber hysterisk rundt nogen gange når en hveps jagter mig og når jeg er sammen med mig søster , som er lige så hys som mig, så når hun skriger op , kommer jeg også til det , automatisk og så løber vi rundt om hinanden som to tosser , hold op det må være god griner at kigge på, for andre mennesker
En guldsmed , fløj ved min arm forleden , og løb også et stykke væk ha ha ja gad vide om de kan stikke
dec 2013
Inger N ja stakkels vores dejlige hunde , skal udsættes for de møj hvepse for det gjorde virkelig ondt på Simba det var også lige et følsomt sted , lige ved træde poten , og neglen .men i munden som Misja , ville jeg være mere bange, når de kan hæve så meget op, så de kan få problemer med at trække vejret godt det ikke skete , for dejlige Misja .
Petra Janco føj da hvor sygt! Og den kastet ikke op?
Czajkowski sikke en sej hund en ener
Blondinen og musen ja de er nogen lede sataner hvepse og ikke godt for noget! Simba, s pote er stadig lidt hævet , men har været i fint humør heldigvis
Nadja glad for at høre, der ikke skete ydeligere er det modgift du altid har på dig? Eller hvad er det ?
Vark he he ville gerne se dig i fuldt Galop , ej men folk griner også af mig , når jeg løber hysterisk rundt nogen gange når en hveps jagter mig og når jeg er sammen med mig søster , som er lige så hys som mig, så når hun skriger op , kommer jeg også til det , automatisk og så løber vi rundt om hinanden som to tosser , hold op det må være god griner at kigge på, for andre mennesker
En guldsmed , fløj ved min arm forleden , og løb også et stykke væk ha ha ja gad vide om de kan stikke
dec 2013
Mette Marie A tak for den gode viden og vildt nok du har nerver til at være bi avler
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 47 Hunde: 11 Emner: 77 Svar: 7.936
Åh, hvor var hun ynkelig i de dage, hun var ellers en meget sej dame.
Selvfølgelig lige op til nogle helligdage, men min søde dyrlæge sagde, at jeg bare skulle ringe uanset tidspunkt og at det selvfølgelig var på hendes regning, når hun havde set hunden og vurderet, at almindelig amtihistamin og tid ville få hævelsen til at forsvinde.
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 47 Hunde: 11 Emner: 77 Svar: 7.936
dec 2013
dec 2013
feb 2014
Måske jeg skulle smide et billede ind af de enorme hvepse jeg har her , jeg har klappet 2 stks
De er gigante
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.857
Var meget bange for dem ville stille hende på vej ned :-S
feb 2014
I kan bande på at hårende rejser sig på hovedet af en når den brummer hidsigt rundt i vinduet
feb 2014
Hun sad oppe på den ene værelse.... selv polakkerne skreg og løb
Hun er mindst 6 cm lang.... føj føj føj
feb 2014
dec 2013
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 201 Svar: 1.672
Jeg er mega allergisk overfor deres stik, så jeg flygter også så snart de kommer. Manden er heller ikke vild med dem, så han flygter også. Så hvis vi har en hveps inde i stuen, løber vi begge forvirret rundt - og hunden, ja han tror bare at vi skal lege, så han løber med.
Han vil i øvrigt gerne jagte dem, og har også fået dem i munden en del gange, han er dog (7-9-13) aldrig blevet stukket før.
dec 2013
dec 2013
Gesar har ikke ord for, dit tab , og så på den måde , det skete er jeg frygtelig ked af at høre . Tak for du delte det .
Brokke tråd bi stik øv!