{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Hunde med manglende lemmer {{forumTopicSubject}}

Da jeg læste denne artkel, som jeg til at tænke på hunde som mangler et eller flere ben.

(link fjernet)

Her i Haderslev går en sort lab, som har fået amputeret det ene bagben/lår

Jeg har mødt Peppo her fra HG som mangler et forben.

Jeg er forbavset over hvor godt disse hunde klarer sig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde med manglende lemmer
  • #1   11. dec 2006 Ja det er forbavsende at de kan klare sig som fuldlemmede artsfæller.

    Men blev Monique kørt over og knuste et ben eller to tror jeg ikke jeg ville byde hende en aputation el.l.
    Bare det at man ikke kan vide sig sikker på om de er i smerter er nok til at jeg ville sige fra.

    Min generelle holdning er dog også at hverken mennesker eller dyr bør holdes i live for enhver pris.


  • #2   11. dec 2006 Jeg ved heller ikke hvordan jeg ville forholde mig, hvis det var en af mine hunde.....



  • #3   11. dec 2006 Det er svært at udtale sig om hvordan og hvad jeg ville gøre når jeg ikke har stået i situationen.

    Har flere gange spurgt div. dyrlæger og behandlere om det skulle være slut for Fie grundet de ting vi har været igennem med hendes ben.

    Så hvis jeg en dag stod i en sådan situation og ikke selv kunne tage en beslutning ville jeg følge dyrlægens råd.


  • #4   11. dec 2006 Jeg ved heller ikke hvad jeg ville gøre.
    Men jeg tror ikke en så tung og lav hund som en SBT vil kunne klare sig på 3 eller 2 ben.
    Man hører ofte om hunde der overbelaster modsatte ben, hvis de har en skade eller lign, og det må da være endnu mere udtalt ved amputation!?

    Tror der findes ligeså mange mislykkede forsøg, som der findes mirakel historier, og det må bare være op til én selv om man vil tage chancen!


Kommentér på:
Hunde med manglende lemmer

Annonce