{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

hun stikker af {{forumTopicSubject}}

lilo har flere gange vist hun godt kan komme over vores hegn, men har ALDRIG gjort det andet end det var fordi vi gik på den anden side, og hun har altid holdt sig indenfor vores grund, hvilket er godt da vi bor klods op af en stor vej, med meget og hurtig trafik,
men de sidste par dage er hun begyndt at stikke af, hopper over hegnet og hen til genboen og deres velvoksen schæferhan, som sagt har hun aldrig før krydset vejen uden mig,
jeg ved godt hun ikke har fået sine gåture de sidste par dage(jeg er lige blevet opereret i maven) men jeg frygter lidt at det ikke stopper når vi igen imorgen, starter dem op, nu har hun jo fundet genboens hund, som hun er vildt hmm glad for(han vil kun parre)

jeg kan ikke bygge mere hegn eller noget op og jeg kan jo ikke gå med hende hele tiden(det må jeg ikke endnu)
hvad gør man lige, sætter hende i snor i haven, er det ikke synd,
er bange for hun pludselig bliver kørt ned, man elsker jo kræet selvom det bryder igennem døre og ødelægger børnenes juledekorationer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hun stikker af
  • #1   9. dec 2006 umiddelbart vil jeg sige nej, for hun er kun 18 uger og vores hanhund herhjemme har ikke fået den intreresse at parre hende

  • #2   9. dec 2006 Hvor højt er jeres hegn i haven ?

  • #3   9. dec 2006 jamen, det er ca 1.30 cm højt og så er det sat dobbelt op, dvs der står først et hegn og ca 30-40 cm bag det står der endnu et hegn i samme højde, ,hvilket før har hindret en beagle i at komme ud af haven, men ikke Lilo

  • #4   9. dec 2006 ja tak så hopper hun højt....

    Har du prøvet at kaste noget foder ud i haven mens hun er der. Så får hun noget andet at tænke på hvis det er. Ved ikke om det hjælper på hende.....


  • #5   9. dec 2006 ja hun gør, jeg forstår slet ikke hvordan hun kan
    jeg lader dem hverdag søge efter deres mad i haven, ca halvdelen, jeg også ude og gemme lidt godbidder som de kan løbe og søge efter, og har prøvet et par gange når jeg har kunne høre genboens hund komme ud at smide en håndfuld af hendes godbider ud, men hun smutter alligevel
    de foder hende ikke derover, men ber hende gå hjem igen, så hun får altså ikke noget ud af at gå derover,

    jeg har overvejet hun skulle have lov at søge alt sin mad, men dem som har mødt hende ved også at hun ikke er helt nem at køre træt,
    kan det være det sociale hun mangler, altså andre hunde, hun har jo ikke leget med nogle andre end mikey siden tirsdag,


  • #6   9. dec 2006 Ja så kan det være det hun mangler....
    hun keder sig nok så.
    Hvis hun er van til det sociale med andre hunde næsten hver dag, så tror jeg da at det er det hun søger. Hun er nok træt af at gå med den samme partner *S
    Ellers er hun bare mega fræk og skal prøve alt der er nyt og spændende.....
    Kan desværre ikke komme med råd, for min han har aldrig stukket af...


  • #7   9. dec 2006 næ vi plejer jo kun at være sociale i weekenden,
    tja jeg må vel bare håbe at det hjælper når hun kommer ud og gå,
    har lige haft hende ud i snor og det var ingen succes 2 min efter hun ville ind satte hun sig ned og sked på gulvet 2 m fra hvor jeg stod, så nu hun ude igen, i snor,

    jeg må se om jeg ikke kan få gjort hegnet højere på en eller anden måde eller få det til at hælde indad så hun ikke kan hoppe over på samme måde,
    må ind og snakke med naboen, han har sometider nogle gode ideer(det var hans ide med de 2 hegne)


  • #8   9. dec 2006 ja prøv det.....
    det er nok det bedste du kan gøre.
    Håber du får løst jeres lille problem.....

    Held og lykke med hende og hegnet....



Kommentér på:
hun stikker af

Annonce