{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Hun stikker af :( {{forumTopicSubject}}

Min største hund Laika på snart 6 år er begyndt at stikke af når jeg er ude i haven med hende om aftenen. Vi bor i et helt nyt hus, hvor haven ikke er lukket ordentligt endnu. Men vi lukker den af her i weekenden. Men hun er normalt super lydig. Hvorfor er hun så lige pludselig begyndt at stikke af smiley Hun har gjort det før, men der har jeg ALTID kunne kalde hende til mig. Men det kan jeg ikke nu.. Hvorfor??

Håber i kan hjælpe mig.

Mange tak..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun stikker af :(
  • #1   29. jan 2009 Hmm, måske fordi du ikke virker intersant nok, når du kalder på hende.

    Hun er jo et nyt sted og MASSER af nye dufte og det kan være at det er sjovere end at komme og blive hjemme.

    Intet ondt i det, kender det selv lidt fra Ben.
    Jeg er heller ikke altid lige sjov også skider Ben da på hvad jeg vil. Hehe


  • #2   29. jan 2009 hun er stereliseret smiley

    Big ben- ja det ku godt være.. men føler sig bare som den værste "mor" når de ikke gider og komme hjem smiley


  • #3   29. jan 2009 Jeg tænker lidt at nye omgivelser = nye dufte og adre spændende ting. Og med en Whippetblanding kunne man da godt forestille sig at sådan noget trak lidt i hende, så hun får lyst til at gå på tur alene:o)

    -men godt i får lukket haven af, så skulle problemet jo gerne være løst:o)


  • #4   29. jan 2009 Hehe - ja, man kan godt føle sig lidt ligegyldig, hvis hunden bare kikker på en også bare vender sig om og forsætter den samme vej væk.

  • #5   29. jan 2009 Michelle- ja det kunne godt være. Jeg har opgivet at løbe efter hende, med den hastighed hun tonser afsted med.. griner. jeg må vel bare glæde mig til hegnet er helt oppe smiley Og satse på hun så ikke hopper over smiley

  • #7   29. jan 2009 Ja se jeg ville jo så aldrig vente 10 minutter på at min hund har tænkt sig at indfinde sig når jeg har kaldt -så blev den kort og godt hentet;o)



  • #8   29. jan 2009 Ja jeg havde så den dårlige vane at skælde ud, når hun endelig kom tilbage..shame on me, i know. jeg fik af vide at jeg skal rose hende helt vildt når hun kommer igen. som han sagde ham der forklarede mig det igår... ville du selv komme hjem til en sur kælling, hvor du vidste at der var en stor skideballe der ventede... ups ups.. så fik man bare endnu mere dårlig samvittighed. smiley

  • #10   29. jan 2009 Carina -det er jeg klar over. Men når det dertil at jeg skal "indfange" min hund, så er han nu godt klar over han hellere må luske med sin moar;o)

    Jeg har en hund der til tider bliver lidt glad i låget, og tager den ud over markerne efter fuglene (altså ikke på gåturen for det får han naturligvis ikke lov til. Men når han render frit rundt på gården hos de gamle). Skulle det ske at han ikke kommer når der kaldes, og jeg så trasker efter ham, falder han ret hurtigt ned igen og lusker efter mig tilbage til hvor han nu burde have været:o)

    En islænder er såmænd nok ligeså umulig at løbe op som en whippet eller de fleste andre hunde for den sags skyld. Hunder er jo nu engang oftest lidt hurtigere til bens end vi tobenede


Kommentér på:
Hun stikker af :(

Annonce